Ongelmana exän nykyinen kumppani!

ymmällään :/

Miten suhtautua exäni nykyiseen naisystävään,johon olen puolivahingossa tutustunut(ja jopa ystävystynyt)? Hän panettelee minua exälleni, on saanut mm.käännytettyä hänet minua vastaan,niin että hän ei enää tahdo minua(muka)nähdäkään mutta silti hän (ainakin esittää)ystävääni.

Miksi hän tekee noin? Tunteeko hän minut uhaksi,vai mikä saa hänet käyttäytymään noin?
Hän on kyllä tietoinen suhteestamme,ja kerran kun hän kysyi minulta menneisyydestämme, on hän sen jälkeen alkanut käyttäytymään näin.
Hän uskotteli että suhteemme on hänelle ookoo,mutta ei kauheasti siltä näytä.Tuntuu että hänellä on kauhea pätemisen tarve suhteestaan exäni kanssa ja mieletön tarve todistaa että heillä menee hyvin.

Miten tekisitte asemassani, katkaistako tällainen "ystävyys",vai mitä..?

5

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän pitää

      sinua uhkana, ihan niin kuin itsekin sanoit. Vaikka olettekin eronneet, ehkä jopa vuosia sitten, niin hän ei silti voi unohtaa että joskus olette rakastaneet toisianne. Nyt hän yrittää "todistella" sinulle, mutta ennenkaikkea itselleen, että on tärkeämpi, rakkaampi exällesi, kuin mitä sinä olit (ja maalaisjärjellä varustettu ihminen tajuaa, että näin todellakin on, koska he ovat kimpassa, etkä sinä ja exäsi). Naisen logiikka voi kuitenkin rakkausasioissa olla hieman erikoinen (ja huom. olen siis nainen itsekin).

      Sinun asemassasi miettisin että saatko ns. ystävyydestänne mitään. Jos koet että se on vain yhtä panettelua seläntakana tai muuten pintapuolista, niin eipä suurta vahinkoa tapahdu vaikka et näkisi ko. ihmistä enää ikinä.

    • tyttö täältä

      minun mielestä sinun olisi nyt vain parasta poistua takavasemmalle. Miksi roikut enää exäsäsi, kun teidän aika oli ja meni. Jos itse olisin nykyisen kumppanin sijassa, en myöskään haluaisi että mieheni exä pitäisi yhteyttä mieheeni. Ehkä tämä juuri on sitä kuuluisaa mustasukkaisuutta, ja exän ja miehen yhteinen menneisyys tuntuu liian pahalta ajateltavalta. Etsi itsellesi uusi mies ja jätä ne lempiväiset rauhaan elämään omaa elämäänsä ja parisuhdettaan.

      • näin__

        Hyvin sanottu tuo edellinen. Anna heidän elää omaa elämäänsä ja elä sinä omaasi. Kuulostaa siltä, että olisi kaikille parempi jos viilennätte välejänne pikkuhiljaa. Miksi itse edes haluat pitää heihin yhteyttä? He ovat nyt pari, ja sinulla oma elämä. Ja tottakai uuden naisen asettumista asemaansa helpottaa se kun hänellä ei ole mukana pyörivää miehen exää ajateltavana.


      • ymmällään :/
        näin__ kirjoitti:

        Hyvin sanottu tuo edellinen. Anna heidän elää omaa elämäänsä ja elä sinä omaasi. Kuulostaa siltä, että olisi kaikille parempi jos viilennätte välejänne pikkuhiljaa. Miksi itse edes haluat pitää heihin yhteyttä? He ovat nyt pari, ja sinulla oma elämä. Ja tottakai uuden naisen asettumista asemaansa helpottaa se kun hänellä ei ole mukana pyörivää miehen exää ajateltavana.

        minä EN edes halua pitää heihin mitään yhteyttä( en ole ollut exäni kanssa tekemisissä pitkään aikaan),mutta exäni nykyinen on se joka roikkuu MINUSSA. Hän leuhkii suhteellaan exääni(minua ei voisi vähempää kiinnostaa nämä hehkutukset)..yrittää saada mua mustasukkaiseksi(ko)?? En tiedä,mutta minua on alkanut suuresti ottamaan päähän tämä hänen nykyisensä käytös.
        Parempi kai todellakin viilentää välit tähän exäni nykyiseen, hän vain väkisinkin tahtoo kaveerata kanssani...


      • ..................
        ymmällään :/ kirjoitti:

        minä EN edes halua pitää heihin mitään yhteyttä( en ole ollut exäni kanssa tekemisissä pitkään aikaan),mutta exäni nykyinen on se joka roikkuu MINUSSA. Hän leuhkii suhteellaan exääni(minua ei voisi vähempää kiinnostaa nämä hehkutukset)..yrittää saada mua mustasukkaiseksi(ko)?? En tiedä,mutta minua on alkanut suuresti ottamaan päähän tämä hänen nykyisensä käytös.
        Parempi kai todellakin viilentää välit tähän exäni nykyiseen, hän vain väkisinkin tahtoo kaveerata kanssani...

        jättäisi asiaa ihan omaan arvoonsa? Vähät välittäisit leuhkimisista. Mulle synty sellanen kutina, että ex taitaa kaivata huomioita ja haluaa ruokkia mustasukkaisuutta - sekä sinulle, että tyttöystävälleen. Fantasoi kahden naisen tappelua hänestä. Ja jos on näin tai muutenkin, niin anna asioiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...tai et yksinkertaisesti vastaa. Anna exän sähläillä omiaan, sillä uskon, että ihan samaa mustisyritystä kohdistunut myös siihen tyttöystävääkin (jos nyt hän ylipäätänsä koskaan kieltänyt teitä näkemästä).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe