tänään alkoi

peters

tänään alkoi sitten mulla koivun siitepölykausi taas...nenä vuotaa ja silmät kutisee...onko muilla sama juttu?

8

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oireet alkoi

      Juuri olin tulossa kysymään, että joko koivusta saa oireita? Keski-Suomessa asutaan ja parina päivän on nenä vuotanut enemmän ja silmätkin vuotaa.

      Koskaan en ole syönyt kuitenkaan allergialääkkeitä, mutta nyt tuntuu siltä, että on aika aloittaa.

    • bede

      Allergiani tuntuu pahenevan vuosi vuodelta.
      Nyt ärsyttävimpänä oireena on yskä ja
      limaisuus. Silmät ja nenä pysyy kurissa
      lääkkeillä, yskään ne ei näytä auttavan.
      Mikä neuvoksi? Rasittavaa on myös
      nenän ja silmien kuivuus.

    • Allergikko

      Juu nyt näyttää alkaneen. Hämäsi taas kerran mua kun luulin olevani tulossa kuumeeseen. Ei muuta kun "unilääkkeitä" popsimaan :)

      • taas kerran

        Sama homma, olen kuvitellut olevani flunssassa vaikka pitäisi jo paremmin tietää.. Oireita on jo ollut noin viikon verran, mutta samalla ihmeellinen uupumus ("varmaan kuume nousemassa") nukkumisesta huolimatta.

        Olen yrittänyt aina välttää lääkkeiden ottamista juuri "unilääke" vaikutuksen vuoksi. Taitaa väsymys johtua osin itse allergiasta lääkkeiden ohella.


      • tppkkvt
        taas kerran kirjoitti:

        Sama homma, olen kuvitellut olevani flunssassa vaikka pitäisi jo paremmin tietää.. Oireita on jo ollut noin viikon verran, mutta samalla ihmeellinen uupumus ("varmaan kuume nousemassa") nukkumisesta huolimatta.

        Olen yrittänyt aina välttää lääkkeiden ottamista juuri "unilääke" vaikutuksen vuoksi. Taitaa väsymys johtua osin itse allergiasta lääkkeiden ohella.

        Olen koivun siitepölylle allerginen ja tänään on kummasti nenä vähän vuotanut, ei paljoa. Tuntuu että eilen ei vielä tarvinu niiskutella yhtään mutta nyt ulkoa kun tulin ni alko aivastuttamaanki vähän. Tänäänkö se siis yht' äkkiä alko? Asun melko etelässä hieman Lahdesta pohjoseen


      • allergikko
        tppkkvt kirjoitti:

        Olen koivun siitepölylle allerginen ja tänään on kummasti nenä vähän vuotanut, ei paljoa. Tuntuu että eilen ei vielä tarvinu niiskutella yhtään mutta nyt ulkoa kun tulin ni alko aivastuttamaanki vähän. Tänäänkö se siis yht' äkkiä alko? Asun melko etelässä hieman Lahdesta pohjoseen

        Siitepölytiedotteen mukaan koivu kukkii nyt Lahden seudulla, aiheuttaa oireita useimmille allergikoille. Viikon verran olen nyt joutunut antihistamiineja käyttämään ja tuntuu että oireet pahenevat päivä päivältä.


    • haittaa liikuntaa?

      Jep mulle ainakin tullut oireita. Voiko allergia vaikuttaa liikuntasuoritukseen? Kolme viikkoa sitten kunto oli noussut kohisten ja nyt yhtäkkiä hengästyttää ja kunto tuntuu olevan ihan rappiolla ja aerobinen harjoitus on yhtä tuskaa. Syön kyllä allergialääkkeitä jo...ja ei, ei ole kyse ylikunnosta, liikun 3 krt viikossa.

    • Allergekko

      Kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe