Nyt hallitus poistaa joiltain ryhmiltä perintöveron, joka on minusta aika kummaa. Parempi olisi jos se poistettaisiin kaikilta ja kaikki rahat kerättäisiin yhteen isoon pottiin, jota voitaisiin säilyttää vaikka Suomen Pankisssa.
Sieltä sitten jaettaisiin kaikille niille, jotka haluavat perinnön eikä vain niille joilla on rikkaita sukulaisia.
Perintövero
6
1708
Vastaukset
- Täti Riina
Rikkaat kyllä saavat maksaa perintöveronsa. Köyhät vapautettava, mutta missä menee raja??
- fdfdf
Raja on tietysti siinä kuinka paljon itse joudut sitä maksamaan.
- jugi
....pikemminkin köyhä - sain perintöverot ; en maksanut penniäkään, enkä tänään ole velkaakaan (perintö vuodelta 1997)....mistä minut pitäisi vapauttaa ?
- Make
Peritövero pois kokonaan perheen omasta asunnosta, joka on tasapuolinen kaikille.
Sitten muista mahdollisista perinnöistä porrastus mistä veroa aletaan maksamaan.
Ei se tuon vaikeampi asia ole!- tyhmyys harmittaa
Näin on mutta ei voi olettaa, että politikot sitä tajuavat. Heillä on tavoitteen että kaikkein suurituloisemmat vaputettaisiin perintöverosta.
- poistuu...
maatilojen yms. sukupolvenvaihdoksista ja siis tavalliset ihmiset jää maksamaan perintöveroa.
Liberaalit ovat tässäkin asiassa tasa-arvoisempia. Liberaalithan kannattavat perintöveron poistoa kaikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683