Nyt hallitus poistaa joiltain ryhmiltä perintöveron, joka on minusta aika kummaa. Parempi olisi jos se poistettaisiin kaikilta ja kaikki rahat kerättäisiin yhteen isoon pottiin, jota voitaisiin säilyttää vaikka Suomen Pankisssa.
Sieltä sitten jaettaisiin kaikille niille, jotka haluavat perinnön eikä vain niille joilla on rikkaita sukulaisia.
Perintövero
6
1756
Vastaukset 6
- Täti Riina
Rikkaat kyllä saavat maksaa perintöveronsa. Köyhät vapautettava, mutta missä menee raja??
- fdfdf
Raja on tietysti siinä kuinka paljon itse joudut sitä maksamaan.
- jugi
....pikemminkin köyhä - sain perintöverot ; en maksanut penniäkään, enkä tänään ole velkaakaan (perintö vuodelta 1997)....mistä minut pitäisi vapauttaa ?
- Make
Peritövero pois kokonaan perheen omasta asunnosta, joka on tasapuolinen kaikille.
Sitten muista mahdollisista perinnöistä porrastus mistä veroa aletaan maksamaan.
Ei se tuon vaikeampi asia ole!- tyhmyys harmittaa
Näin on mutta ei voi olettaa, että politikot sitä tajuavat. Heillä on tavoitteen että kaikkein suurituloisemmat vaputettaisiin perintöverosta.
- poistuu...
maatilojen yms. sukupolvenvaihdoksista ja siis tavalliset ihmiset jää maksamaan perintöveroa.
Liberaalit ovat tässäkin asiassa tasa-arvoisempia. Liberaalithan kannattavat perintöveron poistoa kaikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510