Mikä olisi sopiva paine renkaissa ???
Caliber SXT 1.8 17" vakio kumit alla.
Rengaspaineet
7
4938
Vastaukset
- PAINEET
Sama auto alkuperäis vanteilla ja kesärenkailla,olen laittanut eteen ja taakse 2,3.Jos joku tietää paremmin mitkä pitäisi olla niin kiitti vastauksesta.
- JpS
Mulla ainakin rengaspaineet lukee kuskinoven karmissa.
- äijä
JpS kirjoitti:
Mulla ainakin rengaspaineet lukee kuskinoven karmissa.
Löytyy kuljettajan oven oikeanpuolimmaisesta "sisäkarmista" kuten todettiin.
Mulla on 2.0 CVT/SXT ja siinä oikea paine on 2.40 kylmänä. - Heikki
äijä kirjoitti:
Löytyy kuljettajan oven oikeanpuolimmaisesta "sisäkarmista" kuten todettiin.
Mulla on 2.0 CVT/SXT ja siinä oikea paine on 2.40 kylmänä.Voit huoletta laittaa kaikkin renkaisiin 3,0 bar. Jos tuntuu liian kovalta, vähennä 2,5 bariin saakka, mutta ei sen alle.
Tehtaiden painesuositukset ovat kaikkia markkinoita kattavat, sekä selvästi mukavuuspainotteiset, välillä jopa ajo-ominaisuuksien kustannuksella.
Renkaat eivät mene rikki, eivätkä kulu mormaalia nopemmin mainituissa paineissa. - Paine Seppo
Heikki kirjoitti:
Voit huoletta laittaa kaikkin renkaisiin 3,0 bar. Jos tuntuu liian kovalta, vähennä 2,5 bariin saakka, mutta ei sen alle.
Tehtaiden painesuositukset ovat kaikkia markkinoita kattavat, sekä selvästi mukavuuspainotteiset, välillä jopa ajo-ominaisuuksien kustannuksella.
Renkaat eivät mene rikki, eivätkä kulu mormaalia nopemmin mainituissa paineissa.Tuo 3.0b kuulostaa aikas kovalta arvolta..itse koitin 2.6b ja mielestäni sekin oli liian paljon.
nyt olen ajanut 2.3b ja tuntuisi suht hyvältä...rengas melu siedettävä,eikä nouki tiestä kaikkia pikku monttuja.. - KYLLÄ
Paine Seppo kirjoitti:
Tuo 3.0b kuulostaa aikas kovalta arvolta..itse koitin 2.6b ja mielestäni sekin oli liian paljon.
nyt olen ajanut 2.3b ja tuntuisi suht hyvältä...rengas melu siedettävä,eikä nouki tiestä kaikkia pikku monttuja..TUO 2,3-2,5 KUULOSTANEE HYVÄLTÄ,KÄYTÄN ITSE SUUNNILLEN TÄLLAISIA.
- Kalibersebub
KYLLÄ kirjoitti:
TUO 2,3-2,5 KUULOSTANEE HYVÄLTÄ,KÄYTÄN ITSE SUUNNILLEN TÄLLAISIA.
Itse olen kokeillut kaikkea 2,2 -3,0. Miellyttävimmiksi olen todennut 2,5. Mielestäni jo 0,2 barin lasku tuntuu heti epävakautena. Ja kolme on liian kovaa kyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972