Mikä olisi sopiva paine renkaissa ???
Caliber SXT 1.8 17" vakio kumit alla.
Rengaspaineet
7
4706
Vastaukset
- PAINEET
Sama auto alkuperäis vanteilla ja kesärenkailla,olen laittanut eteen ja taakse 2,3.Jos joku tietää paremmin mitkä pitäisi olla niin kiitti vastauksesta.
- JpS
Mulla ainakin rengaspaineet lukee kuskinoven karmissa.
- äijä
JpS kirjoitti:
Mulla ainakin rengaspaineet lukee kuskinoven karmissa.
Löytyy kuljettajan oven oikeanpuolimmaisesta "sisäkarmista" kuten todettiin.
Mulla on 2.0 CVT/SXT ja siinä oikea paine on 2.40 kylmänä. - Heikki
äijä kirjoitti:
Löytyy kuljettajan oven oikeanpuolimmaisesta "sisäkarmista" kuten todettiin.
Mulla on 2.0 CVT/SXT ja siinä oikea paine on 2.40 kylmänä.Voit huoletta laittaa kaikkin renkaisiin 3,0 bar. Jos tuntuu liian kovalta, vähennä 2,5 bariin saakka, mutta ei sen alle.
Tehtaiden painesuositukset ovat kaikkia markkinoita kattavat, sekä selvästi mukavuuspainotteiset, välillä jopa ajo-ominaisuuksien kustannuksella.
Renkaat eivät mene rikki, eivätkä kulu mormaalia nopemmin mainituissa paineissa. - Paine Seppo
Heikki kirjoitti:
Voit huoletta laittaa kaikkin renkaisiin 3,0 bar. Jos tuntuu liian kovalta, vähennä 2,5 bariin saakka, mutta ei sen alle.
Tehtaiden painesuositukset ovat kaikkia markkinoita kattavat, sekä selvästi mukavuuspainotteiset, välillä jopa ajo-ominaisuuksien kustannuksella.
Renkaat eivät mene rikki, eivätkä kulu mormaalia nopemmin mainituissa paineissa.Tuo 3.0b kuulostaa aikas kovalta arvolta..itse koitin 2.6b ja mielestäni sekin oli liian paljon.
nyt olen ajanut 2.3b ja tuntuisi suht hyvältä...rengas melu siedettävä,eikä nouki tiestä kaikkia pikku monttuja.. - KYLLÄ
Paine Seppo kirjoitti:
Tuo 3.0b kuulostaa aikas kovalta arvolta..itse koitin 2.6b ja mielestäni sekin oli liian paljon.
nyt olen ajanut 2.3b ja tuntuisi suht hyvältä...rengas melu siedettävä,eikä nouki tiestä kaikkia pikku monttuja..TUO 2,3-2,5 KUULOSTANEE HYVÄLTÄ,KÄYTÄN ITSE SUUNNILLEN TÄLLAISIA.
- Kalibersebub
KYLLÄ kirjoitti:
TUO 2,3-2,5 KUULOSTANEE HYVÄLTÄ,KÄYTÄN ITSE SUUNNILLEN TÄLLAISIA.
Itse olen kokeillut kaikkea 2,2 -3,0. Miellyttävimmiksi olen todennut 2,5. Mielestäni jo 0,2 barin lasku tuntuu heti epävakautena. Ja kolme on liian kovaa kyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822