Kumma juttu, kun Savonlinnassa on vara kaupunginjohtajilla suunnitella uusia herranvirkoja vaikka talous on päin persettä.
Pikkumulkkujahan nuo vielä ovat oikeisiin herroihin verratuna, mutta ei huvittaisi maksaa veroja sen vuoksi, että teillä henkilökohtaisesti menee hyvin. Olette mulkqvistit meidän veronmaksajien palveluksessa ja tulette saamaan pian tuta sitä, ettei teidän menoa katsella noin vain.
Rahankäyttöänne seurataan jo.
Herranmul**uja pukkaa!
8
1268
Vastaukset
Tämähän on yleinen tapa kaupungineliitin toiminnassa.
Järkätään kavereille työ jota ei edes oikeasti tarvitse olla olemassa.
Jotta jokainen ymmärtää näiden luusereiden toiminnan niin verrataan sitä jääkiekkoon: Joukkue hommaa kanukkivahvistuksen jolla maksetaan aivan älyttömän hyvää palkkaa. Kanukki istuu koko kauden penkinpäässä ja juo mansikkamehua.
Tasan ei käy onnenlahjat, on se vaan hienoa kun kavereita piisaa kaupunginhallinnossa. Turpaan pitäisi vetää joka ukkoa ja sen jälkeen saunan taakse sakinhivutukseen ja horsmaa kasvamaan.
Onneksi minä sentään annan köyhille töitä. Mansikkaviljelmälläni saa duunata ja maksan vielä palkkaakin. Itseasiassa jos minä haluaisin niin tämän kaupungin johtoluuserit vaihtuisivat hyvin nopeasti, minulla on jumalauta VALTAA.- sinne hallitukseen!!
Siusta tulis oiva uus kaupunginjohtaja!
Oisit ihailtu mies. - milläs mälläisivät?
Milläpäs nuo herrat sitten ostelisivat siun mansikoita pakastimmeen jotta tuas kesälä piäsisivät viskoomaan ne tunkiolle?
- no ei mittää!
"suunnittelloo risteilyn tarjoiluva ja kutsukorttien tekstijä"
- Matkailukaupungille
Tietty määrä public relationssiä pitää olla. Tylyähän se olisi juoppoa toimittajaa tai toisen kunnan herraa istuttaa kuivin suin kesäteatterin Tukkijokea katsomassa.
- sisäpiiri pyörii
Ei Savonlinna mikään poikkeus noiden itsestään suuria kuvittelevien pikkujohtajien suhteen ole. Itselle ryövätään ilmaiset edut ja osallistutaan kaikenmaailman kekkereihin verovaroilla. Helppoahan se on, kun kaikki on "kehittämisen" harhapuheen alla.
Kunta saattaa velkaantua virkamiesjohdon omavaltaisuuden vuoksi ja kulkea jossakin uskomattomissa visioissa ja samaan aikaan väitetään kunnan olevan hyvässä johdossa.
Kunnissa aloitteet tulisivat lähteä politiikasta eikä virkamieskunnasta. Virkamiehet pitää nähdä toteuttavina renkeinä eikä isäntinä. Savonlinnassa olen huomannut, että poliittinen johto on niin heiveröistä ja munatonta porukkaa, että ei sieltä mitään lähde. Ovat lähinnä virkamiesten kumileimasimia.
Sekin hyvin yleinen piirre suomalaisessa yhteiskunnassa.
Virkojen perustamisaloitteet todellakin pitäisi lähteä poliittisen johdon puolelta, eikä missään tapauksessa omien ylempien virkamiesten keskuudesta.
Tuollaisissa yhteyksissä virkamiesten omavaltaisuuksia voitaisiin ratkoa ilman ilmiantoakin hallinto-oikeudessa. - semmoisia herroja
Herrana on helppo tilata, mutta kaikille ei makseta.
- sama kirjoittaja
Lentolippuja ostellaan ja rahat hankitaan pienyrittäjiä ulosmittaamalla.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594