Mikähän mahtaa olla autossani menossa rikki, KUN:
Käännettäessä virta-avaimesta auto sammuttamisen tarkoituksessa, moottori ei heti sammu vaan muutaman sekunnin kuluttua. Avaimenkin saa ottaa pois virtalukosta ja moottori vain käy???
Virtalukon pohja vai mikä?
Mersu ei sammu...missä vika?
17
2068
Vastaukset
- kin
Sil on niin kovat menohalut.
- Diesel?
diesel? Jos on, niin alipainevuoto letkustossa tai mitä todennäköisemmin sammutin kalvo sanoo kohta sopimuksen irti, ellei ole jo sanonut?
Pikkasen lisää tietoa, esim malli! - 000
- ...
...
- lauri
vika on käyttäjässä yleensä mersut käyvät kokoajan esim taksit kun niitä perhana ei tahdo saada käyntiin uudestaan mutta ota pohjaroppu tankista pois kyllä se sammuu ja harkitse ostaa uusi auto joka käynistyy ja sammuu
- 124
rikki tai alipaineletku vuotaa.
- Make2
Sammutinkalvo on todennäköisesti rikki, saattaa jopa viitata alipainepumppuun, molemmat oli jo rikki ennen 200 tkm, ainakin minulla (pumppu vuoti öljyä ulospäin). Korjaus maksoi n.280 € nykyrahassa. Vaihdettiin alipainepumppu ja sammutinkalvo. Auto ollut minulla uudesta asti, eli kilometreissä ei vikaa.
- Jeppe
pelkkä kalvon vaihto riittää yleensä, mutta jos viet Veholle niin toden-näköisesti vaihtavat koko alipainepumpun.
Itse olen ajanut yli puoli miljoonaa, ja vain pelkän kalvon olen 450.000 km kohdalla joutunut vaihdattamaan.
- tarkista, onko
Onko autossa keskuslukitus? Se toimii mersussa alipaineella ja voi ruveta vuotamaan esim. ovien sisällä = haittaa auton sammumista, joka myös toimii alipaineella. Myös valojen korkeussäätö voi vuotaa ja haitata sammumista. Ainakin 123-mallissa voit syöttöpumpun jälkeen lähtevistä ilmaletkuista käsin ruveta asiaa tutkimaan joitakin letkuja irrottelemalla ja tukkimalla.
- Jeremias
Ainakin W201:ssä keskuslukolle on oma pumppu takapenkin alla joten se ei vaikuta sammumuiseen.
Valojen säätö on samassa piirissä sammutinkalvon kanssa. - tarkista onko
Jeremias kirjoitti:
Ainakin W201:ssä keskuslukolle on oma pumppu takapenkin alla joten se ei vaikuta sammumuiseen.
Valojen säätö on samassa piirissä sammutinkalvon kanssa.Niin, 123:sessakin on hattuhyllyn alla "alipainevarasto", jos sitä tarkoitit. Kokemukseni mukaan sain tuollaisen 123 300 d:n sammumaan kun poistin keskuslukituksen pelistä. ovissa olevat kumiset "keskuslukituksen työsylinterit" olivat haurastuneet vuotaviksi.
- vielä
Jeremias kirjoitti:
Valojen säätö on samassa piirissä sammutinkalvon kanssa.Niin, 123:sessakin on hattuhyllyn alla "alipainevarasto", jos sitä tarkoitit. Kokemukseni mukaan sain tuollaisen 123 300 d:n sammumaan kun poistin keskuslukituksen pelistä. ovissa olevat kumiset "keskuslukituksen työsylinterit" olivat haurastuneet vuotaviksi.
- kokemus
Jeremias kirjoitti:
Valojen säätö on samassa piirissä sammutinkalvon kanssa.Oman kokemukseni mukaan 123 300d rupes sammumaan kun poistin keskuslukituksen pelistä. 123:sessa on hattuhyllyn alla peräkopin puolella "alipainevarasto". Tarkoititkohan samaa?
- Jeremias
tarkista onko kirjoitti:
Niin, 123:sessakin on hattuhyllyn alla "alipainevarasto", jos sitä tarkoitit. Kokemukseni mukaan sain tuollaisen 123 300 d:n sammumaan kun poistin keskuslukituksen pelistä. ovissa olevat kumiset "keskuslukituksen työsylinterit" olivat haurastuneet vuotaviksi.
....ainakin sammuu vaikka keskuslukon letkut ovat kokonaan irti, 123:ta ei ole kokemusta
- bikerjerk
lähtöön,et ajovalon säätö(alipaine letku)ei ole irti.
lampun takana. - Anonyymi
Missä vika 200diesel automaatti 2010 vuoden ei sammunut kun otin akun kengät irti sitten kun otin virta avaimen pois suulta?
- Anonyymi
Dieselmoottori ei tarvitse akkusähköä käydäkseen kuten bensiinimoottori.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227