Ilotellaankos,,,?

Ajankulu

iltapäivän aikaan,,,mitäs keksitään? Paras ehdotus palkitaan,,,,tänään pääpalkintona takuu siitä et viesti ei katoo,,,)))!

68

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan *virn*

• Ajankulu

ny millä,,,vaikka joku vinkki, ku niin hiljast et äsken ku tiputin nuppineulan,,,kuulu karmee kolaus,,,)))

• Ajankulu kirjoitti:

ny millä,,,vaikka joku vinkki, ku niin hiljast et äsken ku tiputin nuppineulan,,,kuulu karmee kolaus,,,)))

ollu mikään nuppineula...se oli ajatus mikä kolahti...

• Ajankulu
        ilottu kirjoitti:

ollu mikään nuppineula...se oli ajatus mikä kolahti...

ku tuntuu ny niin karseen tyhmältä,,,mut ei mitenkää tavallisuudesta poikkeevalta,,,(((

• Ajankulu kirjoitti:

ku tuntuu ny niin karseen tyhmältä,,,mut ei mitenkää tavallisuudesta poikkeevalta,,,(((

puhut vähän mut asiaa*nauraa* vois lähtee vaiks syöttelee oravia seurasaareen ajankulukseen siit ois iloa ees pikkasen...

• se.
        Ajankulu kirjoitti:

ilottu ilottelee

• BBrunetti

vai takuu...äääh ei jaska ilotella nyt.......

• tylsä, mua väsyttää...taitaa sama mieliala vallita täällä muillakin...hiiiljasta:( mut jos joku mut saa piristymään niin iloittelen kyllä:))

• kimpassa....

jalalla koreesti....

• Ajankulu

on mikä,,,? Polkka (sänkypolkkaa ei hyväksuytä), jenkka, valssi vai,,,tanko? Onhan niitä tiheempitehtisempiaki, mut noi niinkun aluks tyrkyllä,,,.

• sänkyspolkke...
        Ajankulu kirjoitti:

on mikä,,,? Polkka (sänkypolkkaa ei hyväksuytä), jenkka, valssi vai,,,tanko? Onhan niitä tiheempitehtisempiaki, mut noi niinkun aluks tyrkyllä,,,.

jenkan tahdiss....

• poistaa

nu törkyturpa puskajussin jutut, aina joka paikassa huutelevat.

• Ajankulu

äläs ny,,,,jos on tarpeen niin meneehän tääkin,,,poistoon,,mut nou panik!

• aliisa

nyt ei oikeen ilotuta...Tarttis varmaan mennä päikkäreille,josko maailma näyttäs taas paremmalta...Jotenkin tympiintynyt olo...ja kun ton pääpalkinnon saaminenkin saattaa olla mahdotonta....;O))

• Ajankulu

nuopeina ja alakulon kourissa,,,kuin voikin ihan etova olo olla ku vaan riipii,,,,niin juu iltapäivää,,vai jokos menit niille kauneustirsoille,,yritin jo mut toi pärinäkone taas herätti,(((,kummuistaskin laittaa sen aina kiinni, mut ei,,(((!

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

nuopeina ja alakulon kourissa,,,kuin voikin ihan etova olo olla ku vaan riipii,,,,niin juu iltapäivää,,vai jokos menit niille kauneustirsoille,,yritin jo mut toi pärinäkone taas herätti,(((,kummuistaskin laittaa sen aina kiinni, mut ei,,(((!

mennytkään...tässä kaikkee touhuillut...:))

• aliisa kirjoitti:

mennytkään...tässä kaikkee touhuillut...:))

leiponu..sun muuta...

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

leiponu..sun muuta...

just sitä sun muuta...:))

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

just sitä sun muuta...:))

se ois jos ei sun muuta, jos vaikka mun omaa,,,,))mitäs se sit o?

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

se ois jos ei sun muuta, jos vaikka mun omaa,,,,))mitäs se sit o?

pistippäs vaikeen...No,tässä tapauksessa sun/mun muuta oli töllön kattelu ja iltiksen lukeminen...

• aliisa kirjoitti:

pistippäs vaikeen...No,tässä tapauksessa sun/mun muuta oli töllön kattelu ja iltiksen lukeminen...

seli seli...

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

seli seli...

en ollut selin :O)

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

en ollut selin :O)

e tiäkkään, et aluks vaikka mahallaan,,,))), eikä aina selin,,,)).

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

ja vaikka kyljellään...tapoja on monia...;O)))

• Ajankulu kirjoitti:

oikeen tiä..teitin naisten mielihaluja:)))

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

oikeen tiä..teitin naisten mielihaluja:)))

kaikki pitää kädestä pitäen opettaa....;O)))

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

ja vaikka kyljellään...tapoja on monia...;O)))

se vielä,,,kun jaksaa opettaa,,,))),eritavoillekki)).

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

se vielä,,,kun jaksaa opettaa,,,))),eritavoillekki)).

siitä hänelle mainitsinkin...Ja jaksaahan sitä opettaa...kun tietää mihin se oppi lopulta johtaa ;O)

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

kaikki pitää kädestä pitäen opettaa....;O)))

kädellä vielä,,,ei ne muuten opi)).

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

naisen hellällä ohjauksella ...:)

• Ajankulu kirjoitti:

ny...johan tässä..punastuu vallan...

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

ny...johan tässä..punastuu vallan...

punasena oon ollut...lukihäiriöni kanssa...;O))

• vinksin vonksin

tai ainakin heikun keikun
      arvaas oikun eikun
      kuka oon joko arvaat sen?......
      ...........................
      .............................
      ,,,,,
      ..........
      ................
      ..................
      .................
      ................
      .................
      ...................
      ...................
      ......................
      .....................
      .....................
      Tässäpä Heppi Pitkäpussi
      hahahahahahaaaaaaaaaaaaa

• mikhaildenisov

nyt alkuun niin pilvetki katoais!

• Ajankulu

tälleen aluks vaikka,,,ihan vaan,,no vaikka poskelle,,vai tartteeko kohdistaa?? Helppaa se, uso pois,,,piristää varmaan,,)))

• mikhaildenisov
        Ajankulu kirjoitti:

tälleen aluks vaikka,,,ihan vaan,,no vaikka poskelle,,vai tartteeko kohdistaa?? Helppaa se, uso pois,,,piristää varmaan,,)))

ja hyvää teki.Ei olla turhan tarkkoja....

• pikkasen..ilotellaan vaa...

• Ajankulu

loppuiltako,,kokonaan?,,mut ei viittis ny kalaan lähtee,,,matikat on liian liukkaita,,,tänään ku veto pois ku vanhasta vekkarista,,(((, siis ihan(((.

• Ajankulu kirjoitti:

loppuiltako,,kokonaan?,,mut ei viittis ny kalaan lähtee,,,matikat on liian liukkaita,,,tänään ku veto pois ku vanhasta vekkarista,,(((, siis ihan(((.

katotaan..tota livee tossa..pitääskös tulla vähä rukkaamaan..vekkarias:)))

• Ajankulu
        jussi383 kirjoitti:

ois?,,auttaskoha se?,,vetoa lisää,,niin vuahtia vekkariin,,,.)))

• Ajankulu kirjoitti:

ois?,,auttaskoha se?,,vetoa lisää,,niin vuahtia vekkariin,,,.)))

kyllä mä ne tunnen...vekkarit:)))

• Ajankulu
        jussi383 kirjoitti:

kyllä mä ne tunnen...vekkarit:)))

niihin pitää laittaa,,,muuten ne seisoo,,,,viisarit toppaa))),,.ja myöhästyy viel,jostain tärkeestä,,)))

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

kauheeta,kun ihan punastelin,mutta sitten tajusin lukeneeni väärin...;O))))

• aliisa kirjoitti:

kauheeta,kun ihan punastelin,mutta sitten tajusin lukeneeni väärin...;O))))

kohtaa...just vastasin tonne ylemmäs,ja sää oot täälä..alapäässä...kerkiiväinen oot...

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

kohtaa...just vastasin tonne ylemmäs,ja sää oot täälä..alapäässä...kerkiiväinen oot...

ajankululle lupasit mennä sen vekkaria ...joo,en mä kehtaakkan sanoo ...:O))) Oon mää kerkiiväinen...mullahan on ne durasellit :) Ja siks toiseks,mä viihdyn hyvin alapäässä...:O)

• Ajankulu kirjoitti:

niihin pitää laittaa,,,muuten ne seisoo,,,,viisarit toppaa))),,.ja myöhästyy viel,jostain tärkeestä,,)))

vetookin..eihän se käy..jos seisoo...

• aliisa kirjoitti:

ajankululle lupasit mennä sen vekkaria ...joo,en mä kehtaakkan sanoo ...:O))) Oon mää kerkiiväinen...mullahan on ne durasellit :) Ja siks toiseks,mä viihdyn hyvin alapäässä...:O)

mennä..vähän säätään...kai jätättää....

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

ne tärkeemmät on siel alhaalla,,lattia suunassa,,,.

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

mennä..vähän säätään...kai jätättää....

sen kyllä ymmärsin,mutta sana ,jota käytit aiemmin säätämisestä...luin se väärin *punastuu*

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

ne tärkeemmät on siel alhaalla,,lattia suunassa,,,.

jonkin matkaa lattiasta ylöspäin..;O)))

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

jonkin matkaa lattiasta ylöspäin..;O)))

se eksy sekaan ))),,,varmaan,,niin mullaki,,ensteks,,.

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

ei mut ihan tosi,mä LUIN väärin ekaks ja olin aivan ihmeissäni...;O))) Sitten tajusin vasta,mistä oli kyse...

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

ei mut ihan tosi,mä LUIN väärin ekaks ja olin aivan ihmeissäni...;O))) Sitten tajusin vasta,mistä oli kyse...

lukivihre mullaki,,,ja het et mitäs,,,))),,mut uusintakierros sit selvensi et vaan yks kirjain liikaa, ja kaikki muuttuu,,,)).

• Ajankulu kirjoitti:

daamit..hih,jätin tarkotuksella poies...hmm..vai siveitä muka...rupee epäilyttään...

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

lukivihre mullaki,,,ja het et mitäs,,,))),,mut uusintakierros sit selvensi et vaan yks kirjain liikaa, ja kaikki muuttuu,,,)).

siitä mitä haluamme lukea...Onkohan meillä jokin asia aina mielessä,ja väännämme sitten kaikki sen mukaisiksi...;O)) Mä kyllä oon luullut,että sellanen "vika" on miehillä ;O)

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

daamit..hih,jätin tarkotuksella poies...hmm..vai siveitä muka...rupee epäilyttään...

siks tässä punastellaankin,kun niin siveitä ollaan...muista mun nuttura,niin kireällä ,että silmätkin menee vinoon...;O))

• Ajankulu
        jussi383 kirjoitti:

kipeetä tekee kun nuttura vetää,,,pitäskös höllätä,,,edes vähä))).

• aliisa kirjoitti:

siks tässä punastellaankin,kun niin siveitä ollaan...muista mun nuttura,niin kireällä ,että silmätkin menee vinoon...;O))

päässä siä tietty kekkuloit..pelkästään...

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

uskaltasko kokeilla??...Mutta jos ajatukset muuttuu sitten heti siveettömiksi...ei,ei...en uskalla ottaa riskiä...;O))))

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

päässä siä tietty kekkuloit..pelkästään...

mun pantani vietiin...likka pölli sen ...:O/

• Ajankulu kirjoitti:

tai ota vallan pois...mukavempaa...

• Ajankulu
        aliisa kirjoitti:

uskaltasko kokeilla??...Mutta jos ajatukset muuttuu sitten heti siveettömiksi...ei,ei...en uskalla ottaa riskiä...;O))))

jo, mut lervahti koko ajatus, pääs karkaamaan,,,niin kauas et pitää mennä ny ihan ulos. Pakko lähtee, mut jatkakaa. Mä illemmalla tuun jossain vaiheessa.

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

tai ota vallan pois...mukavempaa...

tiedä,millaseks muutun...;O)

• aliisa
        Ajankulu kirjoitti:

jo, mut lervahti koko ajatus, pääs karkaamaan,,,niin kauas et pitää mennä ny ihan ulos. Pakko lähtee, mut jatkakaa. Mä illemmalla tuun jossain vaiheessa.

ihmettelinkin,kun tuli niin outo olo...jotenkin levoton...taidan mäkin lopetella ja palaan myöhemmin,kun ajatukset taas on kohdallaan :)) Palaillaan...

• aliisa kirjoitti:

tiedä,millaseks muutun...;O)

tiäkkä....tuskin ainakan leipoon alat:)))

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

tiäkkä....tuskin ainakan leipoon alat:)))

vai leipoon ...;O)) Mä lähden nyt vähän jatkaan hommiani ja kaupassakin pitäs käydä...on vaan niin pirun kylmä tuuli ja kauppakin niin kaukana :O)

• aliisa kirjoitti:

vai leipoon ...;O)) Mä lähden nyt vähän jatkaan hommiani ja kaupassakin pitäs käydä...on vaan niin pirun kylmä tuuli ja kauppakin niin kaukana :O)

kans koiraa viemää..nyyh.yksin jätitte..nähään...me vaan vilvotteleen..jaksat taas ..ehtoolla...

• aliisa
        jussi383 kirjoitti:

kans koiraa viemää..nyyh.yksin jätitte..nähään...me vaan vilvotteleen..jaksat taas ..ehtoolla...

murheellinen...olemme täällä,ennen kuin huomaatkaan...Palaillaan :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe