Ihanaa, Arista tulee kokonainen ohjelma tänään! Ja tietojen mukaan siinä on myös pätkiä levytyksestä, siis Arin oman levyn. En kestä kun mun videonauhuri ei nauhota, pakko saada tuo ohjelma itselle talteen. Näkyyköhän se muuten huomenna siinä netti-tv;ssä niinku se viime viikon ohjelma oli laitettu myös nettiin? Tosin Aria haluan katsoa kyl isolta ruudulta!!!!
ARI TÄNÄÄN!!!
4
511
Vastaukset
täytyy katsoa Arin ohjelma. Ja olisi ihme jos ei netti-tv,ssä näytetä. Mielenkiintoista odotella minkälaisen levyn Ari tekee. Toivon että ostettavan hyvä.
- netti-tv
TV:ni pimeni tuossa tunti sitten ja nyt olenkin melkein paniikissa, kun en taida nähdä tämän illan show'ta. On ihan Smurffin laki, että TV:ni sekoilee juuri tänään! Toivon siis tosissani, että kaikki tämäniltaiset pätkät näkyvät netti-tv:ssä pikimmiten.
- Jee!
Tv:ni toimii taas. Kreivin aikaan! Nyt täytyy vain toivoa, että jaksaa toimia vielä yhden Idolsin ajan.
- iitu-5
Ari on niin paras et kuka vaa haluis kattoo sitä isost ruudust tai voi olla et iha valkokankaaltki sil on niin hyvää musaa ja on se ihan ok näkönenki et vähäks ois siistii jos Ari lähtis sun kaa esm pizzalle.Vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565