Terve!
Oon 15 vuotias antti fani, ja etsin samanlaisia.
eli siis antista hulluja 15 vuotiaita, mielellään tyttöjä.
Kirjoitelkaa täne ensin niin sitten puhutaan, moicca
T: Anttihullu 15
ANTIN FANITTAJILLE
8
858
Vastaukset
- tuiskuuh
oon koht 15 vee ja antti rulez!
mutta juu vaihetaanx sähkäreitä
lähetä mulle viestiä jos haluut sähkikseni.
Oon sama tyyppi ku TiAngel, tää on mun päänikki ja Ti on mun sivunikki, älä hämäänny!- harkitsen
noviisori kirjoitti:
mutta juu vaihetaanx sähkäreitä
lähetä mulle viestiä jos haluut sähkikseni.
Oon sama tyyppi ku TiAngel, tää on mun päänikki ja Ti on mun sivunikki, älä hämäänny!yhteydenottoa, jos olet hot.
- Ti_Angel
harkitsen kirjoitti:
yhteydenottoa, jos olet hot.
Niin mä olen sii molemmat.
Enkä mä oo poika jos kuvittelet niin.
Mä en laita kuvaa galleriaan koska viimeksi kun laitoin niin mut tunnistettiin siitä ja mulle irvailtiin.
T: noviisori. ja TiAngel
- Nimetön
oon antti hullu!!
- ai ai ai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Moi! Oon anttifani ja oon kyllä 12vuotta. Antti on siis niin ihku että oikein sydän pompottaa. Antti on söde,hyvä ja laulamaan.
- ^antti^
moi ! mää etsin kivaa antin fania kirje kamuks tai mesettää mu kaa ? mun mese ois [email protected]
ja ANTTI ON PARAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800