Miten on? Onko vaakanainen ja vesimiesmies sopivia kumppaneita toisilleen? Vaakana olen aikalailla riippuvainen ja omistushaluinen, mies taasen tuntuu haluavan pitää yhteyksiä muihin ex naisiinsa. Onko meillä toivoa tulevasta?
Voisiko onnistua
ei hyvä alku
3
786
Vastaukset
- höööööööö
unohda.
- miehenä...
Ja olen joutunut useasti pettymään.. Veskarilla pitää olla kokoajan jotain peliä muidenkin kanssa, eikä siitä muutu, vaikka näkisi, kuinka loppu olet jo sähläämiseen.
Pettänyt minua monesti, henkisesti varsinkin kokoajan. Ei kypsä sitoutumaan minun kaipaamaani vahvaan ja kypsään parisuhteeseen.
Ja by the way, olemme juuri eroamassa, minä kipeän sydämeni kanssa lähden etsimään jotain muuta kuin vesimiestä. - lolliainen
Vesimies ei tule sietämään sun omistushaluasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375