Ostin itse kovin paljon nokiaa hintaan 50e ja nyt paljon on sulanut. Olen usein täälläkin ollut vedättämässä, mutta kyllä uskon että se aika vielä tulee kun minäkin vielä saan ostaa sen ison kärryn ja kämpän. Ettekö voisi alkaa ostamaan pikkuhiljaa noksua? Ei tarvii paljoa.
Nokian
5
432
Vastaukset
- firma
Nousee vielä yli 25e kunhan tilanne rauhoittuu. Silloin ehkä on hyvä myydä osa pois
Itsekin -30% pakkasella, mutta toivotaan että ajat paranevat
ahneella on yleensä paskanen loppu
(pitää ymmärtää myydä tappiolla jos kurssit ei nouse)- ent. sijoittaja
olen sijoittaja -60 - -88 luvulta.
vieläkin olen voimissani 55 vuotias, muta uskon että nykyään ei kannata sijoittaa kuin sellaisen joka tekee sitä päivittäin.
Mitkään, ei ainakaan kuin yksi kymmenestä tuottaa jatkuvasti voittoa. Mistä sen oikean tietäisi.
Kaikki muut nousee ja laskee.
nyt kun kansalle on myyty sopivankokoiset kännykät ei enää ole kuin pientä vaihtotarvetta.
myöskään uutuuksia ei osta kuin pieni osa kansaa.
Uskon että kaikki teleosakkeet laskee jatkuvasti.
Ei tule kuin hetkellisiä 15 % nousuja, mutta joka vuosi laskee.
Maissa joissa ei ole vielä kännyjä, ei ole eikä tule sellaista ostovoimaa kuin länsimaissa. - Jokke
ent. sijoittaja kirjoitti:
olen sijoittaja -60 - -88 luvulta.
vieläkin olen voimissani 55 vuotias, muta uskon että nykyään ei kannata sijoittaa kuin sellaisen joka tekee sitä päivittäin.
Mitkään, ei ainakaan kuin yksi kymmenestä tuottaa jatkuvasti voittoa. Mistä sen oikean tietäisi.
Kaikki muut nousee ja laskee.
nyt kun kansalle on myyty sopivankokoiset kännykät ei enää ole kuin pientä vaihtotarvetta.
myöskään uutuuksia ei osta kuin pieni osa kansaa.
Uskon että kaikki teleosakkeet laskee jatkuvasti.
Ei tule kuin hetkellisiä 15 % nousuja, mutta joka vuosi laskee.
Maissa joissa ei ole vielä kännyjä, ei ole eikä tule sellaista ostovoimaa kuin länsimaissa.Langaton viestintä lisääntyy, kuten myös tietoturvan tarve.
Secure on pudonnut korkealta, mutta nähdäkseni käänne on tapahtunut.
- ...
Sitkeä sissi olet.
- 2500:lle
Se on oikea bottom.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882