Olen katsellut vx800,millaisia kokemuksia teillä kyseisestä pyörästä?
vx 800
11
2038
Vastaukset
- pelkästään myönteisiä.
On aika tarkka säädöistään, eritoten kaasuttimien. Myös perävaihteen ulostuleva "turpa" ja vanteessa oleva vastakappale vaatii ajoittaista huomiota. Vetelä etupää, ei tosin muuten kuin jousto mielessä. Kannattaa ehkä harkita jäykempiä etupumppujen jousia. Siinäpä nuo noin pääpiirteissään. Ei mikään huono valinta jos matka-ajoa suoritat. Tehoahan ei paljoa ole, 45 kw, mutta vallan hyvin on riittänyt. Huiput siellä 190 km/h. Bensan kulutus on myös aika maltillinen, omani vie noin viitisen litraa satasella, ja kun kerran koitin kuinka paljon se vie melkein huippunopeudellaan, ei suomessa, niin kulutus ei silloinkaan noussut kuin pikkasen alle 7 litran. Eli aika hyvin on moottori tehoalueensa puolesta duunattu. Muuten noin yleisvaikutelma on, että varsin ongelmaton ja ehkä, liian tavallisen näköinen. Mutta varma peli.
- mulla myös
toiminut hyvin ollut parivuotta ajossa ajanut oon 22000. perä remontin tein maksoi osat 400 kaasareista en tiedä en ole joutunut niille tekemään mitään. etupään sain paremmaksi vaihtamalla jäykemmät öljyt. mistäpäin suomea muut vx ajajat on.itse olen tampereelta
- harmaa tuonti pyörää..
niin ole tarkkana moottorityypin kanssa. Suomessa on tyyppinä VS 51 B, kun taas samaa moottoria tehdään myös VS 51 A mallina. Mutta taitaa sentään kaikki euroopan mallit olla tuota samaa mitä suomeenkin on tuotu. Eroja on koneen sisuksissa. A-tyyppi on 45 asteen kampiakselilla, siis kiertokangen kaulat toisiinsa nähden, ja B-tyyppi 75 asteisena. Eli näin ollen myös nokka-akselit ovat erilaiset ja sytysboksi, jos jotain osia tulet tarvimaan. Niitä tuskin kuitenkaan tarvit, on se sen verran vahvasti tehty moottori. Mutta kannattaa se silti ottaa huomioon. Suomesta on hankala saada osia jos kone onkin tuo A-malli. Intikassa on sama moottori mutta matalaviritteisempänä. Ilmeisesti tuo A-malli on tarkoitettu vain amerikan markkinoille, ne kun tykkää käyntiäänestä joka muistuttaa niiden omia valmisteitaan. Harleytä.
Muita osia löytyy aivan kohtuullisen hyvin. Jopa tuo ongelmia aiheuttava drivenjoint on saatavana myös suomesta aivan parin päivän toimitusajalla. Että näin. - piirre joka
pyörässä suorastaan vituttaa, on sen keskiseisontatuki. En käsitä, kuinka muuten lähes täydellinen pyörä on varustettu sellaisella keskituella, ettein sitä ilman kiroilua ja punttisalia sille nosta. Ei ainakaan, jos on vaihtanut ohjaustangon suoremman malliseen, ja etujouset on jo hieman kuoleentuneet. Vai olenko yksinkertaisesti vaan liian pätkä tai heikko? Mutta perseestä se koko tuki on. Muilla vastaavia kokemuksia?
- seisoo se
Ostin vx:n vaimolleni ja heti eka yrittämällä hän sai pyörän keskituelle.Ei sitä nostaa tarvi,tekniikka laji.Vaimolla kokemusta vain customeista,joissa ei ole ollut keskitukea.
- vx800
Se on hyvä pyörä. Itellä jo viides kesä menossa.
(jos ei oteta pientä moottorin leviämistä kolmantena kesänä huomioon:)
heleppo käsitellä ja mukava ajella matkaa, vääntävä kone. Ensipyöräksi vallan loistava.
mulla on muuten toinen vx800 purettuna jos joku sattuu tarviimaan varaosia. muutamia osia myyty jo..mm pakoputket,etuvanne,katteet,penkki....- korppukk
jos osia vielä löytyy, laitatko mailia tulemaan, korppukk at hotmail com.
oma vx edelleen autotallissa levällään, kytkin pääsi hajoamaan. muuten viides kesä menossa ilman ongelmia, mukava pyörä ajella! - enska64
vähän käytin kylkysellään ja tarvis joitain osia.laitappa postia ja niin soitellaan [email protected]
- i5i5
tartti rele maksaa heinolla 100e olisko vaihtoehtoja kyseiseen osaan
- i5i5
4 kausi alkaa ei isompia murheita
- kolmekesää
Hyvä peli ja kohtuu helppo huoltaa/korjata, oikeastaan tuo on se moottoripyörä jos sanakirjasta pitäis selventää.
Painoo on, mutta maantiellä se on siten parempi, eikä ole mikään muoviluoti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057