Liukasta?

Harmaa;))

Tässä taas mietiskelin, kun näyttivät töllössä, että lumikelit saattaa TAAS YLLÄTTÄÄ kesärenkailla ajelevat autoilijat... Ihmettelen aina sitä, mikä hitto laittaa ihmisen auton rattiin, kun keli on selvästi hengenvaarallinen ? Jos, joku tietää vastauksen ??? Huomenna taas luetaan mitä todennäköisimmin ikäviä uutisia lehdestä. Töihin ajaminen omalla autolla ei riitä mielestäni perusteeksi.... asui sitten aivan missä tahansa! ://

17

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en nyt jaksa ruveta jankuttamaan sun kans, että "miksi"... ei näin aamusta;)

      Mun kantani tosta jo varmaan selviskin?;)

    • niin se vaan

      on, ei kaikki voi valita töihinmeno aikojaan, hajaalueella asuvana tiedän liikkumisen vaikeuden, julkisia liikenneyhteyksiä erittäin suppeasti, "säästösyistä" mukamas.

      • Harmaa;))

        Sitten vaan otetaan rokulipäivä ja sillä siisti! Punnitseppa päivän palkkasi arvoa, kun toisessa vaakakupissa on oma/muiden henki? Ei pitäisi ola kovinkaan vaikeata? Murr..
        Elikkä, se ei ole mikään puolustus ja puolessa tunnissa vaihtaa talvikumit alle, jos on aivan välttämätön pakko lähteä tien päälle..


    • Etelänhetelmä

      Sellainen tämä Suomen kesä on, lyhyt mutta vähäluminen ; ). No, eipä sitä tartte ehdoin tahdoin kohtaloansa ärsyttää.

      • perinteisesti nastarenkaat lähtee alta vasta juhannuksena;)))


      • a-v kirjoitti:

        perinteisesti nastarenkaat lähtee alta vasta juhannuksena;)))

        on mulla mopon kumeina. Eipä ole onkelmia syksyisin eikä keväisin.

        Syksyllä kun ajoissa vaihtaa eikä keväällä pirä kiirettä vaihron kanssa ni hyvin pärjää.

        Nastakumit on niiiiiiiiin vanhanaikaiset. Kitkat olla pittää huolellisessa mopoilijalla.


      • Harmaa;))
        a-v kirjoitti:

        perinteisesti nastarenkaat lähtee alta vasta juhannuksena;)))

        Parempi, niin..Mutta kyselinkin niiltä, jotka kohtaloaan uhmaavat, vuodesta toiseen. ;))
        Heidän motiivejaan...


      • Harmaa;)) kirjoitti:

        Parempi, niin..Mutta kyselinkin niiltä, jotka kohtaloaan uhmaavat, vuodesta toiseen. ;))
        Heidän motiivejaan...

        olen erittäin motivoitunut extreme-autoilija...;)))


      • Harmaa;)) kirjoitti:

        Parempi, niin..Mutta kyselinkin niiltä, jotka kohtaloaan uhmaavat, vuodesta toiseen. ;))
        Heidän motiivejaan...

        pitävät he itteään että pelkäävät mailman pysähtyvän jos eivät lähe assioita hoitamaan.

        Ja hyviä kuskeja ovat mielestään. Voi järkensä köyhyyttä...sanon mää vaan sen.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        pitävät he itteään että pelkäävät mailman pysähtyvän jos eivät lähe assioita hoitamaan.

        Ja hyviä kuskeja ovat mielestään. Voi järkensä köyhyyttä...sanon mää vaan sen.

        jos ei ole vaihtoehtoja?


      • Harmaa;))
        a-v kirjoitti:

        jos ei ole vaihtoehtoja?

        ,,olemassa. Vaikka SUKSET, jos ei viitsi vaihtaa talvikumeja alle;))
        Mutta, jos ei ole suksiakaan? Taitaisit kysäistä seuraavaksi.. Hmm, silloin soitetaan palokuntaan ja pyydetään apua hätään. Vaikkapa helikopterin sieltä sitten lähettävät 'pelastamaan'.. :)))))


      • Harmaa;)) kirjoitti:

        ,,olemassa. Vaikka SUKSET, jos ei viitsi vaihtaa talvikumeja alle;))
        Mutta, jos ei ole suksiakaan? Taitaisit kysäistä seuraavaksi.. Hmm, silloin soitetaan palokuntaan ja pyydetään apua hätään. Vaikkapa helikopterin sieltä sitten lähettävät 'pelastamaan'.. :)))))

        mulla sukset mut mites hiihdät kun ei oo lunta... riuskat ja rehdit palokuntalaiset polttaa päreensä, jos mä niitä ilman valakiaa vaivaan... helikopteri olis kiva mut kuka sen kustantaa... vaikeeta on...


    • mie en kyllä mitenkään tonne maalle pääse töihin jos en omalla huruuttele...siksipä mulla onkin kesärenkaina kitkat, vähän ees turvallisempaa kun kesärenkailla:) huomenet sulle!

      • Harmaa;))

        Onhan ne toki kesäkumeja pitävämmät, muuta olehan varovainen kummiskin..


      • Harmaa;)) kirjoitti:

        Onhan ne toki kesäkumeja pitävämmät, muuta olehan varovainen kummiskin..

        kerran oli sen verta lähellä että ei oo enään haluja töpeksiä...


      • Harmaa;))
        iinamari kirjoitti:

        kerran oli sen verta lähellä että ei oo enään haluja töpeksiä...

        ,olevat puut ovat todellakin lähempänä, kuin luuletkaan..Turvallista matkaa vain sinulle, nyt mun on poistuttava autoilemaan;))


      • Harmaa;)) kirjoitti:

        ,olevat puut ovat todellakin lähempänä, kuin luuletkaan..Turvallista matkaa vain sinulle, nyt mun on poistuttava autoilemaan;))

        sitten:)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe