Nolo Suomi!!

vaasa-girl

Hävettää oikeen Suomen puolesta, ku vallittiin noin huono ehdokkaaks, joka ei osaa laulaa!!!

8

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks

Osaaks muka itse paremmin!?! Tuskin.

Hanna Pakarinen todellakin osaa laulaa.

• E.K.V

Niistä vaihtoehdoista joita oli niin kyllä se Pakarinen oli vähiten huono. Ihan sama se kuka sinne valitaan, aina on joku kitisemässä.

• Nimetön

... välimallivitsi????
        Mä ainakin osaan laulaa paremmin ku hanna

• lentää!
        Nimetön kirjoitti:

... välimallivitsi????
        Mä ainakin osaan laulaa paremmin ku hanna

Kyllä Idolsin koelauluissa on hyvin huomannut sen, että moni luulee oikeasti olevan hyvä laulaja, mutta todellisuus on aivan jotain muuta.

• onkin Hanna

Oletkohan vain kateellinen, jätkäporukassa
      kasvanut nainen. Kuunteleppas joitakin esim,
      haastatteluja niin vaaleanpunaine barbi ei ole
      hänen juttu. Siis aikuinen jopa henkisesti,

• montaa eri mieltä...

Minun mielestäni Hanna on kyllä hyvä laulaja ja omaa kauniin äänen. Biisi on vaan perseestä. Jos on niinkin kaunis ääni, kuin Hannalla on, niin miksi sitä pitää säästellä?? Tämmönen "mitään-sanomaton-lallatus" ei kyllä kovin hyvin pärjää.

• tollasia

kauniita ja laulutaitoisia naisia on maailma pullollaan, Hanna ei sieltä joukosta mitenkään erityisesti erotu, eli eipä tule suomelle voittoa. Jahyvä niin, ei tollasia roska-artisteja tarvikkaan tukea.

• Mikko Salminen

Kyllä Hanna ehdokkaista oli paras valinta. Ei Suomi viimeksikään olisi pelkällä Lordin biisillä voittanut, vaan lavashow oli iso osa voittoa ja erilaisuus kilpailijoihin verrattuna. Mutta ei voittoa tänä vuonna taida tulla, mutta johan se nyt olis jos joka vuosi sais maksaa 12 000 000 € siitä ilosta. Tsemppiä Hannalle kuitenkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      45
      3046
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2904
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2757
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2608
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2508
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2490
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe