Hävettää oikeen Suomen puolesta, ku vallittiin noin huono ehdokkaaks, joka ei osaa laulaa!!!
Nolo Suomi!!
8
779
Vastaukset
- yks
Osaaks muka itse paremmin!?! Tuskin.
Hanna Pakarinen todellakin osaa laulaa.- E.K.V
Niistä vaihtoehdoista joita oli niin kyllä se Pakarinen oli vähiten huono. Ihan sama se kuka sinne valitaan, aina on joku kitisemässä.
- Nimetön
... välimallivitsi????
Mä ainakin osaan laulaa paremmin ku hanna - lentää!
Nimetön kirjoitti:
... välimallivitsi????
Mä ainakin osaan laulaa paremmin ku hannaKyllä Idolsin koelauluissa on hyvin huomannut sen, että moni luulee oikeasti olevan hyvä laulaja, mutta todellisuus on aivan jotain muuta.
- onkin Hanna
Oletkohan vain kateellinen, jätkäporukassa
kasvanut nainen. Kuunteleppas joitakin esim,
haastatteluja niin vaaleanpunaine barbi ei ole
hänen juttu. Siis aikuinen jopa henkisesti, - montaa eri mieltä...
Minun mielestäni Hanna on kyllä hyvä laulaja ja omaa kauniin äänen. Biisi on vaan perseestä. Jos on niinkin kaunis ääni, kuin Hannalla on, niin miksi sitä pitää säästellä?? Tämmönen "mitään-sanomaton-lallatus" ei kyllä kovin hyvin pärjää.
- tollasia
kauniita ja laulutaitoisia naisia on maailma pullollaan, Hanna ei sieltä joukosta mitenkään erityisesti erotu, eli eipä tule suomelle voittoa. Jahyvä niin, ei tollasia roska-artisteja tarvikkaan tukea.
- Mikko Salminen
Kyllä Hanna ehdokkaista oli paras valinta. Ei Suomi viimeksikään olisi pelkällä Lordin biisillä voittanut, vaan lavashow oli iso osa voittoa ja erilaisuus kilpailijoihin verrattuna. Mutta ei voittoa tänä vuonna taida tulla, mutta johan se nyt olis jos joka vuosi sais maksaa 12 000 000 € siitä ilosta. Tsemppiä Hannalle kuitenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840