Miten sopivat Skorpioni(n) ja Härkä(m)?
Kellään kokemuksia? Itse tavannut aivan ihanan härkämiehen ja haluaisin tietää,että voikohan tästä tulla mitään..
Kommentteja?
Skorpioni(n)+Härkä(m)
10
2116
Vastaukset
- härkä vaikka
voissa paistais!
Niin minäkin luulin kohdanneeni kerran elämäni miehen härässä. Vaan eipä se ollutkaan niin! Siis ällöttävämmän omistushaluista saa sitten hakea kuin härkämies on!!!- nainen,,,
älä yleistä kaikia härkiä,härkä on ihana turvalinen , kyllä löytyy myös muista samalaisii,,,, jos haet suhdetta pelkän horoskoopin perusteella,meet kyllä metsään ja pahasti..
- Scorpio7
nainen,,, kirjoitti:
älä yleistä kaikia härkiä,härkä on ihana turvalinen , kyllä löytyy myös muista samalaisii,,,, jos haet suhdetta pelkän horoskoopin perusteella,meet kyllä metsään ja pahasti..
Joo, ei pidä yleistää...eikä tuijottaa pelkkään aurinkomerkkiin....nouseva merkki vaikuttaa myös... vastakkaisia merkkejä ovat eli kun toimii niin toimii kympillä ja päinvastoin...riippuu millä tasolla kumpikin oman kehityksensä suhteen....Muut-ta skorpionimiehenä joutuu sanomaan että härkäNAISISSA on jotain mikä vetoaa täysillä ( ne on niin NAISIA, niin NAISIA...)
- on aina härkä
33:n vuoden kokemuksella voin neuvoa etsimään toisen merkin. Tosi vaikeaa ja härkään ei voi koskaan täysillä luottaa, aina jotain toisaalla menossa. Olen kasvanut härkien kanssa isäni ja nuorin siskoni (v...n yksilö), joten tunnen merkin erittäin hyvin.
- neitokainen vaan
Moikka. Sinun kysely skopun ja härkäm.. ..
Mut tässä on vastakohta heh hyvin menee..
Härkä ja skopulla samat arvot. Luottamus 100% ja sexissä ehdoton 1!!!!
Härkä kokeilunhaluinen ja skopu kiihkeä.
Siinä asiassa voin taata hyvän alun suhteelle.
Itse olen härkän ja oma kulta skopum. Ja rehellisyys toista kohtaan tärkeä. Olla oma itsensä esittämättä muuta. Silloin menette oikeaan suntaan. Härkä voi olla välillä jääräpää mutta laantuu helposti ja skopu on pikkasen arvaamaton ja peittää ne tunteensa kuorensa alle, härkä harmonisoi pikkasen sitä yhdistelmää :) Usko pois hyvä siitä tulee ;) - skoN
..kiihkeää ja ihanaa, siis niin kauan kuin sitä kestää. härän turvallisuuden tarve on niin mahdoton, ettei se kestä skorpionin ikuista vaihtelunhalua. kaikki on ihanaa niin kauan, kuin härkä tuntee olevansa vahvoilla. tämä vaihe kun on ohi, alkaa vaikeudet..never again in a lifetime!
- Miccke
Mulla kokemusta, toiste päin, eli nainen härkä minä skorppari, ei todellakaan toiminut. Syy: härkä nainen ihastuu helposti moniin ihmisiin ja skorppari ei voi sietää sellaista.
- ....
kokemusta on mies härkä ihe skorpioni. Ja ei tule toimimaan pitemmän päälle. Härällä oli aina jotain vispilän kauppaa muitten naisien kaa. ja sekös skorpionia miellyttää??
- pakko puskea
Ihastuu helposti? Tähän voin minä sanoa, että höpön löpön. Itse olen härkä ja naispuolinen ja ihmettelen näitä tyyppejä, jotka ovat jatkuvasti menossa ja ihastumassa, noin vaan. Viuh! Härkä ei hitaudessaan jaksa sellaista ymmärtää, vaan pysyy mieluummin hieman lähempänä maanpintaa. Ihastun harvemmin.
- asjovkjb
Tuli siitä mitään tai ei, niin horoskoopeilla tuskin on mitään tekemistä sen asian kanssa. Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982