sääksmäki

alasti kivaa

Moi,tietääkö kukaan voiko sääksmäen sillan kallioilla olla tosiaan alasti muita häiritsemättä,siis onko siellä yleensä porukkaa alasti?Huhuja olen kuullut ja kesällä katsomaan.

35

11433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivaa niin kertokaa

      meille muillekin niin päästään sinne valo kuvaamaan eli me tullaan sinne kukaan ei voi estää valo kuvaajan taiteellista ilmaisua ja sananvapautta
      natursti valo kuvaja

    • siellä ollut

      Nykyäänhän ei siis lainsäädäntö kiellä nakuilua kunhan se ei ole siveetöntä eikä aiheuta yleistä häiriötä. Ja itsekin suuntaan sinne kunhan ilmat taas sallivat.

      • Naturisti

        Kyllä siellä porukkaa käy, etupäässä miehiä. Viikon takaisen lämpöaallon aikana oli muutama naturisti uskaltautunut paikalle!


    • siellä ollut

      Lisäys ed. viestiini. Menen ruskettamaan itseäni sinne heti säiden salliessa ja jos sinne tulee joku kuvailemaan ja häiritsemään auringonottoani, niin takuuvarmasti paiskaan kuononpäälle vaikka munat heiluen!!!!!!! ( suht. hyvä nyrkkeilijä jo 15v ajan )

      • tilen käymään

        Minäkin tulen käymään siellä naiseni kanssa ottamassa aurikoa ilmojen lämmetessä.
        Valokuvauksesta täällä kirjoittajat ovat vähän mileltään vajavaisia, ei nämä tule koskaan kuvaamaan, naamasta kun jo näkee tapauksen.


      • Kännykameralla tai

        Et edes huomaa, kun sinua kuvataan ;-). Kännykameralla voi kuvata huomaamattomasti kävellessä ohitsesi tai pitkälä teleobjektiivilla ohi lipuvasta veneestä.

        On siinä kiinni uimista, jos pikaveneessä on sataheppainen kone.

        Toiseksi, saat syytteen pahoinpitelystä, jos käyt johonkin käsiksi, olet nyt jo ylittänyt syytekynnyksen tekemälläsi laittomalla uhkauksella.


      • Ressukka!
        Kännykameralla tai kirjoitti:

        Et edes huomaa, kun sinua kuvataan ;-). Kännykameralla voi kuvata huomaamattomasti kävellessä ohitsesi tai pitkälä teleobjektiivilla ohi lipuvasta veneestä.

        On siinä kiinni uimista, jos pikaveneessä on sataheppainen kone.

        Toiseksi, saat syytteen pahoinpitelystä, jos käyt johonkin käsiksi, olet nyt jo ylittänyt syytekynnyksen tekemälläsi laittomalla uhkauksella.

        Kuvaajana olet hiukan häiriintynyt luonteeltasi!


      • Häiriintynyt?
        Ressukka! kirjoitti:

        Kuvaajana olet hiukan häiriintynyt luonteeltasi!

        ?

        Niinpä kai sitten olen häiriintynyt.
        En kylläkään kuvaa alastomia auringonpalvojia kännykkäkameralla enkä muullakaan kameralla.

        Mutta osoitan häiriintymiseni siten, että kerron teille kännykkäkameralla kuvaamisen olevan lähes huomaamatonta toimintaa.

        Et tosissaankaan hupomaa, jos joku kuvaa sinua kännykameralla, vaan luulet kuvaajan etsivän puhelinnumeroasi kännykän muistista.


    • joku voi kyllä

      autoilla sillan kaiteiden läpi. Ei siellä pienistä kuitenkin hätkähdetä. Kerran ajeltiin Vanajaa pitkin panssarivaunulla Parolasta, sellainen amfibiosysteemi jota piti testata. Tykin piippu vain pinnan yläpuolella. Loppui pahus polttoaine noin 100 m ennen Viidennumeron kahvilaa ja juututtiin kivelle. Ei viitsitty uimallakaan kahvilaan asti, kaunis aamu ja viskattiin rytkyt päältä. Ilkosillaan siinä sitten aurinkoa ottamassa ja odottelemassa, kunnes saadaan rekka ja vaijeri vetämään rantaan. Taisi siinä kyllä muutama sata autoilijaa hieraista silmiään, onko varmasti hereillä.

    • kesää odottaen

      Samoin tulen kyllä kallioille ja alasti,jos joku nyt kuvauksesta tyydytyksen saa niin siitä vaan sitten ja kyl mua kelpaakin kuvata!T.M36

    • kiva juttu

      Hei,minäkin tulen kyllä sääksmäelle kunhan lämmintä riittää,ja oikeastaan tykkäisin olla kuvattavana!32V MIES

      • ole kysmys

        että haluako olla kuvattavna, valo kuvaaminen on valo kuvaajan oikeus ja kuvaus oiekus on eri kuin tekiän oikeus valo kuvaajan sananvapaus vaati alastomien naturstien kuvamista munasilan jos sen sanoo kansan kielelä jos valo kuvaja halua kuata ei siinä ole mallila mitän sanomista


    • Hämeestä

      Voihan siellä ottaa aurinkoa nakusillaan näin Hämeenlinnasta katsottuna.
      Voimmeko saada Hämeeseen näin oman nakurannan?
      Otetaan tämä paikka asiallisesti huomioon me Hämäläiset!
      Mauri

      • Kiinnostunut!

        Ihan oikeasti siellähän Sääksmäen kalliooilla voidaan ottaa aurinkoa nakuna ja myös kalastaa nakuna.
        Meidän ei tarvitse kuin mainostaa ja kannustaa paikkaa hyvänä nakupaikkana.
        JESS sinne kun aurinko paistaa.
        Mauri


      • Nakupari
        Kiinnostunut! kirjoitti:

        Ihan oikeasti siellähän Sääksmäen kalliooilla voidaan ottaa aurinkoa nakuna ja myös kalastaa nakuna.
        Meidän ei tarvitse kuin mainostaa ja kannustaa paikkaa hyvänä nakupaikkana.
        JESS sinne kun aurinko paistaa.
        Mauri

        Millä kohtaa niitä kallioita on nakukansalla tapana oleilla?...Kallioitahan on siellä molemmin puolin riippusiltaa, ja sekä oikealla että vasemmalla puolella vanhaa kolmostietä!


      • Missä?
        Nakupari kirjoitti:

        Millä kohtaa niitä kallioita on nakukansalla tapana oleilla?...Kallioitahan on siellä molemmin puolin riippusiltaa, ja sekä oikealla että vasemmalla puolella vanhaa kolmostietä!

        En ole tutustunut maastoon, mahdollisuuksia on useita.
        Täytyy käydä tutustumassa paikan päällä.
        Kertokaa missä on paras paikka, aloitetaan jostain kokoontumalla!


      • Bi35
        Nakupari kirjoitti:

        Millä kohtaa niitä kallioita on nakukansalla tapana oleilla?...Kallioitahan on siellä molemmin puolin riippusiltaa, ja sekä oikealla että vasemmalla puolella vanhaa kolmostietä!

        Olis muuten hienoa et joskus tuollakin olis alastomia naisia,yleensä vaan karvaisia äijiä,naiskauneutta kallioille!


    • sijainti

      Moi,paikka missä itse ja muutkin ovat on siltakahvilan jälkeen kun tullaan valkeakoskelta vähän ennenkuin ns. järvenpäälle tehty tie alkaa,oikealla puolella kun kävelee n.200m niin siellä saa olla rauhassa,ainakin mä uin ja otan aurinkoa alasti,ei näy tielle eikä oikein järvellekään kun on saari edessä.

      • eriomainen

        sielä on site hyvä myös valo kuvata kiitos paljo vihjestä tulen kuvama sinne alaston taidevalo kuvia kaikista natursteista
        natursti valo kuvaja


    • 17cm

      No johan jollain on vaikeaa kun pitäis kuvata salaa eikä osaa vielä edes kirjoittaa oikein,saattaa olla ongelma saada kuvat pois kamerasta jos ei osaa lukeakaan,sellaisen käsityksen kaverin tekstistä saa!Itse ainakin meen ko.paikkaan heti kun lämpenee ja olen alasti,toivottavasti muitakin tulee,ei noista onnettomista "kuvaajista"kannata välittää.

    • luonnossa

      Kyllä siellä viime kesän kuumina päivinä tuli emännän kanssa poikettua jokusen kerran. Ja muutamaan otteeseen kyllä naitiinkin siinä kalliolla samalla kun 4- 5 miestä katseli, kuka lähempänä, kuka kauempana!...No, jokainen meistä varmaan sai sutä mitä halusikin!

    • kesää odottaen

      No voihan pahus,monta kertaa olin itsekin mut en valitettavasti ikinä tuollaisesta päässyt nauttimaan!Olis ollut kiva katsella.

    • Pekka-boy Tre

      Onhan siellä ilmojen lämmetessä paljonkin porukkaa, mut pääasiassa siellä on meitä gaymiehiä ja tämä on faktaa.
      Paikka on ollut suosiossa jo kolmisen vuotta ja siellä on pääosin miehiä siis,mut mukaan mahtuu heteroporukkaakin.

      • kun olis +20

        Mä olen kyllä ihan hetero ja olen useasti kallioilla,ei gay miehet ainakaan ahdistelleet ole ikinä,tietysti nyt aina joku katsomassa käy et millainen takapuoli ja etupuolikin kaverilla on mut ei ainakaan mua haittaa,kiva jos joku tykkää!Sinne vaan myös heterot ja naiset!


      • tuuletusta
        kun olis +20 kirjoitti:

        Mä olen kyllä ihan hetero ja olen useasti kallioilla,ei gay miehet ainakaan ahdistelleet ole ikinä,tietysti nyt aina joku katsomassa käy et millainen takapuoli ja etupuolikin kaverilla on mut ei ainakaan mua haittaa,kiva jos joku tykkää!Sinne vaan myös heterot ja naiset!

        Kyllä mäkin siel oon ollut eikä gay-väestä ole ikinä ongelmaa ollut,kyllähän siinä on työkaluja esitelty ja on joskus saattanut mieleen tulla kokeileminenkin!Kaikkeahan täytyy koittaa paitsi tanhuja ja sauvakävelyä.Jos vaikka tänä kesänä koittas.M30vlk


      • Anonyymi
        tuuletusta kirjoitti:

        Kyllä mäkin siel oon ollut eikä gay-väestä ole ikinä ongelmaa ollut,kyllähän siinä on työkaluja esitelty ja on joskus saattanut mieleen tulla kokeileminenkin!Kaikkeahan täytyy koittaa paitsi tanhuja ja sauvakävelyä.Jos vaikka tänä kesänä koittas.M30vlk

        Ai sielä on oikein naiskenneltukin ? Vois mennä kans jos joku vaikka kiinostuis !


    • Naturisti66

      Käykö siellä Sääksmäen sillan kupeessa nakuauringon ottajia vielä. Käykö gaymiehiä?

      • Noin-se-on

        Nyt ei käy.
        Kyllä käy.


    • Utelias100

      Onko se nakuranta samalla niemekkeellä kuin se kahvila?

      • Sinne-vaan

        Siellähän se, on vaan niemen toisella puolella.


    • en o tiennykään että siel on porukkaa alasti. vois joku päivä käydä kun helteitä piisaa. jos sinne ny naisena siis kehtaa mennä.

      • Kyl-siel-on

        No siel on porukkaa nakuna ihan joka päivä.


    • Nakuilija

      Siis onko ne kalliot tien ja sen hiekkarannan välissä, vai missä? Entä viihtyykö gaymiehet hiekkarannan jälkeisellä kalliolla, vai jokapaikassa? Onko paikkaa missä voi touhuta suojassa? Paljon kysymyksiä🐸

      • Mene-itse-katsomaan

        Menemällä itse katsomaan paikalle joka kysymykseen löytyy paikkansa pitävä vastaus.


    • nakunakallioilla

      Hyvin oli porukkaa tänään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe