Löytyykö tietoa ? Soitin on LG FM12 (1Gt). Valmistajan sivulta ei löydy ajuria tälle.
Onko olemassa jotain "flash-ajuri" kokoelmaa, jota vois tarjota ysikasin ajurin etsintään ?
LG MP3 -soitin
4
514
Vastaukset
- Poro1
katsonut mbnetin ajuripajalta..?
- mainio juttu,
muttei tällä kertaa natsannut. Taitaa olla parasta luovuttaa ja vaihtaa "musakoneen" käyttistä...
- edelliseen
mainio juttu, kirjoitti:
muttei tällä kertaa natsannut. Taitaa olla parasta luovuttaa ja vaihtaa "musakoneen" käyttistä...
Masiinan pakkauksessa toitoteltiin 98 -sopivuutta (vaaditaan erillinen driveri ). Mukana olevalla rompulla sitä kuitenkaan ei ole, joten ilmeisesti asiakkaan on itse se kehiteltävä...heh.
- lupaa
edelliseen kirjoitti:
Masiinan pakkauksessa toitoteltiin 98 -sopivuutta (vaaditaan erillinen driveri ). Mukana olevalla rompulla sitä kuitenkaan ei ole, joten ilmeisesti asiakkaan on itse se kehiteltävä...heh.
jos valmistaja lupaaaaaaa sille 98 sopivuuden, laita LG:n asikaspalveluun kysely asiasta. kyllä se pitää valmistaja n sillon tarjota ladattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089