Handella on aina ollu, ja on siin joku juttu, mikä iskee.
Ja aika tylsää, tollast peri suomalaist juttuu, että se, mikä jollain konstil on valittu edustamaan Suomee ja meit kaikkii, nii sitä sitä oma porukka alkaa tökkii ja haukkuu ja arvostelee ja mitä vaan. Tää on sama juttu, miksei Suomi pärjää futikses tai lätkäs tai missään, kun ollaan niin kateellisii, eikä pystytä olemaan 110 % jonkun takana. Kai siit sitte saa jotain fiiliksii.
Yleensä kaikki ne, jotka on saanu olla ilman Suomalaisten omaa "tukee" on pärjänny. Eli jos vähän puun takaa tulee eikä suomalaiset muut ehdi ampuu alas, ni voi pärjää ....
Eikä se Hannan biisi mitenkään huono oo, ootellaan nyt mitä Eurooppa meinaa. Siin friidus on jotain hei. Harmi vaan, kun on itte vähän niinku kädet sidottu ; )
anto tai ei
hyvä soundi
1
275
Vastaukset
- Bertti
Näin on ku sanot ja täytyy sanoa että kyll Hanna on sexy, sellanen täyteläisen sexikäs, näkispä joskus minihame päällä. Onko ollu missään minihamees?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052