aktiivihiilifiltteri

satunnainen pössyttelijä

Mitä sanotte noista, kannattaako tilata ? Kaveri epäili että noihin saattaisi jäädä osa thc:stä, kuten normaaleihin röökifilsuihin? Tuolta hempsteristä (www.hempsteri.fi)katoin kaikkea kivaa sälää, ja mm. näitä aattelin ehkä laittaa tilaukseen. Knastereita oon myös aatelu testata, vaikka niitä jotkut tuntuvat dissaavan.

aktiivihiilifilsuista:

"# vähentää haitallisten aineiden määrää savussa, kuten esim. terva
# poistaa makuhaittoja"

15

14639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaapo A.

Niistä on hyötyä! Saat keuhkosyövän luultavasti päivää myöhemmin ja keuhkoahtaututaudin ysköksissä liman väri on puoli prosenttia vaaleampi!

Kannattaa siis ehdottomasti käyttää!

• puluille

Melko turhia nuo ovat. Savu on kyllä aavistuksen paremman makuista, mutta savua se on silti.

Jos haluaa keuhkojansa säästellä niin tekee/ostaa vaporisaattorin.

• satunnainen pössyttelijä
        puluille kirjoitti:

Melko turhia nuo ovat. Savu on kyllä aavistuksen paremman makuista, mutta savua se on silti.

Jos haluaa keuhkojansa säästellä niin tekee/ostaa vaporisaattorin.

Vai niin, no omaperäisen bongin ajattelin kuitenkin tulevaisuudessa hankkia, jos ja kun tämä satunnainen pössyttely yltyy kesällä uusiin mittasuhteisiin. Sen verran hyviä kokemuksia on muiden bongeista kun olen testannut. Sit kun pääsen röökistä eroon, niin pitää ehkä harkita oraalista nauttimista (edellisistä lakkokokemuksista huomannu että ilman röökiä kaikenlainen savu maistuu skeidalle)

Onko tuolla bongin materiaalilla vaikutusta savuihin? Lasia olen ajatellut.

• bing bong
        satunnainen pössyttelijä kirjoitti:

Vai niin, no omaperäisen bongin ajattelin kuitenkin tulevaisuudessa hankkia, jos ja kun tämä satunnainen pössyttely yltyy kesällä uusiin mittasuhteisiin. Sen verran hyviä kokemuksia on muiden bongeista kun olen testannut. Sit kun pääsen röökistä eroon, niin pitää ehkä harkita oraalista nauttimista (edellisistä lakkokokemuksista huomannu että ilman röökiä kaikenlainen savu maistuu skeidalle)

ei sil mitää välii, älyämpäristki iha yht hyvät

• puluille
        satunnainen pössyttelijä kirjoitti:

Materiaalina lasi on paras. Helppo putsata, ei aiheuta sivumakuja kuten esim. puu tai metalli, sekä näkee hyvin savun/tervan. Bongeissa ei onneksi puuhun tai metalliin törmääkään, kuten piipuissa. Materiaalit on lähinnä lasi, akryyli tai keraaminen.

• tiumase
        puluille kirjoitti:

Materiaalina lasi on paras. Helppo putsata, ei aiheuta sivumakuja kuten esim. puu tai metalli, sekä näkee hyvin savun/tervan. Bongeissa ei onneksi puuhun tai metalliin törmääkään, kuten piipuissa. Materiaalit on lähinnä lasi, akryyli tai keraaminen.

Ruostumattomasta teräksestä ei tule yhtään makua ja pesäkin käy todella kuumana, joten tervaa tulee yllättävän vähän.

• tsh

Toimii, varsinkin jos on satunnainen sauhuttelija niin niitä ei edes kulu tolkutonta vauhtia (yhtä voi käyttää uudestaan jopa 2-3 kertaa). Tullu juteltua muillekin jotka on kokeillu noita ja hekin ovat samaa mieltä kanssani, eli: maku paranee, savua on helpompi hengittää ja teho ei kärsi lähellekään yhtä paljon kuin normaalilla filsulla (siis tupakkafilsusta puhun, en pahvista rullatusta). Muista vaan imeä vähän rauhallisemmin kuin paperi- tai tupakkafilsusta.

• 082It

Ihan samaa mieltä.

• mie vaa
        082It kirjoitti:

Ihan samaa mieltä.

Ainakun mun kohalla on niiden älyttömän pitkä koko. Muinoin tupakoidessani käärin lyhyistä filttereistä, onneksi olen röökistä päässyt eroon mutta jointtia tehdessä tuo pitkä aktiivihiilifiltteri on vähän turhan pitkä. Eikä siihen pahemmin thc:tä jää, eikä mun mielestä tavankaan filsuun.

Suosittelen näitä kyllä enemmän kuin pahvista käärittyjä.

ps. tulipa sekalainen viesti :D

• Maluba
        mie vaa kirjoitti:

Ainakun mun kohalla on niiden älyttömän pitkä koko. Muinoin tupakoidessani käärin lyhyistä filttereistä, onneksi olen röökistä päässyt eroon mutta jointtia tehdessä tuo pitkä aktiivihiilifiltteri on vähän turhan pitkä. Eikä siihen pahemmin thc:tä jää, eikä mun mielestä tavankaan filsuun.

Suosittelen näitä kyllä enemmän kuin pahvista käärittyjä.

ps. tulipa sekalainen viesti :D

Ei sitä aktiivihiilifiltteriä tai muutakaa tippiä tarvii käärii kokonaa jointin sisää. Puolet filtteristä ku jättää ulkopuolelle, ni saa sen myös helpommi vedettyä vähä irti loppuvaiheessa, ni filtterin pää ei pala ja voi käyttää uuelee. Muutekii helpottavat elämää, ku tipin repimine ja rullaamine on rasittavinta jointin käärimisessä.

• jolokuttaja
        Maluba kirjoitti:

Ei sitä aktiivihiilifiltteriä tai muutakaa tippiä tarvii käärii kokonaa jointin sisää. Puolet filtteristä ku jättää ulkopuolelle, ni saa sen myös helpommi vedettyä vähä irti loppuvaiheessa, ni filtterin pää ei pala ja voi käyttää uuelee. Muutekii helpottavat elämää, ku tipin repimine ja rullaamine on rasittavinta jointin käärimisessä.

tästä onkin ollut kiistelyä että kumminpäin toi aktiivihiili filtteri siihen suuhun tungetaan. Ite laittaisin loogisesti pahvipään kohti tulta ja muovi suuhun nii ei ainakaan lopussa ime mitään muovikaasuja kehkoihin...mutta sitte taas jotkut ns. alan jätkät on kehuskellu että toisinpäin...mite teillä, mikä on totuus?

• Se pää
        jolokuttaja kirjoitti:

tästä onkin ollut kiistelyä että kumminpäin toi aktiivihiili filtteri siihen suuhun tungetaan. Ite laittaisin loogisesti pahvipään kohti tulta ja muovi suuhun nii ei ainakaan lopussa ime mitään muovikaasuja kehkoihin...mutta sitte taas jotkut ns. alan jätkät on kehuskellu että toisinpäin...mite teillä, mikä on totuus?

mikä on "musta", tulee suuhun ja se mikä on muodoltaan hieman kovera, tulee yrtin puolelle.

• enpä tiedä paljonko tai mitä kaikkea se suodattaa mut ite ostin rautiksen tobaccostoresta ja ei kyllä paljo raavi kurkkua ku niiden läpi imee ja kyllä pärisi ihan hyvin. mielestäni kannattava ostos :P

• ja tietenkin king size papereilla kannatta käärästä filtterin suuren koon takia

• savuissaan

pärisee paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7105
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3428
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe