hiki sukka/kenkä

haistelia

onko ketään vastaavanlaista joka tykkää haistella hikisiä sukkia ja kenkiä?? en tiedä mikä siinä on mutta se kiihottaa,,olen ostanut muutamat kengät ja sukat ns "hovihankkijalta" ota yhteyttä jos haluat ostaa sillä tiedänmistä saa kunnon hajut...

22

4365

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kris73

      Lenkkareiden ja hikisten urheilusukkien haistelua ym. on tullu harrastettua jo ammoisista ajoista lähtien.

    • Mulla on sama fetissi joku niissä kiihottaa minua oikein hitosti.

    • Joo täällä Karungissa olis yks haistelija. Tykkään haistella kaiken ikäisten naisten sukkia ja kenkiä. Tykkään myös teini poikien tuoksuista

    • Anonyymi

      Kyllä olen mies ja mikään ei voita naisen kunnolla hikisten sukkien tuoksua... Mutta ei auta ostaa sukkia myöhempää käyttöä varten vaan pitää saada riisua suoraan kengät jalasta ja päästä nuuhkimaan kuuman kosteita hikisiä jalkoja....

      • Anonyymi

        Kyllä juurikin noin... Olen myös monesti ostanut minigrip pussissa sukat ja maksanut esim 40€ ja ei mitään tuoksuja!!!!! Vaikka kuinka piti olla.... Ensin tarttis saada testaa sukkien tuoksu suoraan jalassa.... Ja jos ok. Niin sit sopia hinta ja jos sekin molemmista ok niin sit sopia lopuista.....


      • Anonyymi

        Just noin... Kenkä riisutaan jalasta ja sitten jalassa oleva hikinen sukka naamaan ja oumaigaad 🤤


    • Anonyymi

      Ei varsinaisesti hajun tai tällaisen takia vaan visuaalisen kiihotuksen takia on pahassa puutteessa tullut naisten lenkkareille tullut vedettyä käteen, jotka tallessa varalta ettei saisi seksiä niin voi johonkin purkaa paineet

    • Anonyymi

      Miksi jalka fetissi on niin ihanaa

    • Anonyymi

      Anopin hikisiä sukkahousuja on tullut haisteltua ja imeskeltyä. Aivan järjetön sukkahiki ja sen tuoksu on jotain erikoista happaman imelää. Ensimmäisen kerran, kun haistoin oli reaktio hyi v... mutta hieman totuteltua hajuun se räjäyttikin tajuntani. Kalu ponnahti hetkessä pystyyn ja hetkessä ruiskutti lastin. Nykyäänkin lasti lentää herkästi anopin hikisten sukkahousujen avulla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa mahtavalta. Minkälaiset jalat anopillasi on?


    • Anonyymi

      Ihan mahtavaa,kun saa haistella naisen hikisiä sukkia rakastellessa ja nähdä ne tummuneet sukkienpohjat😋😋😋

    • Anonyymi

      Itse haistelen mieluummin paljaita hikisiä jalkapohjia ja varpaita

    • Anonyymi

      ▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌

    • Anonyymi

      Mistä

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      150
      8773
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1325
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      78
      1212
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1092
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      837
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    10. 45
      787
    Aihe