hiki sukka/kenkä

haistelia

onko ketään vastaavanlaista joka tykkää haistella hikisiä sukkia ja kenkiä?? en tiedä mikä siinä on mutta se kiihottaa,,olen ostanut muutamat kengät ja sukat ns "hovihankkijalta" ota yhteyttä jos haluat ostaa sillä tiedänmistä saa kunnon hajut...

22

4577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kris73

Lenkkareiden ja hikisten urheilusukkien haistelua ym. on tullu harrastettua jo ammoisista ajoista lähtien.

• Mulla on sama fetissi joku niissä kiihottaa minua oikein hitosti.

• Joo täällä Karungissa olis yks haistelija. Tykkään haistella kaiken ikäisten naisten sukkia ja kenkiä. Tykkään myös teini poikien tuoksuista

• Anonyymi

Kyllä olen mies ja mikään ei voita naisen kunnolla hikisten sukkien tuoksua... Mutta ei auta ostaa sukkia myöhempää käyttöä varten vaan pitää saada riisua suoraan kengät jalasta ja päästä nuuhkimaan kuuman kosteita hikisiä jalkoja....

• Anonyymi

Kyllä juurikin noin... Olen myös monesti ostanut minigrip pussissa sukat ja maksanut esim 40€ ja ei mitään tuoksuja!!!!! Vaikka kuinka piti olla.... Ensin tarttis saada testaa sukkien tuoksu suoraan jalassa.... Ja jos ok. Niin sit sopia hinta ja jos sekin molemmista ok niin sit sopia lopuista.....

• Anonyymi

Just noin... Kenkä riisutaan jalasta ja sitten jalassa oleva hikinen sukka naamaan ja oumaigaad 🤤

• Anonyymi

Ei varsinaisesti hajun tai tällaisen takia vaan visuaalisen kiihotuksen takia on pahassa puutteessa tullut naisten lenkkareille tullut vedettyä käteen, jotka tallessa varalta ettei saisi seksiä niin voi johonkin purkaa paineet

• Anonyymi

Miksi jalka fetissi on niin ihanaa

• Anonyymi

Anopin hikisiä sukkahousuja on tullut haisteltua ja imeskeltyä. Aivan järjetön sukkahiki ja sen tuoksu on jotain erikoista happaman imelää. Ensimmäisen kerran, kun haistoin oli reaktio hyi v... mutta hieman totuteltua hajuun se räjäyttikin tajuntani. Kalu ponnahti hetkessä pystyyn ja hetkessä ruiskutti lastin. Nykyäänkin lasti lentää herkästi anopin hikisten sukkahousujen avulla.

• Anonyymi

Kuulostaa mahtavalta. Minkälaiset jalat anopillasi on?

• Anonyymi

Ihan mahtavaa,kun saa haistella naisen hikisiä sukkia rakastellessa ja nähdä ne tummuneet sukkienpohjat😋😋😋

• Anonyymi

Itse haistelen mieluummin paljaita hikisiä jalkapohjia ja varpaita

• Anonyymi

▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌▌│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│▌

• Anonyymi

Mistä

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      184
      2591
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      1983
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1652
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1522
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      163
      1440
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      182
      1413
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1258
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1221
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1198
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1101
    Aihe