Olihan se pakko ostaa huutonetin kautta kenttälippu 140 eurolla, kun ei saanut silloin kun ne myyntiin tulivat. Paljon olet itse "joutunut" maksanut lipusta enimmillään?
Paljon olet joutunut lipusta maksamaan?
7
987
Vastaukset
- RScoming
Mikä konsertti?
- RScoming
Sori, kone sekoilee... Metallican palstalla ollaan...
- hennes77
Jep Jep 115 euroa kipale huutonetistä huusin pari kappaletta !
- Kokemus puhuu
Metallican liput kannattaa ostaa just ennen konsertin ajankohtaa. Alkaa liput polttelee myyjien näppejä, myy ostohintaan pois.
- nimetön-
mä aattelin tehä niin mutta jos en sitten saa lippuja niin jään karusti siihen oville seisoskelemaan.
- kenttäpaikat
nimetön- kirjoitti:
mä aattelin tehä niin mutta jos en sitten saa lippuja niin jään karusti siihen oville seisoskelemaan.
Liput 64egee/kpl. halvalla saa ja hevosella pääsee.
- ja korkealta
no joo, huuto.netistä ostin juuri A-katsomo lipun 85 €, ei paha ja niin pitääkin olla, musiikkifaneilla hyötyjät hirteen !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242