nainen ilman miestä..

-kauris-

aina menee puihin seurustelut,haluaisin jotain pysyvää elämääni..kertokaa kokemuksia muut kaurisnaiset,minkä merkin kanssa synkkaa parhaiten?

12

2503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta tunnen

      jonkun kaurisnaisen. Ja kaikki kärvistelee suhteissaan, koska huolivat ristikseen aina jonkun hyysättävän riepu-petterin!

      • -kauris-

        hoivaamisvietti vissiin aika kova...tiedän kun olen sortunut noihin holhottaviin...nyt haluais jo muutakin elämään..


      • lukenut
        -kauris- kirjoitti:

        hoivaamisvietti vissiin aika kova...tiedän kun olen sortunut noihin holhottaviin...nyt haluais jo muutakin elämään..

        jostain, että se kaurisnaisten sortuminen reppanoihin voi myös johtua siitä, että k.naisilla on usein huono itsetunto. Ja kun ne saa huollettavakseen reppanan, niin he voivat tuntea jonkinlaista ylemmyyttä tässä tilanteessa.


      • kaurislikka
        lukenut kirjoitti:

        jostain, että se kaurisnaisten sortuminen reppanoihin voi myös johtua siitä, että k.naisilla on usein huono itsetunto. Ja kun ne saa huollettavakseen reppanan, niin he voivat tuntea jonkinlaista ylemmyyttä tässä tilanteessa.

        Kuules nyt reppana.
        Ootko varma ettei sulla ole sanasokeutta. ;)


    • KUULE**

      NAINEN. Monet kauriit tykkäävät hmhhmm.....;)

      • -kauris-

        ei kiitos, kyl mie miehen otan... :-)


    • jotta

      peruskauriille paras kumppani voisi olla härkä tai neitsyt. tai skorpioni, jos kaipaa voimakkaita tunteita. kaksonen voisi olla hauska, jos ei ota liian vakavasti. muilla merkeillä ei synkkaa kauriin tunne-elämän kanssa :(

    • -Kauris-85

      Noi skorpparit ja härät nyt ei ainakaan toimi :D vältä tulen merkkejä leijona yksi niistä, itselläni ollu muutamia kala miehiä ja ovat olleet niin ihania, suosittelen, kala, veskari (tosin niistä ei aina ota selvää) mutta veden merkit ja maan merkit vois ainakin toimia :)

      • on suositella

        "menneen talven" merkkejäsi (ihanat kalat), joitten kanssa et ole pystynyt luomaan kestävää suhdetta?


      • -Kauris-85
        on suositella kirjoitti:

        "menneen talven" merkkejäsi (ihanat kalat), joitten kanssa et ole pystynyt luomaan kestävää suhdetta?

        siksi vastasin että kalat mielestäni parhaita, koska elämään on mahtunut jos jonkinlaista merkkiä, joista kala ollut ainoa jonka kanssa ei pahemmin mennyt tikut ristiin. Mitäköhän väliä sillä on siis kuuluuko menneeseen vai tulevaisuuteen, kerroin vaan oman kantani asiaan.Ja täällähän on siihen kaikilla oikeus. Ja jos haluaa valita tulevaisuutensa viisaasti niin joskus on myös katsottava menneeseen. (viikon vinkki)


    • NYKYINEN MIES...

      ...on kalat ja on kaikista miehistä ja merkeistä ollut miehekkäin, luotettavin, seksikkäin, romanttisin ja ihanin!! on saanut mun "hippulat vinkumaan"!! ymmärtäväinen, ahkera, tunteellinen ja suvaitsevainen ihminen. välillä vähän takertuvainen ja yli-mustasukkainen, mutta jos selittää kauniisti ja oikeassa tilanteessa sen häiritsevän, ymmärtää kyllä antaa periksi vähän.

      tämä menee nyt vähän aiheen sivuun, mutta....oon todella rakastunut ja salaa mietin jo häitä!!!! iiiikkkkkkk!!!!!!! oon vasta 20!!! ja se 27!!! apuaaaaaa!!!!! auttakaa!!! pelottaa ja jännittää!!!!!! ollaan oltu 1 vuosi yhdessä...tosin etäsuhteessa...asutaan eri paikkakunnilla...on ihan epätodellinen tunne, en oo ikinä edes ajatellut, että voisin olla näin onnellinen!!!!! tiedän, että se rakastaa mua suunnattomasti ja niin myös minäkin, mutta...SILTI PELOTTAA!!! mulla on niin paljon toteuttamattomia haaveita ja kestääkö rakkaus ja meidän suhde ne, se pelottaa...oon fiksu, hyvännäköinen ja lämmin, joten ei olisi ongelmaa saada miestä ja maailmahan on miehiä täynnä, mutta ettäkö näin ihanaa?!?! en tiedä löytäisinkö enään samanlaista....mutta silti en tiedä, miten olla...omat tunteet ja järki on kovassa taistelussa keskenään ja joka päivä ajattelen eri tavalla...mutta silti se saa mun oloni niin hyväks joka kerta kun ollaan yhdessä...ehkä jonkun neuvo voisi antaa perspektiiviä?


      MORE PISCES IN THE WORLD PLEASE!!!!!!!

      • kauriina

        vaan.. Tosin hirveällä vauhdilla en suosittelisi naimisiin menoa, oot kuitenkin niin nuori vielä. Mutta erota tai vaihtaa ei kannata, jos on mieleisensä löytänyt. Kuten ehkä arvaat oon myös kauris ja sun kuvailut itsestäs pätee muhunkin, mutta silti OIKEAN miehen löytäminen on vaikeaa, vääriä löytyy sitäkin enemmän.. Mutta kannattaa ensin "elää" yhdessä ennenkuin sitoutuu pysyvästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe