Läksin tänään Kuopiossa paremmanväen asuinalueelta ajelemaan bileisiin kaikessa rauhassa, kunnes eteeni kiilasi ameriikan föörtti. Se oli täynnä porukkaa joka selvästikkin oli vähemmän paremmin toimeentulevia ja autoa ohjasti kohtalaisen hyvin syönyt nainen.
Föörtti ajoi edessäni noin 30 km/h ja tunsin otsasuoneni pullistuvan. Yritin rauhoittaa itseäni ajatuksella, että kohta pääsen motarille. Tiedoksi niille, jotka eivät tiedä, niin motari on moottoritie, jossa on kaksi kaistaa, joista toinen on ohituskaista. Niin, olin jo helpottunut ajatuksesta kunnes föörtti heitti vilkun päälle ja kääntyi motarille menevälle kaistalle.
Tässä vaiheessa minä tiesin, että nyt vaaditaan kylmää hermojen hallintaa ja todellista ohjastusta. Föörtti ajoi kiihdytyskaistaa noin 40 km/h eikä tehnyt elettäkään kiihdyttääkseen. Laitoin purukumin suuhuni ja vilkaisin peruutuspeiliin. Iskin itselleni silmää ja tein ratkaisun. Pistin kakkosta pykälään ja heitin vilkun päälle ja painoin tallan pohjaan. Ladani nykäisi kerran, aivan kuin olisi nyökännyt ja sitten mentiin! Alle minuutin vauhtini oli kiihtynyt jo kahdeksaankymppiin ja saatoi seurata föörttin epätoivoista taistelua perävalojeni loisteessa. Minä annoin mennä! Ajoin ohituskaistaa. Muita ei näkynyt. Minä tunsin olevani vapaa. Minä sulauduin yhdeksi Ladani kanssa. Me olimme kuin kiskoillaan puksuttava juna, jota kukaan ei voisi enää pysäyttää. Minä olin venttiili ja lada oli minun keuhkot. KOkemus oli lähes uskonnollinen ja en baarijonossa housuun paskantamisen jälkeen ole moista kokenut. Terveiset vaan Paska-Rainolle!
Mie näytin!
8
1712
Vastaukset
- voin kuvitella
Mutta kerros onko föörtti ford?
- BadMyntton
se on anpiliivipöl ja toiseksee se on föörtti!
- olokoot vuan
BadMyntton kirjoitti:
se on anpiliivipöl ja toiseksee se on föörtti!
mut eiks se oo kuitenniin foorti? eikä mikkään föörtti.
- Clarke
Nuo autoilla ohittelut ovat lasten leikkiä. Itse harrastan kassajonoissa ohittelua. Tänään se sujuikin erityisen hyvin. Työnsin hernekeittopurkkeja ja mansikkahilloa täynnä olevalla kärrylläni kumoon jonon viimeisen asiakkaan. Seuraavat kaksi sidoin nenärenkaistaan yhteen piikkilangalla, jota minulla on aina mukana takataskussa. Nyt oli edelläni enää kaksi asiakasta.
Tässä tuli esiin kuinka tämän tyyppinen ohittelu on vaarallisempaa kuin autojonon ohittaminen. Sen sijaan, että antaisivat kiltisti tietä, nämä haluavat pitää kiinni paikastaan kassajonossa, vaikka ostoksia on paljon vähemmän. Juoduin käyttämään lievää väkivaltaa päästäkseni ohi. Lopulta sain keilattua toisen edelläni olevan asiakkaan kaalinkerällä ensimmäisenä jonossa olevan kaljapullot nurin. Täyskaatohan siitä tulikin.. Koko mäyräkoira kirposi kassahenkilön näpeistä lattialle.
Omat ostokseni ammuin singolla viivakoodinlukijan ohi ja maksoin laskun lattialla makaavien asiakkaiden lompakoista löytyneillä seteleillä. Köyhää on kansa, kun ei meinannut rahaa lompakoista löytyä.
Lopulta kaavin ostokset marketin seinästä kassiini ja työnsin ostoskärryllä kumoon paikalle eksyneet vartioliikkeen miehet. Ulos mennessä ohitin vielä muutaman asiakkaan.
Laskin juuri, että säästin kassajonossa ohitellessani aikaa juuri sen verran, mitä tämän viestin näpytteleminen kesti. Kannatti siis ohitella! - kuitenkin poitsukka,
yhtä komia!
- Abu
Mie näytin pienen hetken kesken peuratanssin, aivan kuin olisin ollut peura ja välittömästi sen jälkeen näin valon kajastavan ystäväni Tommin sisältä.
Pitäisikö minun ilmoittaa piispalle ja maanjohtajalle, että olen luultavasti aikamme profeetta? Punaisena kuultavat mansikkani olivat vaarassa.
Röyhkeän tuntuinen foortinkuljettaja yritti kaasutella mansikkamaallani ruosteisen paskakasansa kanssa ja multa pöllysi. Rennosti otti vihulainen, laittoi vielä hymy huulilla purukumin suuhunsa.
Hymynsä kuitenkin hyytyi pikaisesti kun torppasin auton etulasin läpi aina yhtäkunnon astalon. Typerän näköinen nilkki juoksi autostaan ja alkoi itkeä.
"Kuinka minä nyt pääsen Kuopijoon ja ehdin kirjakaupan Aleen siellä myydään tusseja?? nyyhkytti tuo rukkaspoju.
"Olisit miettinyt aiemmin ennenkuin tulet minun mailleni ruostekasaasi kärräämään" vastasin surkuhupaiselle pellelle ja läväytin vielä kottaraisten iloksi junttia turpaan.- :dD:D
:D,loistavaa materiaalia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564