perkeleen helvetti..

No vaikka jousimies

En tiedä miksi juuri tänne kirjoitan, en ole ikinä ottanut horoskooppeja vakavasti. Olen miespuolinen henkilö ja ikää on 22-vuotta. Olisin kiitollinen jos täältä nyt edes jotain apua saisi.

Eli tapahtuipa eräänä sateisena iltana (vain vähän aikaa sitten) niin, että törmäsin naiseen, jonka kauneus sulatti reiän sydämeeni. Jostakin helvetin syystä ihastuin häneen (on niitä kauniita ennenkin nähty) todella voimakkaasti ja olen nyt aivan jumissa asian kanssa.

Kokemusta on muutamista lyhyistä jutuista, mutta en muista olenko ikinä - tai ainakaan teinivuosien jälkeen - tuntenut näin voimakkaasti naista kohtaan. Minulla on heikko itsetunto ja olen muutenkin todella ujo naisten kanssa. En myöskään koe olevani komea vaikka olen kuullut niin sanottavan. Näiden seikkojen takia olen joutunut turvautumaan esim. alkoholiin ja tähän mennessä kaikki tapaamiset ja lyhyet "suhteet" ovat tapahtuneet kännissä/sekavassa tilassa... Ja ehkäpä juuri em. asian takia myöskin päättyneet kovin nopeasti.

Tein itse sopivassa kännissä aloitteen tuolle neidolle, mutta pari päivää ensitapaamisemme jälkeen hän sitten ehdotti tekstiviestillä tapaamista. Tapamisemme, mutta tapani mukaan menin treffeille kännissä ja jatkoin juomista koko illan. Ko. nainen taas ei kai harrasta juomista, kuin ilmeisesti vähän.

Tuon illan jälkeen nainen on ollut mielestäni melko vaisu ja pelkään, että olen tuhonnut ne vähät mahdollisuuteni tuohon suhteeseen. En tiedä onko syy ulkonäössä, käytöksessä vai missä? Kuinka herkästi naiset ylipäänsä loukkaantuvat, jos mies tulee treffeille kännissä? Toisaalta en ole kyllä itsekään kysynyt häntä kuin yhden kerran ulos tämän toisen tapaamisen jälkeen. Ei sopinut hänelle, mutta ei ainakaan suoraan sanonut johtuvan minusta.. Soittanut en ole kertaakaan, mutta ei ole hänkään.

Palstan naiset, voisitteko kertoa amatöörille, kertooko naisen ehdottama tapaaminen mitään, entäpä tapaamisen aikana suoritettu halaus? Onko minulla mitään mahdollisuuksia... Kaipaan häntä liikaa.

No, en jaksa nyt enempää jauhaa. Lähden juomaan. Kiitoksia vastaajille!

9

1917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kännissä...

      treffeille, se on eri asia jos illan aikana ottaa drinksun tai pari (jos toinenkin ottaa). Jos halaisin miestä, joka käyttäytyisi kuten sinä, niin se olisi lähinnä osaaottava. Mitään vakavampaa en voisi kuvitella. Mutta kysy naiselta, ehkä hän ajattelee toisin.

    • Nocturno

      Nainen ei todellakaan ota kohteliaisuutena sitä, että meet treffeille känässä ja tenutat ku aivoton apina koko illan. Ihan tyhmää! Voi olla että se nainen olisi vaikka kuinka ihastunut suhun, jos osaisit käyttää aivojas ton verran. Ja sitte vielä ihmeit sitä täällä.. voi Jeesuksen munat!

    • miehiin pettynyt

      Jotenkin taas eksyin tanne horoskooppi osastolle ja viestisi pakotti komentoimaan.Asun tallahetkella ulkomailla ja taallapain maailmaa (Iso=Britannia)ensitreffeilla kannaamista katsotaan todella kieroon..siis nyt en tarkoita mahdollista ensitapaamista joka saattaa tapahtua baarissa yms. kannissa. Mielestani on ihan ok nauttia vaikkapa lasilline punaviinia ennen tarkeita treffeja jos hermostuttaa ja mahd. 1 tai 2 drinkkia itse treffeilla, mutta naisena voin kertoa etta humalainen ensitreffi- tapaaminen jattaisi meikalaisen kylmaksi.Eri asia on tietenkin epavirallisempi tapaaminen tai "chillailu" jota jatketaan toisen luona jos tutustuminen on johtanut "jatkoille" toisen luokse. Ensivaikutelma annetaan kuitenkin vain kerran ja se on tarkea osa sita millaisena toisen ihmisen nakee jatkossakin.Tietenkin jos olet jo alkoholiongelmainen olet antanut itsestasi ihan totuudenmukaisen kuvan deitillesi, mutta en usko etta unelmiesi nainen etsii itselleen alkoholistimiesta kun raittiimpiakin on tarjolla!Tsemppia jatkossa ja aina kannattaa kysya itse, vaikka suoraan sensijaan etta jaa odottelemaan toisen yhteydenottoa tai spekuloimaan tilanteita itsekseen, voipahan sitten ainakin siirtya itse taysilla eteenpain elamassaan!

    • ainakaan minua....

      ...koska olen itsekin ujo ja en ikimaailmassa pystyistunuti menemään treffeille selvinpäin. Olen siis nainen ja jos johonkin olen ihastunut, hyvä kun pystyn sinne päin edes katsomaan. Otan siis itsekin rohkasuryyppyjä. Mutta on hyvä näyttää sitten joskus se että olet jämy ja alkoholi ei ole ongelma arjessa eli työt tulee tehtyä ja sinusta löytyy jämäkkyyttä. Ja tuleehan luonteesi keskustelujen aikana ilmi, miten elät, mitä teet, näistä fiksu nainen osaa tehdä päätelmiä. Itse kolmen lapsen äitinä ja paljon vaikeuksia kokeneena voin sanoa että raskas työ ja raskaat huvit; alkoholi on asia, joka erottaa tai yhdistää. Minua ja miesystävääni se yhdistää, osaamme rentoutua yhdessä ja pitää hauskaa. Ei ole kivaa jos toinen syyllistää. Eli minä hyväksyisin alkoholinkäyttösi.

    • Nimetön

      Olen ihan sitä mieltä että jos ei selvinpäin voi tavata niin sitten ei, miten sitten jatkossa kuvittelet hommat hoituvan jos vaikka alkaisitte seurustelemaan, olisitko sitten kännissä kokoajan?

      • kannattais

        varmaan ensiks miettiä, että tekisitkö saman uudellen, eli jos saisit toisen mahdollisuuden, niin menisitkö taas kännissä? Pystyisitkö menemään selvänä? Vai ratkaisetko kaikki hankalat paikat vetämällä viina? Jos tällasella linjalla olet, niin kannattaa ehkä miettiä miten paljon näkee päänvaivaa treffien järkkäämiseksi. Jos nainen ei treffeillä kovin ryyppäillyt, ehkä hän ei tykkää roikkua känniseurassa.


    • jouskarinainen

      jos haluat vielä pelastaa tilanteen, parasta on ottaa yhteyttä ja pyytää anteeksi jos loukkasit naista kännisellä käytöksellä. sano että olit epävarma itsestäsi, etkä naisesta. sano suoraan vaan, se suoristaa mutkat, usko pois:) tsemppiä!

    • yks jousimies vaan

      Tota oot kyllä mokannu aika pahasti. Mutta tosiaan asian voi selvittää. Mutta se vaatii kyllä sen että soitat ja myönnät mokanneesi. Sen jälkeen tosin joudut kyllä kertomaan epävarmuutesi. Lopputulos ei ole mitenkään varmaa, mutta jos tosiaan tykkäät siitä niin mikä estää yrittämästä. Tossa tilanteessa ei oo asian suhteen kuin voitettavaa. Ja jos ei onnistu niin ainakin teit asian eteen jotain. Sillä yrittämättä jättäminen kaduttaa enemmän kuin itsensä mokaaminen.Mutta tosiaan joudut soittaan selvinpäin. Sekä meneen treffeillekin selvinpäin,jos niitä ikinä tulee. Tsemmppiä

    • jousin*

      Aika urpo täytyy olla, jos kännissä menee treffeille. Ujous ei oo mikään syy kännäämiselle. En usko, että on kiinnostunut susta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe