Lähtikö klamydia

kerralla?

Eli millaisia kokemuksia teillä on, tehosiko antibiootti ekalla kerralla? Mitä tapahtuu, jos toinenkaan kuuri ei vielä tehoa?

Minua kiinnostaa myös/etenkin sellaisten ihmisten kokemukset, joilla klamydia oli ollut jo pitkään, mahdollisesti vuosia. Ehtikö tauti aiheuttaa pysyviä vaurioita, tai sellaisia jotka poistuivat antibioottikuurilla?

Kyselen siksi, kun olen melko varma että itselläni on klamydia, testituloksia pitää vielä odotella. Pahimmassa tapauksessa se on muhinut itselläni peräti 6 vuotta (nielussa). Että nyt kyllä pelottaa ja v*tuttaa oma tyhmyys, kun en ole tajunnut sitä aiemmin testata... Ei varmaan tarvii lapsia hankkia...

4

826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisesti...........

NIELUSSA olevalla klamydialla on? Ei sitten niin yhtikäs mitään!Eri asia on se, jos se klamydia on siellä alapäässä, ei yläpäässä!

Otettiinko sinulta niin nielukoe kuin virtsakoekin?
      Ei virtsakoe kerro sitä onko se klamydia nielussa, kuten ei kerro nielunäyte sitä onko se alapäässä!

• vielä sellainenkin kuin

keuhkoklamydia? Jolla ei sitten ole mitään tekemistä sp-taudin kanssa.

• Alkuper.

Epäilen, että olen saanut klamydian nieluuni, josta olen tartuttanut sen ex-poikaystävälleni alapäähän, joka sitten vuosi sitten aloitettuamme suojaamattomat yhdynnät on tartuttanut sen alapäähäni, koska nykyiset alapäässäni olevat oireet viittaavat vahvasti klamydiaan. Ellei sitten ex ole pettänyt minua, mitä vahvasti kyllä epäilen. Minulta otettiin siis näyte vain alapäästä, mutta jos bakteeri on siellä niin se on kyllä varmasti nielussakin.

Mutta hyvä jos nielussa oleva klamydia ei aiheuta lapsettomuutta. Olin siinä käsityksessä, että bakteeri leviää joka tapauksessa aiheuttaen tuhojaan. Mutta on se minulla (jos nyt osoittautuu klamydiaksi) joka tapauksessa ollut alapäässäkin sitten jo vuoden...

Edelleen olen kiinnostunut muiden klamydiahoitokokemuksista!

• toki olet voinut
        Alkuper. kirjoitti:

Epäilen, että olen saanut klamydian nieluuni, josta olen tartuttanut sen ex-poikaystävälleni alapäähän, joka sitten vuosi sitten aloitettuamme suojaamattomat yhdynnät on tartuttanut sen alapäähäni, koska nykyiset alapäässäni olevat oireet viittaavat vahvasti klamydiaan. Ellei sitten ex ole pettänyt minua, mitä vahvasti kyllä epäilen. Minulta otettiin siis näyte vain alapäästä, mutta jos bakteeri on siellä niin se on kyllä varmasti nielussakin.

Mutta hyvä jos nielussa oleva klamydia ei aiheuta lapsettomuutta. Olin siinä käsityksessä, että bakteeri leviää joka tapauksessa aiheuttaen tuhojaan. Mutta on se minulla (jos nyt osoittautuu klamydiaksi) joka tapauksessa ollut alapäässäkin sitten jo vuoden...

Edelleen olen kiinnostunut muiden klamydiahoitokokemuksista!

saada sen alapäähäsi. Ei se nyt niin mene, eytä jos alapäässä on klamydia niin se on sitten nielussakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe