skorpparini

tunteet-

mitä teen skorpparini kanssa, on aloitettu uudelleen "se jokin", mistä tai milloin tiedän onko hänellä tunteita minua kohtaan enemmän kuin ystävyyttä? Minulla ainakin on. Haluaako hän että teen aloitteen? Kerronko hänelle näistä tunteistani, vai tyydyn vain vihjailemaan, kuten tähänkin asti? Haluaako skorppari olla aloitteentekijä, vai on oikeasti ujo...?
Minä ainakin olen jo mennyttä, vaikka yritänkin asiantilan peittää. Hän on vienyt sydämeni niin että kaikki muut sen näkevät paitsi ehkä hän itse. Vai näkeekö sittenkin?

9

2464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloite

ainakin itse skorpparina olen erittäin ujo, ja pelkäisin itse ainakin tehdä aloitteen jos en olisi varma toisen tunteista.ole itse rohkeampi ja ilmaise tunteesi suoraan, meni sitten syteen taikka saveen....

• tein sen

aloitteen. Skorppari kielsi kaiken. On kavereita vaan mun kaa. Mä en pysty enää.
        Juu, hyvin on synkanny, en tiedä missä vika. Muut miehet tykkää kyllä musta, mun täytyy nyt yrittää unohtaa se skorppari ihan kokonaan. Mä oisin tykänny siitä. Huonommat parit on yhdessä mut sille mä en kelpaa. En edes tiedä miks. Kun tästä selviän joskus, annan takaisin joka skorpparille. Kosto on suloista myös skorpparille päin.

• kostaa?
        tein sen kirjoitti:

aloitteen. Skorppari kielsi kaiken. On kavereita vaan mun kaa. Mä en pysty enää.
        Juu, hyvin on synkanny, en tiedä missä vika. Muut miehet tykkää kyllä musta, mun täytyy nyt yrittää unohtaa se skorppari ihan kokonaan. Mä oisin tykänny siitä. Huonommat parit on yhdessä mut sille mä en kelpaa. En edes tiedä miks. Kun tästä selviän joskus, annan takaisin joka skorpparille. Kosto on suloista myös skorpparille päin.

Valitse suosiolla joku aikuinen mies, ei skorpparia...

• ihastuksesi

kohde skorpparimies vai nainen? sekin merkitsee...

• skorpparini on

...

• en koskaan

huomaa kunnolla toisen ihastusta ja ujo kun olen tarvitsen suoran viestin siitä että toinen on kiinnostunut. Voi olla että juontuu huonosta itsetunnostanikin.Tämän vuoksi on jäänyt tietämättäni upeita suhteita kokematta, jälkeenpäin olen ollut ihmeissäni kun olen välikäsien kautta kuullut kuinka joku on ollut minuun todella ihastunut

• muttei ole

varma tunteistasi.hankalaa, Gloriosa

• varmistan

etten aja pois? Eka kierroksella pari vuotta sitten ei halunnut, nyt tuntuu että ehkä...olisko kypsynyt vai mitä. Menetänkö hyvän ystävyyden jos kerron, tai kaikki tulevat mahdollisuuteni hurmata ko tyyppi, tulenko silloin itsestäänselvyydeksi skorpparin mielestä?

• liikutaan Skoput kun ovat
        varmistan kirjoitti:

etten aja pois? Eka kierroksella pari vuotta sitten ei halunnut, nyt tuntuu että ehkä...olisko kypsynyt vai mitä. Menetänkö hyvän ystävyyden jos kerron, tai kaikki tulevat mahdollisuuteni hurmata ko tyyppi, tulenko silloin itsestäänselvyydeksi skorpparin mielestä?

Niin halukkaita saalistamaan!Muutut helpoksi nakiksi jos kerrot tunteistasi suoraan.
        Hän jatkaa kissa ja hiiri leikkiään sitten jonkin toisen kanssa.
        Skopumies ei yleensä tyydy yhteen naiseen:)
        Toisaalta hän kuulee mielellään totuuden toisen tunteista.Lykkyä putkeen!
        t.Skopumiehen pauloissa jo jonkin aikaa kärvistellyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe