skorpparini

tunteet-

mitä teen skorpparini kanssa, on aloitettu uudelleen "se jokin", mistä tai milloin tiedän onko hänellä tunteita minua kohtaan enemmän kuin ystävyyttä? Minulla ainakin on. Haluaako hän että teen aloitteen? Kerronko hänelle näistä tunteistani, vai tyydyn vain vihjailemaan, kuten tähänkin asti? Haluaako skorppari olla aloitteentekijä, vai on oikeasti ujo...?
Minä ainakin olen jo mennyttä, vaikka yritänkin asiantilan peittää. Hän on vienyt sydämeni niin että kaikki muut sen näkevät paitsi ehkä hän itse. Vai näkeekö sittenkin?

9

2450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloite

ainakin itse skorpparina olen erittäin ujo, ja pelkäisin itse ainakin tehdä aloitteen jos en olisi varma toisen tunteista.ole itse rohkeampi ja ilmaise tunteesi suoraan, meni sitten syteen taikka saveen....

• tein sen

aloitteen. Skorppari kielsi kaiken. On kavereita vaan mun kaa. Mä en pysty enää.
        Juu, hyvin on synkanny, en tiedä missä vika. Muut miehet tykkää kyllä musta, mun täytyy nyt yrittää unohtaa se skorppari ihan kokonaan. Mä oisin tykänny siitä. Huonommat parit on yhdessä mut sille mä en kelpaa. En edes tiedä miks. Kun tästä selviän joskus, annan takaisin joka skorpparille. Kosto on suloista myös skorpparille päin.

• kostaa?
        tein sen kirjoitti:

aloitteen. Skorppari kielsi kaiken. On kavereita vaan mun kaa. Mä en pysty enää.
        Juu, hyvin on synkanny, en tiedä missä vika. Muut miehet tykkää kyllä musta, mun täytyy nyt yrittää unohtaa se skorppari ihan kokonaan. Mä oisin tykänny siitä. Huonommat parit on yhdessä mut sille mä en kelpaa. En edes tiedä miks. Kun tästä selviän joskus, annan takaisin joka skorpparille. Kosto on suloista myös skorpparille päin.

Valitse suosiolla joku aikuinen mies, ei skorpparia...

• ihastuksesi

kohde skorpparimies vai nainen? sekin merkitsee...

• skorpparini on

...

• en koskaan

huomaa kunnolla toisen ihastusta ja ujo kun olen tarvitsen suoran viestin siitä että toinen on kiinnostunut. Voi olla että juontuu huonosta itsetunnostanikin.Tämän vuoksi on jäänyt tietämättäni upeita suhteita kokematta, jälkeenpäin olen ollut ihmeissäni kun olen välikäsien kautta kuullut kuinka joku on ollut minuun todella ihastunut

• muttei ole

varma tunteistasi.hankalaa, Gloriosa

• varmistan

etten aja pois? Eka kierroksella pari vuotta sitten ei halunnut, nyt tuntuu että ehkä...olisko kypsynyt vai mitä. Menetänkö hyvän ystävyyden jos kerron, tai kaikki tulevat mahdollisuuteni hurmata ko tyyppi, tulenko silloin itsestäänselvyydeksi skorpparin mielestä?

• liikutaan Skoput kun ovat
        varmistan kirjoitti:

etten aja pois? Eka kierroksella pari vuotta sitten ei halunnut, nyt tuntuu että ehkä...olisko kypsynyt vai mitä. Menetänkö hyvän ystävyyden jos kerron, tai kaikki tulevat mahdollisuuteni hurmata ko tyyppi, tulenko silloin itsestäänselvyydeksi skorpparin mielestä?

Niin halukkaita saalistamaan!Muutut helpoksi nakiksi jos kerrot tunteistasi suoraan.
        Hän jatkaa kissa ja hiiri leikkiään sitten jonkin toisen kanssa.
        Skopumies ei yleensä tyydy yhteen naiseen:)
        Toisaalta hän kuulee mielellään totuuden toisen tunteista.Lykkyä putkeen!
        t.Skopumiehen pauloissa jo jonkin aikaa kärvistellyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe