En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta kannattaa käydä allekirjoittamassa vetoomus kiinan turkistarhausta vastaan osoitteessa www.adressit.com/kiinan_turkistarhaus
vetoomus
4
565
Vastaukset
- E.K.V
Siis ei tosiaan perheen pienimmille tai muuten vain heikkohermoisille. Sivut englanniksi; http://www.voice4dogs.org/
- sanoin kuvaamaan
Olen nähnyt videon joskus aikaisemminkin ja en pystynyt katsomaan uudestaan. Miten ihmiset voi olla julmia....
- J.Kk
VOISIN TAPPAA NE IDIOOTIT IHMISET JOTKA TEKEVÄT TUOLLAISTA!! Rakastan eläimiä 100% ja olen valmis tekemään mitä vaan niiden puolesta! Voi kunpa pääsisin tekemään niille ihmisille saman pahan mitä ne tekevät eläimille, nylkisin elävältä! JA VARMASTI TEKISIN SEN! Tappaa nyt VIATON kissa koristeiden vuoksi!! JOS on pakko tehdä tuollaista NIIN TEKISIVÄT EDES NOPEASTI Eikä kiduttaisi! vihaan ihmisiä jotka kiduttavat eläimiä..
- lalllaaaaaaa
olen huomannut et kiinassa ne tekee ihan kamalia raakuuksia. tulee kyyneleet silmiin kun on sanoin kuvaamattoman kauheaa katseltavaa miten ihmiset kiduttaa elukoita. ! noille ihmislle pitis antaa kunnon opetus. kai jossain on pakko kiinassakin toimia yhdistys mik auttaisi noita elukoita ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418