Mä haluaisin tietää miltä sperma maistuu ku en oo ikinä päässy maistamaan enkä haluis oksentaa heti ekalla kerralla.Kertokaa!!!
Miltä sperma maistuu?
47
29447
Vastaukset
- JeeS
Ensinnäkin .. olet varmaan nainen?
Ja toiseksi.. en tiedä miltä maistuu mutta jotkun on sanonut että hyvälle.. miten olisi.. haluaisitko maistaa ;) ?- Nainen minäkin
Olen yhden kerran ottanut suihin, mutten loppuun asti....erinäisistä syistä.
Jatkossa, kunhan tapaan tämän ihanan rakastettuni, haluaisin joskus ottaa loppuun asti suihin. Joten, myös minä haluasin oikeesti tietää, miltä sperma maistuu. En haluaisi juosta yrjölle, se ei olisi kovin seksikästä. Voiko makua verratas mihinkään, esim. ruokaan. tms. - juu
Nainen minäkin kirjoitti:
Jatkossa, kunhan tapaan tämän ihanan rakastettuni, haluaisin joskus ottaa loppuun asti suihin. Joten, myös minä haluasin oikeesti tietää, miltä sperma maistuu. En haluaisi juosta yrjölle, se ei olisi kovin seksikästä. Voiko makua verratas mihinkään, esim. ruokaan. tms.se maistuu suolaiselle. en tiedä voisko sitä jotenki muuten kuvailla... mut tosiaan, se on suolasta......
- Nainen minäkin
juu kirjoitti:
se maistuu suolaiselle. en tiedä voisko sitä jotenki muuten kuvailla... mut tosiaan, se on suolasta......
...jos se on suolaista, tuntuis äkkiä ettei voi olla kovin pahanmakuista. Voiko sitä yökkäämättä niellä tällainen ihminen, joka on tarkka siitä, mitä suuhunsa pistää (lähinnä ruokaa)?
Kun tekis niin helvetisti mieli maistaa...mutta kun ei oikein uskalla.................nimimerkki arkajalka............. - JeeS
...jos se on suolaista, tuntuis äkkiä ettei voi olla kovin pahanmakuista. Voiko sitä yökkäämättä niellä tällainen ihminen, joka on tarkka siitä, mitä suuhunsa pistää (lähinnä ruokaa)?
Kun tekis niin helvetisti mieli maistaa...mutta kun ei oikein uskalla.................nimimerkki arkajalka.............Jos tekee helvetisti mieli maistaa.. miks et maistaisi minun? :) oikeasti :)
- Nainen minäkin
JeeS kirjoitti:
Jos tekee helvetisti mieli maistaa.. miks et maistaisi minun? :) oikeasti :)
Voishan sitä vaikka maistaa, mutta tuskin olet kovin lähellä minua............
- JeeS
Voishan sitä vaikka maistaa, mutta tuskin olet kovin lähellä minua............
Missä asut sitten?
- Nainen minäkin
JeeS kirjoitti:
Missä asut sitten?
....täällä, missä hanget hohtaa valkeana......eli en ainakaan etelä-suomessa...........
Edelleen jään miettimään sitä makukysymystä.....jospa joku kertoisi tarkemmin. - =).
....täällä, missä hanget hohtaa valkeana......eli en ainakaan etelä-suomessa...........
Edelleen jään miettimään sitä makukysymystä.....jospa joku kertoisi tarkemmin.=))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Ei sentään
Jatkossa, kunhan tapaan tämän ihanan rakastettuni, haluaisin joskus ottaa loppuun asti suihin. Joten, myös minä haluasin oikeesti tietää, miltä sperma maistuu. En haluaisi juosta yrjölle, se ei olisi kovin seksikästä. Voiko makua verratas mihinkään, esim. ruokaan. tms.Ei se nyt niin pahalle maistu, että yrjölle tarvitsisi lähteä. Se on sellainen hiukan hapan, lämmin maku. Vaikea sanoa mitään saman makuista. Sitäpaitsi sen maku vaihtelee eri miehillä aika paljon. Ehkä juttu on vain ajattelusta kiinni. Kun se ei kuitenkaan ole epäterveellistä, niin jos siihen asennoituu sillä tavalla, että sen nielee, niin kyll äsiihen varmasti pystyy. Jotkut jopa kehuvat tosiaan pitävänsä sen mausta :)
- yx bi-heppu
Edelleen jään miettimään sitä makukysymystä.....jospa joku kertoisi tarkemmin.Ei se maistu oikeastaan millekkään, ei minusta ainakaan suolaiselle. Olen maistanut sekä omaa sekä kavereiden spegua. Lämmin limainen "klöntti" ( huomattavasti paremman makuinen kuin näköinen ), ei kuitenkaan mitenkään pahaa. Spegun maun parantamiseen en osaa ottaa kovinkaan jyrkkää kantaa. Minulle on sellainen muistikuva, että olisin jostain lehdestä lukenut, että skandinaaveilla on paremman makuista spermaa, kuin esim. aasiassa asuvilla miehillä??? Syy on kuulema voimakkaasti maustettu ravinto ja miksei myöskin tupakka ja alkoholi voi antaa siihen oman pikantin sivumaun. Rohkeasti vaan loppuun asti, ja kun sen on kerran tehnyt niin haluaa myöskin seuraavalla kerralla.
- MIES
yx bi-heppu kirjoitti:
Ei se maistu oikeastaan millekkään, ei minusta ainakaan suolaiselle. Olen maistanut sekä omaa sekä kavereiden spegua. Lämmin limainen "klöntti" ( huomattavasti paremman makuinen kuin näköinen ), ei kuitenkaan mitenkään pahaa. Spegun maun parantamiseen en osaa ottaa kovinkaan jyrkkää kantaa. Minulle on sellainen muistikuva, että olisin jostain lehdestä lukenut, että skandinaaveilla on paremman makuista spermaa, kuin esim. aasiassa asuvilla miehillä??? Syy on kuulema voimakkaasti maustettu ravinto ja miksei myöskin tupakka ja alkoholi voi antaa siihen oman pikantin sivumaun. Rohkeasti vaan loppuun asti, ja kun sen on kerran tehnyt niin haluaa myöskin seuraavalla kerralla.
Maistuu ihan samalle kuin eurooppalaisen. Jos on kova runkkari eli pussit aina tyhjänä, ei maistu oikeastaan millekään. Monta päivää mukana kulkenut ehkä hieman tuoksahtaa. Mitä tulee makuihin, niin se on makuasia. Olen itse päässyt munan makuun ja tykkään imeä loppuun saakka! Olen mies jos sitä nyt välttämättä haluat kysellä ja olen jopa omaakin maistanut. Useastikin.
- 3.mies
MIES kirjoitti:
Maistuu ihan samalle kuin eurooppalaisen. Jos on kova runkkari eli pussit aina tyhjänä, ei maistu oikeastaan millekään. Monta päivää mukana kulkenut ehkä hieman tuoksahtaa. Mitä tulee makuihin, niin se on makuasia. Olen itse päässyt munan makuun ja tykkään imeä loppuun saakka! Olen mies jos sitä nyt välttämättä haluat kysellä ja olen jopa omaakin maistanut. Useastikin.
>Olen itse päässyt munan makuun ja tykkään imeä loppuun saakka!
Hyvä maku sulla, totuushan on nimittäin että vain toinen mies osaa ottaa suihin kunnolla. Koska tietää mikä tuntuu hyvältä.
Naiset on synnyttämistä varten, poikien kanssa pidetään hauskaa! ;) - poju
yx bi-heppu kirjoitti:
Ei se maistu oikeastaan millekkään, ei minusta ainakaan suolaiselle. Olen maistanut sekä omaa sekä kavereiden spegua. Lämmin limainen "klöntti" ( huomattavasti paremman makuinen kuin näköinen ), ei kuitenkaan mitenkään pahaa. Spegun maun parantamiseen en osaa ottaa kovinkaan jyrkkää kantaa. Minulle on sellainen muistikuva, että olisin jostain lehdestä lukenut, että skandinaaveilla on paremman makuista spermaa, kuin esim. aasiassa asuvilla miehillä??? Syy on kuulema voimakkaasti maustettu ravinto ja miksei myöskin tupakka ja alkoholi voi antaa siihen oman pikantin sivumaun. Rohkeasti vaan loppuun asti, ja kun sen on kerran tehnyt niin haluaa myöskin seuraavalla kerralla.
Mahtaakohan siihen suolaisuuteen vaikuttaa se, miten paljon syö rasvaista ja suolaista ruokaa? Se jätkä, jonka spegut oon saanu suuhuni ja ne masitu suolaselle, syö ainaki tosi voi ja rasva -pitoista ruokaa ja käyttää suolaa paljon...
Nii ja mäkin oon jätkä ja kyllä mun mielestä kulli itessään maistuu paremmalle ku naisen reva.... =)
ja jätkät tosiaan on parempia ottamaan suihin - Anonyymi
MIES kirjoitti:
Miten oot maistanut omaa kerro mullekkin
- Anonyymi
3.mies kirjoitti:
>Olen itse päässyt munan makuun ja tykkään imeä loppuun saakka!
Hyvä maku sulla, totuushan on nimittäin että vain toinen mies osaa ottaa suihin kunnolla. Koska tietää mikä tuntuu hyvältä.
Naiset on synnyttämistä varten, poikien kanssa pidetään hauskaa! ;)vitun lutka pää kii ilman naisia ei ois suakaa
- Anonyymi
yx bi-heppu kirjoitti:
mun yx kaveri ollut 3viikkoo naimatta runkkaamatta otin suihin oli vahvaa mausta en tiiä mutta paksua kyllä sillä seiso koko illan joten sain peppuunikin samaa ainetta ja vielä lopuksi suuhun nyt oli jo ohuempaa ei mitenkään pahaa
- åå0
Miks sitä pitäis maistella? Sylje pois tai niele heti, niin siitä ongelmasta päästään. Jos se maistuu yhtään samalle mille haisee niin ei voi olla ainakaan mitään hyvää. Mulle tulee mieleen että siinä vois olla vähän samaa makua kuin mehussa jota on pidetty termospuollussa, jossa on sitä ennen ollut kahvia.
- justjoo
yhtä hyvin voisit maistella ruunan kusta
- -pita-
Vai että miltä maistuu... No itse otin ekan kerran pari päivää sitten ja olin kyllä aika paniikissa... Olin luvannut niellä ja todellakin pelkäsin että oksennan jos se on aivan kamalaa... Mutta ei se ollut, ei sitä oikeen osaa kuvailla, mutta kyllä se alas menee ihan hyvin.. Varsinkin jos vaan päättää ettei nolaa itseään oksentamalla... Siitä vaan imemään ja nielemään!!
- Kuvaillen
Sperma maistuu suolaiselle, kuin laimeaa merivettä. Niin laimeaa merivettä, että suolaisuus on mukava maku (paitsi jos mies on unohtanut juoda vettä koko päivän aikana tulee mieleen Välimeri). Haju on paljon pahempi kuin maku.
- ior bock
sen tuoksuhan on vähän kuin makaronia keittäisi, maku ehkä vähän vivahtaa tuohon makaroniin. lähinnä sekoitus hapahkoa hmmm... maitoista hyydykettä ja hyvin vähän suolaista vettä. makuun tottuu, ja sitä todellakin voi parantaa hedelmämehuilla. hapan ruoka, huonompi maku. paljon appelsiinia ja ananasta syöneenä tosiaan vähän hedelmäinenkin siitä muhiintuu. pitempään kun mies on "syöttämättä" sitä, ei tosin liian kauan, maku on parempi kuin että on aina "joka päivä tuoretta".
- siru
Ei se sperma oo sen pahempaa tai parempaa kun vaikka perunamuussi.. kannattaa nielasta heti, eikä jäädä maistelemaan tai pyörittelemään suussa.. sillon voi tulla tää kamalanolottava oksennusrefleksi (vaikkakaan siinä vaiheessa mies ei siitä välitä tippaakaan ;)
Kuitenkin, jos mies on pidemmän aikaa laukeamatta (millään tapaa), voi nesteet maistua ehkä vähäsen kitkerämmiltä... Mutta nopsaan makuun tottuu (eikä se pahaa ole, kun on hygienia kunnossa) ja kun tietää ja näkee, miten paljon mies siitä tykkää, sitä tekee ihan ilolla :) Suosittelen!! Ja tietty toisinkin päin ehdottomasti! - welma
Sperma on hyvää, mihin toki saattaa vaikuttaa sekin, että tilanne, jossa sitä pääsee nauttimaan on jo itsessään nautinto.
Runsas hedelmien syönti lisää spermassa makeutta, sipuli taas nostaa pistävyyttä. Yksi parhaista makuelämyksistäni oli, kun mieheni oli nauttinut valkosipulia ja appelsiinituoremehua...NAM!! - jomppa
...ja taatusti luomutavaraa. Harmi vain, ettei kroppa oikein taivu saunasolmuun, joten pitää niellä se käden kautta, mutta viive on sen verran vähäinen, ettei hirveästi haittaa...
- vertti
...mutta tosi vähän!
- 2CXY
No mun mielestä siitä tulee mieleen lähinnä lettutaikina, niin mausta kuin tuoksustakin.
- abe
Ralf Königin sarjakuvassa sperman maku määritellään tähän tapaan:
Konrad ja Paul istuvat ravintolassa, Konrad syö simpukoita ja Paul katkarapuja. Konrad yrittää suostutella (ja onnistuukin) Paulia maistamaan simpukkaa:
-Siinä on aika kiva maku. Muistuttaa spermaa.- kkkkk
Sen pitäis olla suht mautonta ja hajutonta mut se voi olla suolasta,lettutaikinaa,sekoita vettä ja vehnäjauhoja ja lisää ehkä ruokasoodaa. Eri tyypeillä maistuu erilaiselta...
- Anonyymi
Ei maistu juuri miltään. Koostumus vähän kuin osterissa ja maku hieman kuin laimean meriveden ja kermaviilin sekoituksessa. Maussa on välillä myös hieman imelyyttä. Riippuen siitä mitä mies on syönyt ja miten usein laukeaa, tai juoko alkoholia tai polttaako tupakkaa, makujen voimakkuus ja tasapaino muuttuvat.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B1l5A2
- Anonyymi
en oikeen tiiä oon aina niellyt en paljon maistellut
- Anonyymi
olen mies tuolla gloryholessa ei kerkee maisteleen kun uutta jo pukkaa mutta kyllä siitä sellanen suolanen jälkimaku jää nyt täytyy lopetttaa seuraava asiakas
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O4u6N4
- Anonyymi
Olen muutaman kerran kysellyt naisilta, ketkä on ottanut suihin loppuun saakka, että miltäs maistui? Yleisin vastaus on ollut, ettei paljon miltään! :D
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A7u9V7
- Anonyymi
Miehenä vastaan. Eikö sperman maku ole sama kuin joku ruoan maku? Sitä voi maistaa ja siitä joko tykkää tai ei. On asioita joita voi kokeilla toisen ja neljännen kerran. Sitä mietin että ei sitä tarvitse tehdä kumppania miellyttääkseen vaan itselle.
- Anonyymi
Riippuu Mitä mies syönyt...
- Anonyymi
Karvas upee maku. Imenyt yli sadalta. M 67v
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y6x5L1
- Anonyymi
muovilta
- Anonyymi
Olen mies. Tapahtumahetkellä n. 35 v. Tässä hieman alustusta tapahtuneeseen. Aiempi puolisoni otti 40 vuotiaana ensimmäisen kerran suihin täysin omasta tahdostaan. Hän oppi nauttimaan suihinotosta todella paljon. Ensikerran jälkeen molemminpuolinen suuseksi oli tästä eteenpäin lähes jokaisella seksikerralla mukana alussa ja seksin aikana, mutten koskaan lopussa.
Ensimmäisestä tapaamisesta ehti kulunut ehkä vuoden, kun hän kertoi halustaan viedä suihinotto loppuun asti. No, sehän minulla sopi, ensimmäinen kerta itsellekin. Missään vaiheessa en painostanut häntä suuhun laukeamiseen tahi nielemiseen. Kerroin ainoastaan fantasiastani, jossa hänellä punaista huulipunaa, joka kullia imettäessä sotkisi kaluni varren.
Häntä jännitti tilanne todella paljon, oli lukenut huonoja kokemuksia ja kuullut ystävältään, että koostumus on kuin raejuustoa. Se on kyllä viimeinen vertauskuva, joka mieleeni koostumuksesta tulee. Kerroin hänelle, että ainakin itselläni valkoista ja nestemäistä, mausta ei kokemusta. Hänelle tuli ihme kyllä yllätyksenä valkoinen väri, vaikka on ammatiltaan lääkäri.
Perjantaina töiden jälkeen hän oli valmis. Hän oli todella hermostuneen oloinen,. Tavallisesti hän imi kulliani alussa rauhallisesti ja myöhemmin antoi minun työnnellä suuhun.
Nyt hän hermostuksissaan otti kullia suuhun normaalia ahnaammin runkaten samalla voimakkaasti. Väsymyksestäni johtuen laukeamiseen kesti melko kauan, ja koska runkkaus kesti todella pitkään, alkoi kullini olemaan hellänä. Kun olin lähellä laukeamista, kerroin tulostani kuten, aina ennenkin. Hän purusti huulensa voimakkaasti kaluni ympärille. Laukesin, silmissä pimeni, näin tähtiä. Spermaa tuli kovalla paineella ja aika paljon.
Välittömästi parin laukauksen jälkeen hän kääntyi ja suuteli minua spermaisella suullaan. Tästä ei ollut ollenkaan puhetta. Suuhuni valui osa spermastani. Pelästyin vähän itsekin tästä yllätyksestä. Tuli vähän gay fiilis. Jälkikäteen hän sanoi, ettei tajunnut mitään, teki sen hermostuksissaan. Sitten kummatkin nielaisimme lastini.
Sitten vastaus itse aiheeseen. Sperma ei maistunut mielestäni miltään, täysin neutraali ja mauton. Samoin hänenkin mielestään. Hänen pelkonsa suuhun laukeamiseen loppui, jatkossa ei enää jännittänyt.
Jälkikäteen ajateltuna tämä oli todella oikea tapa hoitaa ensimmäinen kerta, jaettu kokemus, hänen ei tarvinnut olla yksin. Ihana nainen.- Anonyymi
Joo on helppo miehellä maistaa spermaa..kun hommaa mies kaverin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on helppo miehellä maistaa spermaa..kun hommaa mies kaverin
Ite jo yli 25 vuotta saanu liki joka päivä syödä kaverin spermaa..rikä oo tarvinnu pöivääkään sairastaa...uskoisin et sperma auttaa
- Anonyymi
Kun antaa laueta syvällä kurkkuun ei kerkeä maistua juuri miltään. Ensimmäinen ruiskaus saattaa tuntua ikävältä jos tulee vauhdilla ja paljon. Sen jälkeen sinne valuu ja se siitä
- Anonyymi
Miesten spermat maistuu erille, sen verran olen kokeillut. Nyt pari suhteessa viime vuodet ja on se myös niin että maku muuttu samalla miehellä riippuen mitä on syönyt ja kuinka usein hänet on tyhjätty. Kokeilkaapa siten että tyhjennätte miehen esim neljästi parin päivän aikana, viimeisellä kerralla sperma ei maistu juuri miltään.
- Anonyymi
Ensimmäisen roiskauksen päästätte vatsalle, loput ei juuri maistu miltään. Koostumus myös muuttuu kun mies saa useammin, sperma sakenee selvästi mitä tiheämmin lypsää.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984