Nyt ois vihdoin aikomus ostaa Bialettin mutteripannu. Hankintaa vaikeuttaa kuitenkin päätös siitä ostaakko perinteinen alumiininen vai ruostumatonta terästä oleva malli.
Lähteekö alumiinista pitkän päälle jotain myrkkyjä ja olisiko siksi ruostumaton teräs parempi vaihtoehto?
Mutteripannun ostossa
4
1452
Vastaukset
- bialetti
myrkyistä en tiedä, mutta kokemusta on molemmista. alumiiniset 3 ja 6 kuppiset mutterit saa huomattavasti paremmin kiinni kuin hiljan ostamani pyöreän ruostumattoman kupukantisen bialettin. valualumiiniset on myös nopeampia sähkölevyllä. tätä rosterimallia oon jopa ruvenut voiteleen ruokaöljyllä jotta sen saisin kiinni tarpeeksi tiukasti.
- Pawle
Oman monivuotisen kokemuksen mukaan
Alumiiniseoksesta valmistetuilla pannuilla
saa nopeammin ja kuumempaa kahvia kun teräspannu
paras tulos tietysti kaasulevyä käyttäen ,joille
ko.keittimet on alunperin suuniteltu.Myös hieman
ennakkoon lämmitetyllä sähkölevyllä( asento.4)
hyvä tulos.Ja näillä pannuilla Voi saada täyteläi
sempää ja voimakkaampaa kahvia kun espressokoneil
joilla juoma usen voi jäädä haaleaksi.
Ko. pannuihin tiivisteitä saa Chez Marius'keittiötarvikeliikkeestä Hki> 3kpl 2e>
Kts-myös e-bay.de-espresso
machinen-siebsträger - keitin
Pawle kirjoitti:
Oman monivuotisen kokemuksen mukaan
Alumiiniseoksesta valmistetuilla pannuilla
saa nopeammin ja kuumempaa kahvia kun teräspannu
paras tulos tietysti kaasulevyä käyttäen ,joille
ko.keittimet on alunperin suuniteltu.Myös hieman
ennakkoon lämmitetyllä sähkölevyllä( asento.4)
hyvä tulos.Ja näillä pannuilla Voi saada täyteläi
sempää ja voimakkaampaa kahvia kun espressokoneil
joilla juoma usen voi jäädä haaleaksi.
Ko. pannuihin tiivisteitä saa Chez Marius'keittiötarvikeliikkeestä Hki> 3kpl 2e>
Kts-myös e-bay.de-espresso
machinen-siebsträgerJo ekojen käyttökertojen jälkeen mutteripannuni yläosa "hapettui". Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia ja onko hyviä vinkkejä puhdistukseen?
- Pawle
keitin kirjoitti:
Jo ekojen käyttökertojen jälkeen mutteripannuni yläosa "hapettui". Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia ja onko hyviä vinkkejä puhdistukseen?
Myös minulla uuden keittimen yläosa ,johon kahvijuoma suodattuu on muuttanut väriä(tummunut)
muutaman käyttökerran jälkeen,,ei käytännössä
merkitystä.Onko Uusien keitinten metalliseoksen
koostumuksessa muutoksia?Ainakin vanhemmalla tulee kuumempaa kahvia,ts.tarvitse levyn lämpötilan olla niin kuuma,-voi olla,että uudet ovat paksumpaa valua,en ole varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892