Evanda

Harkinnassa

Mitkäs ovat Evandan tyypillisimmät viat, haeskelen vm -03-04 n.50-70tkm ajettua. Miten muuten niiden automaattilaatikko, kestääkö vetää asuntovaunua, muulia varmaankin kärsii pienillä kuormilla ainakin vedellä?

9

4924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takuu!!!

Mulla on Evanda Letukan merkeillä. Ainut vika, mikä on ollut oli ABS-anturin vaihto tähän asti. Meni takuusen, olisi maksanut muuten 200 e töineen. Automaatin vetokyvystä en pysty sanomaan mitään, koska itsellä on manuaali.

• pelaa

automaatti ainakin raskaammilla peräkärry kuormilla. Tekniikalttaan ei heikoimmasta päästä kuulemma, syynä suht yksinkertainen tekniikka. ABS:n anturi itelläkin vaihdettu takuuseen.

• khhjk

Minulla on 04-mallinen automaatti ja siihen on vaihdettu takuuna molempien etupyörien navat (ABS) ja maalattu takasivuikkunoiden "välipiena" (ruostuu). Lisäksi bensamittari on korjattu. Siinä on tietääkseni tyyppiviat. Vetokoukkua ei ole.

Jos olet kiinnostunut niin myyn autoani, aj. 62tkm, 60tkm iso huolto tehty juuri. Väri hopea. Maski ja merkit vaihdettu Chevyn vastaaviin. Auto on Turun seudulla. Otan vanhan vaihdossa, jos se vaan sopii perhekäyttöön. 040-560 8859

• Sama

unohdin mainita, että auto on ruostesuojattu.

• mb c
        Sama kirjoitti:

unohdin mainita, että auto on ruostesuojattu.

Olisi tarjolla MB C 200 Cdi farmari automaatti(tiptronic)"Suomiauto)-00 (rek.12/99), ajettu 348tkm, huoltokirja. Hyvät varusteet mm: 4xairbag, ABS, ESP, vakionop.säädin, lämpiävät sähkösäät.peilit, sähköikkunat edessä, kaukosäätöinen keskuslukitus, Webasto, lohkolämmitin, talven ajetut Nokian nastalliset, kesärenk. aluilla, Sonyn cd-soitin, kattokaiteet, väriltään vaalea metallihohto beige. Olen loppuviikon vapaalla ja netin ulottumattomissa, jos kiinnostaa niin P.045-679 4551.

• asfasfasd
        mb c kirjoitti:

Olisi tarjolla MB C 200 Cdi farmari automaatti(tiptronic)"Suomiauto)-00 (rek.12/99), ajettu 348tkm, huoltokirja. Hyvät varusteet mm: 4xairbag, ABS, ESP, vakionop.säädin, lämpiävät sähkösäät.peilit, sähköikkunat edessä, kaukosäätöinen keskuslukitus, Webasto, lohkolämmitin, talven ajetut Nokian nastalliset, kesärenk. aluilla, Sonyn cd-soitin, kattokaiteet, väriltään vaalea metallihohto beige. Olen loppuviikon vapaalla ja netin ulottumattomissa, jos kiinnostaa niin P.045-679 4551.

ei taida onnistua, mersun hinta pyörii samoissa lukemissa, joten välirahaa ei taida jäädä lainkaan. Takavetoisuus on myös vähän hankala, kun vaimo ajelisi sillä enimmäkseen.

• Puhut
        asfasfasd kirjoitti:

ei taida onnistua, mersun hinta pyörii samoissa lukemissa, joten välirahaa ei taida jäädä lainkaan. Takavetoisuus on myös vähän hankala, kun vaimo ajelisi sillä enimmäkseen.

Hinta kutakuinkin sama ja molemmat arvottomia kun vie liikkeeseen vaihdossa, niinkuin tietty kaikki muutkin tuon hintaluokan autot. Takavetoa ei kyllä suuremmin huomaa, perää ei luistoon kyllä saa kun luistonesto ja vaihteiston talviasento korjaa kyllä kuljettajan virheitä suurelta osin. Ex-naiselta lähti muuten tämä Mb sohjossa käsistä, tuli kuorma-auto vastaan, mutta siitä se vaan oikeni ja kaikki hyvin, eikä muuten taatusti kuljettajan ansiosta... :)!

• Kiinnostaa minuakin
        Puhut kirjoitti:

Hinta kutakuinkin sama ja molemmat arvottomia kun vie liikkeeseen vaihdossa, niinkuin tietty kaikki muutkin tuon hintaluokan autot. Takavetoa ei kyllä suuremmin huomaa, perää ei luistoon kyllä saa kun luistonesto ja vaihteiston talviasento korjaa kyllä kuljettajan virheitä suurelta osin. Ex-naiselta lähti muuten tämä Mb sohjossa käsistä, tuli kuorma-auto vastaan, mutta siitä se vaan oikeni ja kaikki hyvin, eikä muuten taatusti kuljettajan ansiosta... :)!

Itse etsiskelen myös jotain Ewandan sorttista perhekäyttöön.

Jos hinta on kohdallaan eikä unelma, voisi kiinnostaa minuakin. Olen myös Turusta.

• fafasf
        Kiinnostaa minuakin kirjoitti:

Itse etsiskelen myös jotain Ewandan sorttista perhekäyttöön.

Jos hinta on kohdallaan eikä unelma, voisi kiinnostaa minuakin. Olen myös Turusta.

13200e, väri hopea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      54
      738
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe