Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Evanda

Harkinnassa

Mitkäs ovat Evandan tyypillisimmät viat, haeskelen vm -03-04 n.50-70tkm ajettua. Miten muuten niiden automaattilaatikko, kestääkö vetää asuntovaunua, muulia varmaankin kärsii pienillä kuormilla ainakin vedellä?

9

4842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takuu!!!

      Mulla on Evanda Letukan merkeillä. Ainut vika, mikä on ollut oli ABS-anturin vaihto tähän asti. Meni takuusen, olisi maksanut muuten 200 e töineen. Automaatin vetokyvystä en pysty sanomaan mitään, koska itsellä on manuaali.

      • pelaa

        automaatti ainakin raskaammilla peräkärry kuormilla. Tekniikalttaan ei heikoimmasta päästä kuulemma, syynä suht yksinkertainen tekniikka. ABS:n anturi itelläkin vaihdettu takuuseen.


    • khhjk

      Minulla on 04-mallinen automaatti ja siihen on vaihdettu takuuna molempien etupyörien navat (ABS) ja maalattu takasivuikkunoiden "välipiena" (ruostuu). Lisäksi bensamittari on korjattu. Siinä on tietääkseni tyyppiviat. Vetokoukkua ei ole.

      Jos olet kiinnostunut niin myyn autoani, aj. 62tkm, 60tkm iso huolto tehty juuri. Väri hopea. Maski ja merkit vaihdettu Chevyn vastaaviin. Auto on Turun seudulla. Otan vanhan vaihdossa, jos se vaan sopii perhekäyttöön. 040-560 8859

      • Sama

        unohdin mainita, että auto on ruostesuojattu.


      • mb c
        Sama kirjoitti:

        unohdin mainita, että auto on ruostesuojattu.

        Olisi tarjolla MB C 200 Cdi farmari automaatti(tiptronic)"Suomiauto)-00 (rek.12/99), ajettu 348tkm, huoltokirja. Hyvät varusteet mm: 4xairbag, ABS, ESP, vakionop.säädin, lämpiävät sähkösäät.peilit, sähköikkunat edessä, kaukosäätöinen keskuslukitus, Webasto, lohkolämmitin, talven ajetut Nokian nastalliset, kesärenk. aluilla, Sonyn cd-soitin, kattokaiteet, väriltään vaalea metallihohto beige. Olen loppuviikon vapaalla ja netin ulottumattomissa, jos kiinnostaa niin P.045-679 4551.


      • asfasfasd
        mb c kirjoitti:

        Olisi tarjolla MB C 200 Cdi farmari automaatti(tiptronic)"Suomiauto)-00 (rek.12/99), ajettu 348tkm, huoltokirja. Hyvät varusteet mm: 4xairbag, ABS, ESP, vakionop.säädin, lämpiävät sähkösäät.peilit, sähköikkunat edessä, kaukosäätöinen keskuslukitus, Webasto, lohkolämmitin, talven ajetut Nokian nastalliset, kesärenk. aluilla, Sonyn cd-soitin, kattokaiteet, väriltään vaalea metallihohto beige. Olen loppuviikon vapaalla ja netin ulottumattomissa, jos kiinnostaa niin P.045-679 4551.

        ei taida onnistua, mersun hinta pyörii samoissa lukemissa, joten välirahaa ei taida jäädä lainkaan. Takavetoisuus on myös vähän hankala, kun vaimo ajelisi sillä enimmäkseen.


      • Puhut
        asfasfasd kirjoitti:

        ei taida onnistua, mersun hinta pyörii samoissa lukemissa, joten välirahaa ei taida jäädä lainkaan. Takavetoisuus on myös vähän hankala, kun vaimo ajelisi sillä enimmäkseen.

        Hinta kutakuinkin sama ja molemmat arvottomia kun vie liikkeeseen vaihdossa, niinkuin tietty kaikki muutkin tuon hintaluokan autot. Takavetoa ei kyllä suuremmin huomaa, perää ei luistoon kyllä saa kun luistonesto ja vaihteiston talviasento korjaa kyllä kuljettajan virheitä suurelta osin. Ex-naiselta lähti muuten tämä Mb sohjossa käsistä, tuli kuorma-auto vastaan, mutta siitä se vaan oikeni ja kaikki hyvin, eikä muuten taatusti kuljettajan ansiosta... :)!


      • Kiinnostaa minuakin
        Puhut kirjoitti:

        Hinta kutakuinkin sama ja molemmat arvottomia kun vie liikkeeseen vaihdossa, niinkuin tietty kaikki muutkin tuon hintaluokan autot. Takavetoa ei kyllä suuremmin huomaa, perää ei luistoon kyllä saa kun luistonesto ja vaihteiston talviasento korjaa kyllä kuljettajan virheitä suurelta osin. Ex-naiselta lähti muuten tämä Mb sohjossa käsistä, tuli kuorma-auto vastaan, mutta siitä se vaan oikeni ja kaikki hyvin, eikä muuten taatusti kuljettajan ansiosta... :)!

        Itse etsiskelen myös jotain Ewandan sorttista perhekäyttöön.

        Jos hinta on kohdallaan eikä unelma, voisi kiinnostaa minuakin. Olen myös Turusta.


      • fafasf
        Kiinnostaa minuakin kirjoitti:

        Itse etsiskelen myös jotain Ewandan sorttista perhekäyttöön.

        Jos hinta on kohdallaan eikä unelma, voisi kiinnostaa minuakin. Olen myös Turusta.

        13200e, väri hopea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe