Hei! Haluaisimme vaihtaa vuoden 2006 äitiyspakkauksen vuoden 2007 pakkaukseen.
Meillä on kaksi vuoden 2006 pakkausta. Odotamme kaksosia ja siksi haluaisimme, että molemmilla olisi erilaiset pakkaukset. 2006 vuoden pakkaus on avaamaton.
Kuva 2006 äitiyspakkauksesta löytyy osoitteesta:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument
Matilda
Äitiyspakkaus 2006
4
1569
Vastaukset
- vaihtaisi
uuden pakkauksen vanhempaan?
- saskis
Itse odotan edelleen päätöstä ja toivon sen viipyvän niin kauan, että saan uudet pakkaukset. Sitten jos saisin kaksi uutta niin vaihtaisin toisen nimenomaan vanhaan koska tahdon myös kaksi erilaista. Siksi toivonkin saavani uudet koska on VARMASTI helpompi löytää joku vaihtamaan vanhan mallisensa uuteen kuin toisinpäin. :)
- tai muusta syystä
itse ainakin haluaisin 2006 pakkauksen koska siinä on sinisiä ja vihreitä sävyjä. 2007 tulee olemaan beigeä ja punaista.
- matildazz
tai muusta syystä kirjoitti:
itse ainakin haluaisin 2006 pakkauksen koska siinä on sinisiä ja vihreitä sävyjä. 2007 tulee olemaan beigeä ja punaista.
Hei!
Odotatko uutta pakkausta? jos niin olisimme halukkaita vaihtamaan 2006 pakkauksen 2007 pakkaukseen. Kirjoittele, jos olet kiinnostunut.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1766733Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1113195Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676- 191649
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381516Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151293- 641253
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751143