Hei! Haluaisimme vaihtaa vuoden 2006 äitiyspakkauksen vuoden 2007 pakkaukseen.
Meillä on kaksi vuoden 2006 pakkausta. Odotamme kaksosia ja siksi haluaisimme, että molemmilla olisi erilaiset pakkaukset. 2006 vuoden pakkaus on avaamaton.
Kuva 2006 äitiyspakkauksesta löytyy osoitteesta:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument
Matilda
Äitiyspakkaus 2006
4
1554
Vastaukset
- vaihtaisi
uuden pakkauksen vanhempaan?
- saskis
Itse odotan edelleen päätöstä ja toivon sen viipyvän niin kauan, että saan uudet pakkaukset. Sitten jos saisin kaksi uutta niin vaihtaisin toisen nimenomaan vanhaan koska tahdon myös kaksi erilaista. Siksi toivonkin saavani uudet koska on VARMASTI helpompi löytää joku vaihtamaan vanhan mallisensa uuteen kuin toisinpäin. :)
- tai muusta syystä
itse ainakin haluaisin 2006 pakkauksen koska siinä on sinisiä ja vihreitä sävyjä. 2007 tulee olemaan beigeä ja punaista.
- matildazz
tai muusta syystä kirjoitti:
itse ainakin haluaisin 2006 pakkauksen koska siinä on sinisiä ja vihreitä sävyjä. 2007 tulee olemaan beigeä ja punaista.
Hei!
Odotatko uutta pakkausta? jos niin olisimme halukkaita vaihtamaan 2006 pakkauksen 2007 pakkaukseen. Kirjoittele, jos olet kiinnostunut.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297