Kala,kala ja kala...

******KUNINGASKISU*******

Kalanainen on niin maaginen ja syvällinen,että kuningattarekseni en voi kuvitella muuta.
Vain hänen seurassa oloni on kuninkaallinen.En tietä miksi asia on näin? miksi aina vaan haluuan kalan,vaikka yksi näistä vei multa elämän ilonkin.Olisi tosi kiva kuulla muiden leijonien mielipiteitä.kiitos

18

2381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanainen69

      olen kalanainen ja voin kertoa muutamia faktoja.kalanainen on herkkä ja aistillinen,joka haluaa miehen jossa samat piirteet.kalanainen haluaa paljon huomiota,jos sitä ei saa,hakee kyllä muualta!kalanainen rakastaa flirttailua.miehen pitää olla myös tosimies eikä mikään tissiposki,sopivasti kiltti mutta ei jalan alle poljettava.eikä saa takertua hullun tavalla,kala tarvitsee tilaa.totuus on että kalanainen osaa mököttämisen taidon ja on muutenkin todella hankala kumppani välillä.siksi tarvitsee miehen jolla on hyvä itsetunto,jalat maanpinnalla.kalanainen ihastuu helposti mutta huuma voi myös loppua yhtä nopeasti.vain harvat miehet saavat pidettyä kalan mielenkiinnon yllä.ehkä siksi olen ollut monta vuotta sinkku,pisin suhde skorpparimiehen kanssa,4vuotta.skorppari ja leijonamiehet parhaita rakastajia!

      • siideriM

            Selitä nyt horskoopeilla sitä että olet perinteinen siideripillu. Kaikki akat joita mulla on ollut ovat vaatineet samoja piirteitä. Kun ei ole kypsä ja on huonolla itsetunnolla varustettu mitäpä muutä voi odottaakkan kuin sinkku joka keksii selityksiä miksi on sinkku ?
        E
        Oikeasti kuka helvetti suo jaksaakaan katella.


      • ******KUNINGASKISU*******
        siideriM kirjoitti:

            Selitä nyt horskoopeilla sitä että olet perinteinen siideripillu. Kaikki akat joita mulla on ollut ovat vaatineet samoja piirteitä. Kun ei ole kypsä ja on huonolla itsetunnolla varustettu mitäpä muutä voi odottaakkan kuin sinkku joka keksii selityksiä miksi on sinkku ?
        E
        Oikeasti kuka helvetti suo jaksaakaan katella.

        vAIN KUNINGAS VOI KOSKETTA KALANAISEN SIELUA...jalottomilla otuksilla ei ole asia hänen.senkin siideriMulkku


      • kalanainen69
        siideriM kirjoitti:

            Selitä nyt horskoopeilla sitä että olet perinteinen siideripillu. Kaikki akat joita mulla on ollut ovat vaatineet samoja piirteitä. Kun ei ole kypsä ja on huonolla itsetunnolla varustettu mitäpä muutä voi odottaakkan kuin sinkku joka keksii selityksiä miksi on sinkku ?
        E
        Oikeasti kuka helvetti suo jaksaakaan katella.

        sä olet kyllä jostain tosi katkera?!ehkä siitä ettei kukaan nainen jaksa sua!!!mulla on hyvä itsetunto enkä tarvii miestä väkisin jos ei tunnu oikeelta.ja en halua kuullostaa itse rakkaalta mut olen ulkoisesti tosi viehättävä ja miehiä parveilee ympärillä!hyvät miehet on vaan tosi vähissä ja helmet on yleensä varattuja...mut kai sitten joskus,jaksan toivoa...mut sulle,ryhdistäydy mies!ei tollasta kiukuttelevaa luuseria kukaan jaksa.


    • deathfish<3

      Leijona kun mut vedestä otti,
      hieman leikki ja nuuhki.
      Maistunut ei kala tää,
      mut silti jäi leikkimään.
      Vei mukanaan taivaisiin,
      aina uudestaan sinne pilviin lumivalkoisiin.
      Lopulta kylmästi maahan jätti,
      loppui rakkaus ihana ja nätti.
      Ei enää tullutkaan taivaisiin hakemaan,
      tiesin; tähän maahan jään kuihtumaan.

      :|

      • Leijonan saalis

        Olen tutustunut juuri tuollaiseen taivaisiin vievään leijonamieheen. Hän on niin hyvä mies kaikin puolin, että välillä nipistän itseäni, josko se onkin vain unta. Ja väkisinkin ajttattelee, voiko tuollainen ihanuus jatkua, se tuntuu liian täydelliseltä.......


      • ******KUNINGASKISU*******
        Leijonan saalis kirjoitti:

        Olen tutustunut juuri tuollaiseen taivaisiin vievään leijonamieheen. Hän on niin hyvä mies kaikin puolin, että välillä nipistän itseäni, josko se onkin vain unta. Ja väkisinkin ajttattelee, voiko tuollainen ihanuus jatkua, se tuntuu liian täydelliseltä.......

        Olenpa otettu tälläkinlailla!

        kaunista kesä******rakkaudella fisunimun


    • pikkuleo

      mutta käsitän
      leijona
      rakastaa
      aika montaa muutakin..

      ;(

      well, no garantee in the name of luv

    • King1

      tähän on helppo vastata ,no sehän on tietysti LEIJONA,ainakin ymmärrystä riittää ja rakkautta, mut en tiedä sit onnistumisesta miten kemiat pelaa yhteen,onnistua voi myös kaikkien muidenkin merkkien kanssa,se on niin yksilöllistä
      henk.hohtaisesti itse pidän herkistä kala-naisista, heissä on sitä jotain mitä muilta merkeiltä jää puuttumaan,mystinen ja arvoituksellinen ja ovat aivan ihania

    • tarusetä:)

      Ystäväpiirissä erittäin sopusointuinen leijona(mies) kalat(nainen). Pitäneet yhtä yli 20 vuotta. Ei tietenkään ilman ongelmia, kukapa olisi, mutta osaavat ratkaista ongelmat mielestäni kypsästi ja aikuisesti (ja kavereiden tukeen luottaen ;o)). Tuntuu että heidän salaisuutensa on Oy Perhe Ab, puhaltavat yhteen hiileen ja samanmoiset unelmat. Leijona jaksaa yllättävän hyvin kalanaisen ajoittaisen oikkuilun, luultavasti johtuen syvästä kunnioituksesta vaimoaan kohtaan. Ja kalanainen vastaavasti sietää leijonan ohimenevät karjahtelut ja oman egon pönkittämiset(jotka kummasti lieventyneet iän myötä). Että minä kyllä näkisin kala-leijona parille tulevaisuutta.

      • youngfish

            Olen nuori kalanainen, enkä mitään miestä tarvitse. Sen olen päättänyt. Pidän toki kaikki ovet auki rakkaudelle, jos se on tullakseen, mutta todennäköisesti rakkaus menisi toisesta ovesta sisään ja toisesta ulos kerta toisensa jälkeen. Kyllästyn heti mieheen, jos tunnen omistavani sen tai se lähestyy liian nopeasti. Ensin pitäisi koputella ovea jonkin aikaa kärsivällisenä, ennen kuin tulen päästämään peremmälle. Ja tottakai minun täytyy ensin kutsua rakkaus luokseni oveen koputtelemaan.
        Siinä vertauskuvallisesti tarinointia kerrakseen!


      • Grrrr

            Mhh.. Olen samaa mieltä.. Grrrr, leijonamies! Kalatkin osaa kyllä kehrätä, ainakin leijonan kanssa ;) Vaikkei vielä täysillä surraa, niin leijonan olemus kyllä vie jalat alta vähän väliä! ;) Ja se karisma.. Ooo, olen leijonan ansiosta vakioasiakas tuolla ylhäällä pilvissä :)


    • Täydellinen47

      Opettele suomea ja opettele kirjoittamaan sitä oikein.

    • se on vain...

      Nainen, jolle uskon menettäneeni sydämmeni on kalat. En tiedä mistä ihastumiseni johtui. Oliko se sitä, että tunnistan niin monia piirteitä, jotka oli helppo hyväksyä vai siitä, mitä kalanaiset ovat. Välillä tiivisti vierellä, tunteikkaita, aistillisia ja tihkuvat seksiä ja välillä tarvitsevat omaa tilaa niin, ettei heistä kuulu mitään. Kalanaisen salaperäisyys näkyy hänen silmistään.

      • mutta

        Njoo siis, kuka hömelö kopsaa toisten vanhoja viestejä ja postaa tänne? :P


      • ******KUNINGASKISU*******
        mutta kirjoitti:

        Njoo siis, kuka hömelö kopsaa toisten vanhoja viestejä ja postaa tänne? :P

        Vain uhrilammasGrrrrrrr!!!!


    • liolioliolio

      siul on sanonko missä. Housuissa.

      • ******KUNINGASKISU*******

        would you speak perfect finnish,i dont understand that"paska" what you speak!!!! I am not Finnish


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe