Hiljaisuus....

niin joo

Nyt kertokaa,minkä takia leijona vetäytyy??? yhtenä päivänä yhteyksissä,toisena päivänä ei vastaan mihinkään? miten tulkita käytöstä? tunnettu ollaan pari kuukautta,mutta ei seurustella...

9

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veneessä

      Samassa tilanteessa mäkin jellonen kanssa. Onks leijnat sitoutumiskammoisia?? Vai mitä vedätystä se on halutaan nähdä ja sit taas ei haluta mitään yhteyksiä.

      • Leijonatar

        Näin naisleijonana on myönnettävä, että olen itse ollut kypsymätön tosi pitkän ajan. Oli pelko sitoutua kymmenkunta vuotta. Nyt se on ohi. 30 jälkeen. Mahtaa olla vähän samanlaista kaikilla leijonilla - oli ne sitten miehiä tai naisia - ainakin omasta kokemuksesta kun olen kahden miesleijonan kanssa ollut aikoinani ja saman tunnistin kuin itsessäni.


    • ******KUNINGASKISU*******

      Kun leijona on hilejentynyt ja veteytynyt nurkkaansa,on odotettavissa suuria muutoksia ja mullistuksia,tai hän on tosi pettynyt joko itsesä tai läheisinsä. muuten mikään ei saa häntä hiljentymään.

    • ******KUNINGASKISU*******

      Miesleijona nappa itse kiinni,kun vaistot niin johdattele.
      Mielesteni leijonaa ei kannattaisi yrittää liika,pieni rohkaisu riittä,että se käy kimppuun

    • ******KUNINGASKISU*******

      jos olet kauris,voit olla hänen paras ystävänsä ainoastaan.

      jos olet rapu,kihkeä seksisuhde on luvassa ja loppua ei voi ennustaa kukaan.

      Jos olet kala,hän tanssi kanssasi kosmoksen syvyksissä niin kauvan kun kuihtut.
      muista merkkeistä ei ole kokemusta.

      • NYy

        lada hän ajaa sut loppuun..Just joo ! Älkää hyvät ihmiset tuijottako liikaa h-merkkeihin järkeä peliin !!


      • ******KUNINGASKISU*******
        NYy kirjoitti:

        lada hän ajaa sut loppuun..Just joo ! Älkää hyvät ihmiset tuijottako liikaa h-merkkeihin järkeä peliin !!

        Astronomia kuvaa kaikkeuden fyysistä-kaunetta,Astrologia sen sielua!!

        Sulla ei ele sielua sitten,olet elävä-kuollut!
        Ja,LEIJONAA ei kiinnosta kuolllutta rista!
        *****Kuihtu ja mätenty auringossa,niin olet ainakin kerrankin luontaisesti käytäytynyt!


      • vähän
        ******KUNINGASKISU******* kirjoitti:

        Astronomia kuvaa kaikkeuden fyysistä-kaunetta,Astrologia sen sielua!!

        Sulla ei ele sielua sitten,olet elävä-kuollut!
        Ja,LEIJONAA ei kiinnosta kuolllutta rista!
        *****Kuihtu ja mätenty auringossa,niin olet ainakin kerrankin luontaisesti käytäytynyt!

        vinksahtanut.sua kun lukee ja yrittää saada selvää kirjoituksistasi.huh ku tekee häijyä.pysy luolassas meuhkaamassa ressukka.


      • ******KUNINGASKISU*******
        vähän kirjoitti:

        vinksahtanut.sua kun lukee ja yrittää saada selvää kirjoituksistasi.huh ku tekee häijyä.pysy luolassas meuhkaamassa ressukka.

        Kuule! tässä vain vitsaillaan vähän,pyydän anteksi,jos olet loukkantunut.
        Ps: olen ulkomaalainen tätä parempaa en pysty kirjoittamaan.kaunista kesä****


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe