Eikö mistään läheltäkään Helsingin keskustaa saa pakasteita käärmeelle? Tuntuu ettei lemmikkiliikkeissä ole, aina pitää hakea jostain kauempaa. Olen jokin aika sitten muuttanut Helsinkiin, niin on vielä vähän hakusessa kaikki paikat.. Olisi kiva löytää liike, josta löytyisi hyvin matelijatarvikkeita ja ruokaa kohtuuhintaan? Kiitos vastauksista!
Ruokaa Helsingistä
6
552
Vastaukset
- j.e.k.k.u
Itsellä ainakin yksi ns. vakiomyyjä, jolta ostelen.
Laitapa s-postia [email protected] niin voin kertoa lisää. Samaa kautta saa kyllä ostettua.- Onkiliero
Murkinaa matosille löytyy ainakin Faunattarissa. Yksi on keskustan lähellä, eli Arabian kauppakeskuksessa (keskustasta esim.6 ratikalla pääsee eteen).
- Isto
Onkiliero kirjoitti:
Murkinaa matosille löytyy ainakin Faunattarissa. Yksi on keskustan lähellä, eli Arabian kauppakeskuksessa (keskustasta esim.6 ratikalla pääsee eteen).
Hei, paljon tuolla Faunattaressa maksaa noi pakastejyrsijät ?
Koitin tsekkaa niitten sivuilta, mutten jostainsyystä sieltä tietoa saanut.
T. Isto - awsedrfr
Isto kirjoitti:
Hei, paljon tuolla Faunattaressa maksaa noi pakastejyrsijät ?
Koitin tsekkaa niitten sivuilta, mutten jostainsyystä sieltä tietoa saanut.
T. IstoMyrtsin Faunattaressa!
- nämä kaikki ovat yksi ja sa...
nämä kaikki ovat yksi ja sama henkilö!!!!!!!!!
monijakautunut persoona? :D haha
http://galleria.suomi24.fi/jekku_battery
http://galleria.suomi24.fi/j.e.k.k.u
http://galleria.suomi24.fi/jekkuuna
http://irc-galleria.net/view.php?nick=-jekku-
- ........................
Hei!Ainakin Itiksen faunattaresta löytyy.Sitten Manskun 4pets.Niiltä saa isommankin erän pakasteita jos sopii asiasta etukäteen.Sitten on matelijaharrastajan unelma liike.Löytyy tosta Mechelinin kadulta.Paratiisilintu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521