Vitsejä tiktakista :)

Asko Kellonen

Empulla on hyviä ja huonoja uutisia.
Hyvät on että Emppu on jättänyt viinakset ja huonot kun ei muista minne.


Noora näki mimmun kaupungilla joka käveleskeli apina seurassaan. Noora kysyy:
- Miksi sinulla on apina mukana?
- No kun en tiedä mihin veisin sen.
- Vie se Korkeasaareen.
- Joo, hyvä idea, Mimmu sanoo ja poistuu paikalta.
No, seuraavana päivänä Noora on taas kaupungilla ja Mimmu taapertaa vastaan apina mukanaan.
- Mikset vienyt sitä Korkeasaareen niin kuin neuvoin? Kysyy Noora.
- Kyllä minä sen vein ja tänään mennään Linnanmäelle.

Tiktakin jäsenen soidinhuuto:
"Voi vittu mä oon kännissä, voi
vittu mä oon kännissä..!"

8

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uglydoll

      Oikein hienoja vitsejä. =)

    • slappari

      TikTak-kielellä sanoisin että XD... No ei, onhan bändi kasvanut irti pissisleimasta, ja Mimmu on oikeasti todella ihQ.

      • Tiktak-fani

        Tervetuloa puolelleni tässä asiassa! Olen mies, mutta en vihaa Tiktak-yhtyettä niin kuin asiansa paskantanut silmitön naistenvihaaja Asko Kellonen!


    • Tapio Viina

      Hyviä vitsejä. Nuo on niinku just tiktakin elämästä! HEH

      • Tiktak-fani

        ... artistin elämästä? Miksi pitää hyökätä tyttöbändin kimppuun jostain juorulehden masinoimasta juhlintatilaisuuden repostelusta, kun tiedetään, että aika monet äijäbändit ryyppäävät ja kehuskelevat asialla jatkuvasti?

        Juttu kuulostaa aika pahalta ajojahdilta ja kaltaisesi levittelijät ovat silmissäni raukkamaisia paskiaisia niin kuin sivumennen sanoen Asko Kelloseksi itsensä kutsunut aasinpuolikas!


      • Tapio Viina
        Tiktak-fani kirjoitti:

        ... artistin elämästä? Miksi pitää hyökätä tyttöbändin kimppuun jostain juorulehden masinoimasta juhlintatilaisuuden repostelusta, kun tiedetään, että aika monet äijäbändit ryyppäävät ja kehuskelevat asialla jatkuvasti?

        Juttu kuulostaa aika pahalta ajojahdilta ja kaltaisesi levittelijät ovat silmissäni raukkamaisia paskiaisia niin kuin sivumennen sanoen Asko Kelloseksi itsensä kutsunut aasinpuolikas!

        Ero on siinä, että karskit miehet saavat ryypätä, mutta söpöt ja kiltit tytöt eivät. Heidän tulee käyttäytyä siveellisesti ja asiallisesti. Niin se vain on. Koska Tiktakit eivät noudata tätä universaalia sääntöä, on vain oikeus ja kohtuus laskea asiasta luikuria. Asko Kellonen onnistui runoissaan tavoittamaan Rappion syvimmän olemuksen, rappion, jonka pauloissa ihailemamme Tiktak on.


      • Tiktak-fani
        Tapio Viina kirjoitti:

        Ero on siinä, että karskit miehet saavat ryypätä, mutta söpöt ja kiltit tytöt eivät. Heidän tulee käyttäytyä siveellisesti ja asiallisesti. Niin se vain on. Koska Tiktakit eivät noudata tätä universaalia sääntöä, on vain oikeus ja kohtuus laskea asiasta luikuria. Asko Kellonen onnistui runoissaan tavoittamaan Rappion syvimmän olemuksen, rappion, jonka pauloissa ihailemamme Tiktak on.

        Saamme varmaan vielä Askon kirjoittaman asiantuntemusta puhkuvan elämäkerran Tiktak-yhtyeestä. Karju, äijä, uskalias sanan säilän heiluttelija lausuilee kuolemattomia viisauksiaan siinä samassa hengessä, jossa jo satoja vuosia on saatu aikaan turhia sotia ja satojatuhansia turhia kuolemia ihan siitä syystä, että jotkut laiskat partaturvat ovat olleet liian laiskoja harjoittelemaan valtiomiestaitoja tai kitaraotteita ja keskittyneet viinan litkimiseen ja turhien kilpailijoiden karsimiseen pois tieltä, kun oman laiskuuden hedelmien perusteleminen kävisi liian rankaksi, jos jotkut tunnolliset naisihmiset sattuisivat pärjäämään ahkeralla työllään vähän paremmin!

        Kyllä joku saisi nyt tosissaan hävetä ja poistua nurkkaan potemaan todellista alemmuuttaan!


    • Tiktak-fani

      ... olet tsekannut oman alkoholinkulutuksesi määrän?
      Luulenpa, että täällä Tiktak-forumilla lausumiesi naisvihamielisten lauseiden määrä korreloi kovin positiivisesti oman alkoholinkulutuksesi huippuihin!

      Mikähän muuten rehellisesti sanoen tyttöbändin menestyksessä niin kovasti mieltäsi risoo? Oletko itse asiaa koskaan miettinyt? Luulenpa, että joudut lopulta myöntämään, että sanallinen hyökkäyksesi Tiktak-yhtyettä vastaan on ollut todella harkitsematon projekti ja kuvaa omaa itseäsi paljon paremmin kuin ko yhtyettä!

      Mitäs itse luulisit, Kellosen runkku?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe