Mistähän ihmeestä saa rengaskeinuja? Olen yrittänyt etsiä hakusanalla rengaskeinu mutta ei meinaa löytyä... Vai onko nämä taas jossain Eu-direktiivissä kielletylle listalle laitettuja??? Meillä taloyhtiöllä pihassa kaksi rengaskeinua mutta renkaat jo ihan rikkoutuneet.
Rengaskeinu!
3
1046
Vastaukset
- suunnittelija2
Esim. Leikkiväline valmistajilta voisi kysyä, niinkuin Lappset, joli tai Hags.
Kyllä niitä sieltä varmaan löytää.- memy
vaan näillä on myynissä vain näitä toisenlaisia "lauta" mallisia keinuja, siksi sitä mietinkin, että onko tullut jokin säännös niiden turvallisuudesta tms.
- onko totta??
Kuulin huhuja että niitä ei saisi enää tehdä että ovat vaarallisia? En kyllä usko tuohon. En tiedä onko tuo totta kun tuttava oli kuullut jostain kun oltaisi ostettu sellaiset keinut. Muistan itse lapsena keinuneeni sellaisessa ja hauskaa oli. Meidän lähipuistossa on kyllä edelleen tuollaiset keinut että kyllä niitä jostain täytyy voida ostaa. Mutta voihan ne tehdä itse jos ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219