Tahtoisin tietää miten rapu tyttö sopii yhteen skorpionin kanssa?
Rapu(N) ja Skorpioni(M)
5
1644
Vastaukset
- s...pionitar
voi olla hyvä liitto,jossa on voimakas vaistonvarainen side.molemmat alttiita psyykkisille vaikutuksille sekä hyvin emotionaalisia.kommunikaatio voi olla vaikeaa.rapu voi rauhoittaa skorpparia, mutta jos tunteet pääsee valloilleen rapu kärsii.ei tilaa järjelle eikä keskusteluille.asiat tunnetaan tai vaistotaan ,eikä niistä keskustella tai väitellä.
- raputar
Kahden vuoden kokemuksella voin kertoo, että loistavasti sopii. Ymmärretään toisiamme täydellisesti, arki sujuu loistavasti ja en muista koska ollaan viimeks riidelty. Tykätään samoista asioista ja täydennetään toisiamme. Ihanaa tunteellista fiilistelyä ja toistemme tukemista. Skorppari on ihanan kiihkeä ja haluaa helliä koko ajan joka meikäläiselle sopii. ollaan parhaat kaverit ja koko ajan toisissamme kiinni, mutta myös annetaan tilaa omille kavereille ja harrastuksille. tsemppiä!
- rapu
Mun suhde ei onnistunu Skorpioni miehen kans...en oikein tiedä mikä tuli ..hän vain halus paussin ja koskaan ei tullut takaisin , lähetti vain viestin puhelimella et mennään eri suntiin...muuta selitystä en saanu...itse tykkäsin hänestä paljon...
- akkauuno
MOikka!
En tiedä teidän iästä mitään,mut ite olen kohta rapuna 41 ja samoin mun sulhanen,joka on skorpiooni,tulee kans 41.Iällä ja elämänkokemuksella on tietenkin oma vaikutuksensa suhteeseen,mutta meillä pelaa kaikki.Elämäni mies on kyseessä.Molemmat on syviä tunneihmisiä ja puhuvat ja sanovat suoraan tunteensa ja ajatuksensa,ja se on tosi tärkeetä.Samoin meidän huumorintaju ja ajatusmaailman on todella samanlainen.Arvostetaan ja pidetään paljon samoista asioista.kumpikaan ei silti halua laittaa toiselle rajoja.Toki olemme täysin uskollisia,mutta sallimme harrastuksia ja kavereiden kanssa menoja jne.Ja kaiken lisäksi hellyys ja seksi toimii täydellisesti.En olisi arvannut,että mun kohalle tulee vielä tällänen tapaus...erittäin nautittava suhde ja vaihderikas,koska molemmat tykkää kaikenlaisesta toiminnasta ja harrasteesta,ei oo samanlaista päivää.. - rokkipapu
Itse seurustelen parhaillaan skorpparin kanssa, mutta ei se ole ollut mitään ruusuilla tanssimista. Oma mieheni on niin sairaanloisen mustasukkainen ja omistushaluinen, että tunnen tukehtuvani hänen vahtimiseen. Mieheni käytökseen kyllä vaikuttaa hänen menneisyytensä, pettymykset entisessä suhteessa. Toisaalta tapailin häntä aiemmin myös skorpparia, ja tämä osapuoli oli myös hyvin omiva. Hengitystilaa ja ymmärrystä saa anella. Jos näin jatkuu, en usko että jaksan kauaa. Kaikki eivät tietysti ole samanlaisia, joten onnea yritykselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982