juhuu! olen syntynyt 7.2 ja olen horoskoopissani vesimies ja kiinalaisessa horoskoopissani rotta! Kertokaa minullekkin teidän omat horoskoopit! :)
Ålen vesimiesrotta
Rotta/Vesimies
3
358
Vastaukset
- Santtu
Minä olen esim syntynyt joulukuussa, joten olen kauris ja sitten olen syntynyt vuonna 1986 ja olen tiikeri kiinalaiselta horoskoopilta :) Oletkos lukenut oman luonnekuvauksen. Oliko se osuva? Minusta tiikeri sopii minulle, kun nappi silmäksi. Se oli todella osuva ihan pientä yksityiskohtaa myöten.
- lapiomään
olen jousimies/sika
joujou - paras kaikessa (ehk ei sitt...
mä oon härkä-rotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285289Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072022- 1381438
- 1061282
- 981279
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271059- 481053
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861