Nyt riittää!!!!!!!!JOUSIMIES=MINÄ!!!Minä sitä,minä tätä...=jousimies=heippa ja vaihtoon mies!!!;)!!!
MINÄ,MINÄ,MINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6
2145
Vastaukset
- kenties
sekaisin?
- sinä...
Pitäisikö se kenties olla SINÄ SINÄ SINÄ!!! Siitäkö kiikastaa, ettet olekaan maailman napa?
- KaurisnAni40+
Kaikilla ihmisillä on tuo minä...minä - "tila" varsinkin jos pitempi suhde/avioliitto tms. on loppunut... MINÄ-mainoskampanja ja halu päästä pois "surutyö tilasta" = pelko olla yksin ja omien ajatuksien parissa, vaikka olisi parempi tehdä työ surutyö ja lähteä eteenpäin puhtaalta pöydältä. tulkintani t. Ani40
- samalla sykkeellä
hajotti mun sydämmen ja nyt kerään rojut ja jatkan elämää, minämies riitti nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Sinä+Minä=ME
Noi tulimerkkiset miehet on valitettavan usein itseään täynnä (sorry kaikki te jotka olette kasvaneet isoiksi pojiksi!)???
- Rita-
Jousimiehet ovat itserakkaita ne tarvitsevat ymmärtäjää vaikka ne puhuukin aina vaan ittestään ja muistelee vanhoja niin se on myös oikea naisten mies ja "pervo". Niitä pitää ojentaa ja vähän kouluttaa niin kyllä se siitä. Mutta kyllä se sutkin tulee huomaamaan oikeissa ja tärkeissä tilanteissa aivan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014718Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242439HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231659
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101173- 121045
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823