Mikä onpäivän ohjelma?
Huomenta kaikille.
SE on Tiistai
16
394
Vastaukset
- tätsä
löhöilyä......makoilua.....elpymistä......siinäpä päivän ohjelmaa.....
- Jalkahiki-Viki
on yleensä sama kuin sinulla nyt.
- tätsä
Jalkahiki-Viki kirjoitti:
on yleensä sama kuin sinulla nyt.
..mut oon aivan poikki.....kahtena kappaleena.....
Vikillekin;)
Jaa-a, että ohjelma... normihommia, varmaan;)- Jalkahiki-Viki
Sauna remontti meinasin uusia vaan katon,mutta puran vanhan ja uusi tilalle.
- aliisa
Päivän ohjelma? Yhdeksältä pyörän selkään ja suunta kohti kaupunkia...Näyttäs sää nyt sellaiselta,että saa tehtyä reissun kastumatta ...
- Jalkahiki-Viki
ei sitä tiedä valkka olisi vielä läpi närkänä.
- aliisa
Jalkahiki-Viki kirjoitti:
ei sitä tiedä valkka olisi vielä läpi närkänä.
mutta sehän onkin niin tuttu tunne ...;O)
päivän ohjelma on töitä..... ja ilta vapaa......=:0))))
- Jalkahiki-Viki
päivä siis.
- musta-g
Tahkoa vyöryttämään, vai miksikäs tuota työtä kutsutaan.
- Jalkahiki-Viki
pitää terottaa kaikki teräaseet.
- blackwomans
Ensiksi iso kuppi mustaa kahvia,sen jälkeen,
Asat,alat,crp,krea,inr,ym ym mukavaa:))
Sateista päivää sinne. - Sydänystävä-1
Tänään ajattelin pitää lepopäivän ja yrittää irrotella käsistäni ruusunpiikkejä,joita eilen sain käsiini :)
- kielibasa
rojal galaan.. valissa muutakin tohinaa..
huomenet :-) - mikhaildenisov
kiva ku sanoit että on tiistai,olisin muuten voinu perjantaiks luulla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665535Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti912862- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362429Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212110Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611714Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571303Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131183- 881145
- 901136