Millaisia näkemys muilla on horoskoopeista lyhykäisyydellään...ei tarkoitus mollata... pelkästään oma näkemys ? Itse olen neitsyt/vaaka ja nousevalta skorppari/N...
Oinas.....suinpäin ryntäilevä
Härkä.....itseppäinen
Kaksoset..kesän tuulahdus
Rapu......ollakko vai eikö olla
Leijona...minä kaikessa upeudessani
Neitsyt...ei aina niin pilkuntarkka
Vaaka.....tasapainoilija
Jousimies..joustaa usein vain omiin juttuihin
Kauris....jäyhä
Vesimies..mulla on tärkeämpääkin tekemistä
Kalat.....taas tuli yks pilvilinna
Horoskooppeja
7
2356
Vastaukset
- mielipiteeni
Oinas: itsekeskeinen, itsepäinen, mukautuva
Kauris: tarkka, itsensä tunteva
Vaaka: mukavuudenhaluinen, hyvä työssään
Kalat: tempperamenttinen, epävarma
Kaksonen: Iloinen, itsetietoinen, kaunis
Härkä: Hauska, puhelias, tuhlaava
Leijona: Ailahteleva, tyytyväinen tai tyytymätön
Vesimies: sympaattinen, ei luota helposti
Neitsyt: vilkas, itsekäs, vaikeasti lähestyttävä
Jousimies: hauska vaikkei yrittäisi, on mielestään aina oikeassa
Skorpioni: kaksinaamainen, yllytyshullu
Rapu: suorasanainen, seisoo sanojensa takana, humoristi - Akkanen :)))
Oinas: Itsepäinen sarvipää
Härkä: Mustasukkainen hurmuri
Kaksonen: Kaksinaamainen
Rapu: Masentava ollakko vai ei
Neitsyt:Humoristinen, pikkutarkka
Leijona: Hurmuri
Vaaka : Diplomaattinen tasapainoilija
Skorppiooni:Juoruva vai tiedonhaluinen?
Jousimies: Itsekeskeinen minä ihminen
Kauris: Kaunis ahertelija, rahaa, rahaa,rahaa..
Vesimies: Hauska ja symppis
Kalat: Taitelija oman tien kulkija, haaveilija- Kakzonen
Oinas: Minä olen paras, ja minulla on hyvä huumorintaju ja rohkeutta. En siedä itseeni kohdistuvaa arvostelua
Härkä: Mikä on minun, se on minun, ja olen hyvin mustasukkainen
Kaksonen: Minä olen ylipositiivinen ja iloinen, mutta kukaan ei ikinä tule tietämään, mitä todella ajattelen. Nauran, vaikka sydän verta vuotaisi.
Rapu: Kotini on linnani ja jos joskus jaksan raahautua sieltä ulos niin olen hiukan masentunut ja ärsyynnyn helposti
Leijona: Minä olen kaikista upein ja sallin itselleni kaikenlaista kivaa, mutta en muille
Neitsyt: Kaikki tavarani ovat järjestyksessä ja jotkut pitävät minua pikkutarkkana niuhottajana, mutta osaan kyllä ottaa ilon irti elämästä tarvittaessa
Vaaka: Pikkuasioissa jahkailen, mutta isoissa päätökset syntyvät nopeasti, koska tiedän mitä tahdon ja olen myös tottunut saamaan sen
Skorpioni: Tahdon selvittää asiat pohjamutia myöten ja se, ken minua loukkaa, saa tuntea kuolettavan pistoni. Valttini on seksikkyys.
Jousimies: Minun hurmaava persoonani ei jätä ketään kylmäksi, mutta minä olen aika kylmä tunneasioissa
Kauris: Minulla on omituinen, mutta hyvä huumori ja kyllä, minä todellakin pidän työstä ja vielä enemmän rahasta
Vesimies: Olen kuin kala vedessä seurassa kuin seurassa, mutta tunne-elämäni on sekavaa
Kalat: Minä tahdon hoivata ja auttaa, mutta kuka auttaisi minua? Joskus olen aivan hukassa itseni kanssa.. - Neitsyt*
Kakzonen kirjoitti:
Oinas: Minä olen paras, ja minulla on hyvä huumorintaju ja rohkeutta. En siedä itseeni kohdistuvaa arvostelua
Härkä: Mikä on minun, se on minun, ja olen hyvin mustasukkainen
Kaksonen: Minä olen ylipositiivinen ja iloinen, mutta kukaan ei ikinä tule tietämään, mitä todella ajattelen. Nauran, vaikka sydän verta vuotaisi.
Rapu: Kotini on linnani ja jos joskus jaksan raahautua sieltä ulos niin olen hiukan masentunut ja ärsyynnyn helposti
Leijona: Minä olen kaikista upein ja sallin itselleni kaikenlaista kivaa, mutta en muille
Neitsyt: Kaikki tavarani ovat järjestyksessä ja jotkut pitävät minua pikkutarkkana niuhottajana, mutta osaan kyllä ottaa ilon irti elämästä tarvittaessa
Vaaka: Pikkuasioissa jahkailen, mutta isoissa päätökset syntyvät nopeasti, koska tiedän mitä tahdon ja olen myös tottunut saamaan sen
Skorpioni: Tahdon selvittää asiat pohjamutia myöten ja se, ken minua loukkaa, saa tuntea kuolettavan pistoni. Valttini on seksikkyys.
Jousimies: Minun hurmaava persoonani ei jätä ketään kylmäksi, mutta minä olen aika kylmä tunneasioissa
Kauris: Minulla on omituinen, mutta hyvä huumori ja kyllä, minä todellakin pidän työstä ja vielä enemmän rahasta
Vesimies: Olen kuin kala vedessä seurassa kuin seurassa, mutta tunne-elämäni on sekavaa
Kalat: Minä tahdon hoivata ja auttaa, mutta kuka auttaisi minua? Joskus olen aivan hukassa itseni kanssa..kyllä osui ihan nappiin itsensä kohdalla kuin muutaman muunkin merkin kohdalla.. Juuri samanlaisia tyyppejä ovat,kuin tuossa on mainittu.. :D
- Neitsykkä*
OINAS: Itsekeskeinen "minä minä", itsepäinen, periksiantamaton, helposti ja nopeasti kipinöivä, mutta leppyy sitten myös nopeasti
KAURIS: tarkka, ailahteleva, kriittinen, herkkä
VAAKA: ailahteleva, tempperamenttinen, itetietoinenen, herkkä
KALAT: rauhallinen päältä päin, sisällä saattaa kiehua, tasapainoinen, jalat maassa-tyyppi, "helppo" ihmisenä
KAKSONEN: "kaksijakoinen", epävarmana näyttää ulospäin itsevarmaa, seikkailija, iloinen; joskus liioitellun iloinen, itsekeskeinen,
HÄRKÄ: Viisas, hyvin kaikkien kanssa toimeen tuleva, rauhallinen, itsevarma, ymmärtäväinen, avulias
LEIJONA: Johtajatyyppiä, itsevarma, luotettava, määrätietoinen, tasapainoinen, turvallinen, suojeleva
VESIMIES: Rauhallinen, vakavamielinen, symppis, epäilevä, luottamuksen täydellinen saavuttaminen vaikeaa
NEITSYT: omaa reviiriään suojeleva, avulias, empaattinen, analysoiva ja mietteliäs, tunteikas, uskollinen
JOUSIMIES: ystävällinen, tunteellinen, rauhallinen, pitää kiinni omista periaatteistaan
SKORPIONI: ei näytä tunteitaan, herkästi masentuva, jääräpää, piilottaa todellisen luonteensa muilta, ahkera,
RAPU: Koti ja perhe/läheiset tärkeitä, rehellinen, luotettava, liiankin kiltti, yllätyksetön- Linda G
Tietysti omasta merkistä tulee julki positiiviset asiat. Linda Goodmanin kirjoittama "Aurinkomerkit" on tosi hyvä opus. Kannattaa tutustua, jos horoskoopit kiinnostaa ;)
- monks
oinas..uskalias
härkä..ahkera
kaksonen..vilkas
rapu.. tunteikas
leijona.. elinvoimainen
neitsyt..järjestelmällinen
vaaka..sosiaallinen
skorpioni..salaperäinen
jousimies..ystävällinen
kauris..päättäväinen
vesimies..ihmisystävällinen
kalat..huomaavainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747