olisko kiva et miehet ei morkkais naisten läskejä tai blondattuja hiuksia tai vaatteita ? nyt taas kun vaatteet vähenee ja kevät etenee niin luulen et myös miesten olis syytä katsoa peiliin ja viel suurennuslasilla ennekuin alkavat huomauttelee naisten muodoista tai asuista. kumma miten miesten pallomahat ja likaiset/risat hampaat ei pistä miesten omiin silmiin.....se on kaiksita kauheinta kun pitäis edes ajatella et täytyis suudella miestä jolla huonot hampaat!! kyl halut hävii melkosen nopsaan...
kevät tulee myös miehille=)
7
956
Vastaukset
on juuri se,että mies,vaikka olisi kuinka korjattavaa itsessään,niin saattaa moittia naista ulkonäöllisesti..
Kun kaikki ymmärtäisivät sen,ettei sillä ulkomuodolla pitkälle pötkitä..loppujen lopuksi..:)yleistys mitä mainioin :=)
kyllä se on niinpäin että jos nainen tuntee itsensä läskiksi sitä hän myös on :=)
älkää kysykö sitä meiltä miähiltä me kieltäydymme wastaamasta :=)
juma mää pystyin wastaa?- NainenVantaa
minusta:)
- puhut..
asiaa.yks mikä on myös hippasen hymyilyttänyt vanhempien miesten käytöksessä on itsensä ikäisten naisten morkkaaminen vanhoiksi akoiksi. tai että oot jo sen ikänen että mieti mitä päälles laitat, samalla kun itse kulkee monta vuotta sitten pieneksi jäänneessä nahkatakissaan, vaikka kuinka vetäisi mahaansa sisään, ni ei se vetoketju kiinni mene. suloista sinäänsä. mutta eiköhän hyväksytä toisemme liikakiloista tai vuosista huolimatta. hyvää kesää kaikille.
- jane.london
mitä päällensä pistää?
Olen huomannut,että samat farkut ja samat paidat ja samat aurinkolasitkin kelpaa tätä nykyä;D
Tuota noin... milloinkahan viimeksi siivosin vaatekaapin..;D
- Nimetön
totta turiset tyttö !!! =)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115407Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖513463Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403436Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933328- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311666450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341647Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1511316- 161179