Veivuuta tekee Jousimies(m)

KaurisnAni40+

Veivuuta tekee Jousimies(m)ja olen oppinut tavoille (viimeisestä tapaamisesta kymmenen päivän aikana yritin ottaa yhteyttä n. 5*: kolme kertaa hupelin oli kiinni ja kaksi kertaa katkaisi. Hihat paloi mulla, ja nyt leikin samalla "hiekkalaatikolla" en ole vastannut puheluihin/viesteihin n. 4vkoo:n. tuli viesti Jousimies(m)... sä oot taitanut löytää uuden etc... ja Bye bye Baby, lähetin takaisin ... en edes etsi,Bye Kulta (tietää ettei mun tartte ... aina kun oon ulkona tarjolla seuraa ... en harjoita flirttailua, olen kyllä nauravainen, tutkiskelen ihmisiä suurilla silmilläni ja vieläpä selvinpäin), . t. Ani40 (elämä heittelee Vi..u ja pas..)

9

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskarinainen 40v

      olette olleet yhdessä? Onko sulla/sillä/teillä jonkinlainen kriisi tai valtataistelu meneillään? oletteko loppupeleissä, vai kenties jatkoajalla jo...

      Jouskari ja kauris sopivat monesti todella hyvin yhteen, alkukahnauksien jälkeen. Tiedän pari tällaista yhdistelmää, joilla pitkä taival takana ja ovat vielä kuin vastarakastuneita! Molemmat merkit ovat määrätietoisia, älykkäitä ja oman arvonsa tuntevia. Auttavaisia, empaattisia ja sisimmiltään äärimmäisen herkkiä...

      • KaurisnAni40+

        Viimevuoden heinäkuussa tavattiin ... tanssittiin muutama tanssi, yö oli jo pitkällä lähdin kotiin hän jäi tujottamaan jälkeeni. Satuttuma vei meidät yhteen muutama viikko (3) myöhemmin. Hän haki tanssimaan ja pian huomasin, että oli saanut ujon ihanan seuralaisen. Illan päätyttyä hän kiitteli kun en ollut tanssinut muiden kanssa. Halasin ja suutelin häntä kaulaan... aika paljon pitempi kuin minä... Lähdimme hänen luokseen ... sen jälkeen ei ole ollut muita miehiä (edes ajatuksissa), vaikka on tulta ja tappuraa tuo meidän "seurustelu". Aina kun ajattelen häntä vatsassani on perhosia, hänen lähellään ajatukset eivät juuri kulje, aivan kuin välillämme olisi jokin magneetti ... hullua en ole koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan samoin ja jos olen ymmärtänyt oikein niin tekee hänkin ... tosi mustasukkainen ... huokaus en tiedä minä mihin tämä vie ... molemmat tempperamenttisia ????


      • -jouskarinainen-
        KaurisnAni40+ kirjoitti:

        Viimevuoden heinäkuussa tavattiin ... tanssittiin muutama tanssi, yö oli jo pitkällä lähdin kotiin hän jäi tujottamaan jälkeeni. Satuttuma vei meidät yhteen muutama viikko (3) myöhemmin. Hän haki tanssimaan ja pian huomasin, että oli saanut ujon ihanan seuralaisen. Illan päätyttyä hän kiitteli kun en ollut tanssinut muiden kanssa. Halasin ja suutelin häntä kaulaan... aika paljon pitempi kuin minä... Lähdimme hänen luokseen ... sen jälkeen ei ole ollut muita miehiä (edes ajatuksissa), vaikka on tulta ja tappuraa tuo meidän "seurustelu". Aina kun ajattelen häntä vatsassani on perhosia, hänen lähellään ajatukset eivät juuri kulje, aivan kuin välillämme olisi jokin magneetti ... hullua en ole koskaan tuntenut ketään miestä kohtaan samoin ja jos olen ymmärtänyt oikein niin tekee hänkin ... tosi mustasukkainen ... huokaus en tiedä minä mihin tämä vie ... molemmat tempperamenttisia ????

        Mies ei ehkä uskalla luottaa siihen, että oikeasti pidät hänestä ja haluaa olla askeleen edellä, ettei tule jätetyksi. Mustasukkaiset ihmiset ovat usein epävarmoja, pahimmillaan vaarallisia. Auttaisko keskustelu?

        Kokemusta on samanlaisesta, mies oli tosin toista horoskooppimerkkiä, mutta eihän näitä horoskoopit selitä.


      • KaurisnAni40+
        -jouskarinainen- kirjoitti:

        Mies ei ehkä uskalla luottaa siihen, että oikeasti pidät hänestä ja haluaa olla askeleen edellä, ettei tule jätetyksi. Mustasukkaiset ihmiset ovat usein epävarmoja, pahimmillaan vaarallisia. Auttaisko keskustelu?

        Kokemusta on samanlaisesta, mies oli tosin toista horoskooppimerkkiä, mutta eihän näitä horoskoopit selitä.

        Olen jättänyt hänet 3* (kaksi kertaa lähtenyt kävelee,kerran textarilla kun olen suuttunut.) Hän on suutuksissaan vienyt minut kotiini, kerran lähettänyt taxilla ja nyt viimeeksi textarilla)... En oikein ymmärrä miten 43-vuotias mies on niin johdatettavissa oleva, niin riippuvainen toisten mielipiteistä, (mm. kertoo isälleen suunnilleen kaiken ja minä kokoan kaiken tiedon hänen sivulauseistaan ... en kyllä kommentoi hänelle. Luulempa, että rakastan häntä,niin myötä kuin vasta hiekassa, mitä rakkaus sitten onkaan?, kaikkineen vikoineen enkä halua muuttaa häntä. Minusta on mukava kun hän sanoa "töksäyttää mikä maksaa" ei mikään sisällään hautova tuppisuu ... hän alkaa murjoittaa, kun tiemme eroavat siltä kerralta ja alkaa otta etäisyyttä. Molemmat "itkuisia". Olen sanonut hänelle/textannut hänelle, että rakastan häntä ... ja saanut samallaista kaikua takaisin, mutta kun hän on ollut yhteydessä joidenkin tiettyjen ihmisten kanssa hän on sen jälkeen jotenkin etäinen pessimisti ... "ei sude toimisi kuitenkaan" aivopesty ???;)! kunnes me törmätään ... hän kapinoi kaikkia ko. ihmisiä vastaan ja "järkeilee" ääneen, että hän saa päättää asioistaan/onnestaan ja haluaa kanssani naimisiin. Minä en ole hänestä kertonut kuin anonyyminä netissä, vanhin tyttäreni 16v tietää hänen nimensä ja että pidän hänestä, ex:äni arvelee, että minulla on joku ... sen enempää sukuni ei tiedä. Olen nähnyt hänen isänsä kaksi kertaa ... vaistoan hänestä mustasukkaisuutta. Kirjoitin tuossa ekassa viestissäni, että olemme samalla "hiekkalaatikolla", paljon on hiertävää hiekkaa välissämme, selvitettäviä asioita, haluaisin tutustua häneen kunnolla, mutta vielä työn alla ... enkä tiedä osaammeko uida tuossa hiekassa ;)!


      • Kuule nainen
        KaurisnAni40+ kirjoitti:

        Olen jättänyt hänet 3* (kaksi kertaa lähtenyt kävelee,kerran textarilla kun olen suuttunut.) Hän on suutuksissaan vienyt minut kotiini, kerran lähettänyt taxilla ja nyt viimeeksi textarilla)... En oikein ymmärrä miten 43-vuotias mies on niin johdatettavissa oleva, niin riippuvainen toisten mielipiteistä, (mm. kertoo isälleen suunnilleen kaiken ja minä kokoan kaiken tiedon hänen sivulauseistaan ... en kyllä kommentoi hänelle. Luulempa, että rakastan häntä,niin myötä kuin vasta hiekassa, mitä rakkaus sitten onkaan?, kaikkineen vikoineen enkä halua muuttaa häntä. Minusta on mukava kun hän sanoa "töksäyttää mikä maksaa" ei mikään sisällään hautova tuppisuu ... hän alkaa murjoittaa, kun tiemme eroavat siltä kerralta ja alkaa otta etäisyyttä. Molemmat "itkuisia". Olen sanonut hänelle/textannut hänelle, että rakastan häntä ... ja saanut samallaista kaikua takaisin, mutta kun hän on ollut yhteydessä joidenkin tiettyjen ihmisten kanssa hän on sen jälkeen jotenkin etäinen pessimisti ... "ei sude toimisi kuitenkaan" aivopesty ???;)! kunnes me törmätään ... hän kapinoi kaikkia ko. ihmisiä vastaan ja "järkeilee" ääneen, että hän saa päättää asioistaan/onnestaan ja haluaa kanssani naimisiin. Minä en ole hänestä kertonut kuin anonyyminä netissä, vanhin tyttäreni 16v tietää hänen nimensä ja että pidän hänestä, ex:äni arvelee, että minulla on joku ... sen enempää sukuni ei tiedä. Olen nähnyt hänen isänsä kaksi kertaa ... vaistoan hänestä mustasukkaisuutta. Kirjoitin tuossa ekassa viestissäni, että olemme samalla "hiekkalaatikolla", paljon on hiertävää hiekkaa välissämme, selvitettäviä asioita, haluaisin tutustua häneen kunnolla, mutta vielä työn alla ... enkä tiedä osaammeko uida tuossa hiekassa ;)!

        Aikuinen ihminen olet.
        En ymmärrä miks sun pitää täällä pitää blogia sun suhteestasi. Eiköhän se selviä ihan elävässä elämässä.

        KaurisNainen -39 vee


    • härkä

      Eipä uskoisi.. tätä juttua kun lukee niin alkaa kuulostaa ihan samalta stoorilta joka mulla alkoi viime syksynä..Tosin itse en ole pitäny sitä edes minään seurusteluna, vaan todennut että jos ei kerran homma toimi niin ei toimi. Olen kyllä tullu siihen tulokseen että jos kundilla on pokkaa heitellä ihan "mitä sattuu" suorapuheisuuden nimissä, mutta tunteistaan ei voi puhua, niin antaa paskan olla.
      Sen verran kyllä ihmetyttää että mitä tälläkin miehellä päässä liikkuu kun just on saanu ajatukset kasaan ja alkanu kattelemaan uusia tuulia niin jostain kumman syystä tämä sama mies tupsahtaa mun elämään. Ja taas sama homma..Jos kerran Härkä ja Jousimies ei kertakaikkiaan tule toimeen niin mikä kumma sen aina mun luo ajaa. Eikö osaa pysyä poissa jos ei kerran kuitenkaan loppupeleissä se seura kiinnosta. Ja kun kerran muutakin seuraa olis tarjolla.
      Jotenkin vaan tuntuu että tällä tyypillä, vaikka nyt sitten olis miten ujo ja herkkä jousimies, ei ole muuta haluja kun tuottaa harmia. Jos edes ite sitä tajuaa.
      Loppuvetona tähän kolumniin voisi sanoa että turhaa ruikutat ja lähettelet tekstiviestejä, keskittysit vaikka ittees välillä. Paskan saa pyytämättäkin.

      • sinkku

        Jaa, a . Itse kokenut jouskatyttöna samaa härkämiehen kans.Onx vaan niin et mies kun mies, ei kai merkillä välii


    • Kalat -67

      Mun suhteeni Jousimiesmieheen alkoi noin 7 vuotta sitten "salarakas"-suhteena. Olimme molemmat parisuhteessa, joskin tunteet ex:iin olivat kuolleet jo aikaa sitten, ero häämötti... Itse ihastuin, melko pian rakastuin tähän seksikkääseen olentoon, mutta hän piti kyllä jalkani maassa, tai siis pudotti minut aina välillä elämän realiteetteihin. Laitteli jäitä hattuun. Erosin joka tapauksessa ex:ästäni ja olisin jatkanut omillani, mutta hän teki myös pian ratkaisun omalla tahollaan ja nyt olemme asuneet yhdessä viitisen vuotta. Ja mielestäni rakkautemme roihuaa aivan kuin alussa, joskin päivittäinen elämä on tasoittunut ja luottamus toiseen on todella suuri. Tässä taannoin kysyinkin, että miksi hän alussa vaikutti niin viileälle ja jarruttelevalle, hän kertoi syyksi ettei vaikuttaisi valintaani entisessä suhteessani, hän halusi minun olevan varma ja tekevän oikeita ratkaisuja. Hän kertoi sisäisten tunteensa roihunneen kyllä kokoajan valtavasti... Hyvin hän sen kyllä peitti!

      • Ruti

        Kyllä se vissiin niin on että noi Jousimies miehet on VAIKEITA!! Ite olen oinas ja olen tapaillut kolmisen kuukautta jousimies tyyppiä, ja aina kun alkaa tunteet nousta pintaan viheltää hän pelin poikki. Viikko tai pari ja taas tulee textaria tai soittaa, ja taas nähdään. Itteä alannu ärsyttää ku olen sitte aina heti valmis!! Tai tokihan tiedän syyn, meillä nimittäin pyyhkii lakanoiden välissä tosi hyvin!! Ja tottapuhuakseni, kyllä vain meidän välillä on muutakin, ajatukset menee niin yhteen ja välillä tosiaankin ihan pelästyn kun hän sanoo jotain, tulee tunne että olis voinut itte sanoa saman asian. Ja se että aika ei tule koskaan pitkäksi, huumorintaju on samanlainen. Olen huomannut myös sen että toisten ihmisten puheet ja mielipiteet merkkaavat yllättävän paljon jousimiehelle, vaikka sitte kun ollaan kahdestaan, hän analysoi ja käy läpi näitä juttuja, ja väittää ettäei niistä perusta. Meillä on 13 vuotta ikäeroa, minä olen se nuorempi. Hullua onkin se että minua ei ikäero haittaa, vaan häntä! Eikö se yleensä ole miehelle kunnia jos on noinkin paljon nuorempi nainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe