nythän on pakko kysyä..

hätähousu

Onko muilla kaksosilla taipumusta kärsimättömyyteen ja hätäilyyn vähän asiassa kuin asiassa? Meinaa hermo mennä jos asiat ei tapahdu heti eikä 15. päivä. Itsehän pilaan monesti kaikki alullla olevat miessuhteetkin liialla intoilulla, kun haluan heti tietää voiko suhteesta tulla mitään vai ei, etten turhaan haaskaa aikaani ja energiaani. Tunnen kyllä lauseen hitaasti hyvä tulee, mutta prkl, kun en osaa sitä yleensä käytännössä toteuttaa...

12

2017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumpe :)

      Juuri tässä mietin ihan samaa. Oon just sellanen kaikkimullehetinyt-tyyppi, että oksat pois. Ja kikkaillut monenmoista miestä elämästäni sillä, että alan ihmetellä, että mikä maksaa. Toisaalta seurustelu ei kiinnosta minua, joten vastauksella ei ole väliä, minulle kelpaa kaverisuhteetkin aivan upeasti tai ei minkäänlaiset suhteet, mutta pakko on saada tietää, missä mennään. Se on aivan hullua, ja sillä tosiaan ajaa monet mielenkiintoiet ihmiset pakoon.

      No, pakko yrittää vain tulla toimeen näillä hätäisillä housuilla, mutta ihan kiva tietää, että meitä on muitakin.... :)

      Tsemiä ja aurinkoista kevättä kaikille tuli hännän alla eläville!

      • minä itse

        Hätäily on varmaan joku perisynti...MUTTA aika tasoittaa, näin jo vanhempana kaksosena(>40)voin sanoa, että haluan vieläkin kaikki ja heti! On se luonne paljon kiinni myös muusta, kokemukset ... kasvatus...yms. Mutta edelleenkin olen sitä mieltä että Kaksosen vetovoima on melkoinen ja myös VASTUU, koska kaksonen flirttaa ja miellyttää,mutta kaikki ei osaa ottaa asiaa meidän kannalta.Halu antaa lahjoja ennenkuin ottaa niitä vastaan on mielestäni hyvinkin kuvaava, koska en ennen kuin tällä palstalla siitä edes kuullut ja huomassin sen useamman muunkin piirteeksi kuin vain itseni... Ja nyt en enää muista mistä muusta puhuttiin...


      • ainakin
        minä itse kirjoitti:

        Hätäily on varmaan joku perisynti...MUTTA aika tasoittaa, näin jo vanhempana kaksosena(>40)voin sanoa, että haluan vieläkin kaikki ja heti! On se luonne paljon kiinni myös muusta, kokemukset ... kasvatus...yms. Mutta edelleenkin olen sitä mieltä että Kaksosen vetovoima on melkoinen ja myös VASTUU, koska kaksonen flirttaa ja miellyttää,mutta kaikki ei osaa ottaa asiaa meidän kannalta.Halu antaa lahjoja ennenkuin ottaa niitä vastaan on mielestäni hyvinkin kuvaava, koska en ennen kuin tällä palstalla siitä edes kuullut ja huomassin sen useamman muunkin piirteeksi kuin vain itseni... Ja nyt en enää muista mistä muusta puhuttiin...

        Minä myös samanlainen hätäpräiskä ja monta asiaa elämässäni sillä pilannut.Mut eihän luonteelleen mitään voi.
        Hyvää kesää teille kaikille:)Hätäillään edelleen:)


      • -iita-
        ainakin kirjoitti:

        Minä myös samanlainen hätäpräiskä ja monta asiaa elämässäni sillä pilannut.Mut eihän luonteelleen mitään voi.
        Hyvää kesää teille kaikille:)Hätäillään edelleen:)

        Sama homma! Ja oli kyse asiasta kun asiasta. Välillä menee oikeesti itelläkin jo hermot, ko pitää olla aina niin pirun kärsimätön. Ja ootteko huomannu, että mielenkiinto asiaa kun asiaa kohtaan myös häviää melko pian, jos tulos ei olekaan se toivottu. Miulle on käynyt monta kertaa niin, että kun itse olen jo kyllästynyt "ihastukseen", toinen vasta alkaa lämmetä ajatukselle. :D Siinäpä sitä sitten ollaan.. Ajotukset jatkuvasti pielessä. NO tsemppiä teille muillekin hätähousuille, onneks meitä taitaa olla melko monta tässä maailmassa ;)


      • pimu_18
        -iita- kirjoitti:

        Sama homma! Ja oli kyse asiasta kun asiasta. Välillä menee oikeesti itelläkin jo hermot, ko pitää olla aina niin pirun kärsimätön. Ja ootteko huomannu, että mielenkiinto asiaa kun asiaa kohtaan myös häviää melko pian, jos tulos ei olekaan se toivottu. Miulle on käynyt monta kertaa niin, että kun itse olen jo kyllästynyt "ihastukseen", toinen vasta alkaa lämmetä ajatukselle. :D Siinäpä sitä sitten ollaan.. Ajotukset jatkuvasti pielessä. NO tsemppiä teille muillekin hätähousuille, onneks meitä taitaa olla melko monta tässä maailmassa ;)

        ite hätäilen oikeesti aina, pakko saada aina selville just et mitä täst seuraa, jos seuraa mitää. kaverisuhteis sekä seurustelusuhtees on vaa pakko saada samantien vastaus et mis menossa ollaa... ja sit jos vastaust ei tuu, nii toivotan vaa hyvät jatkot ja lähden kävelee.. :( en vaa voi luonteelleni mittää, et kärsivällisyyttä ei piisaa sitten lainkaa.. pakko saada aina kaikki ja HETI !!!


      • tottatotta
        -iita- kirjoitti:

        Sama homma! Ja oli kyse asiasta kun asiasta. Välillä menee oikeesti itelläkin jo hermot, ko pitää olla aina niin pirun kärsimätön. Ja ootteko huomannu, että mielenkiinto asiaa kun asiaa kohtaan myös häviää melko pian, jos tulos ei olekaan se toivottu. Miulle on käynyt monta kertaa niin, että kun itse olen jo kyllästynyt "ihastukseen", toinen vasta alkaa lämmetä ajatukselle. :D Siinäpä sitä sitten ollaan.. Ajotukset jatkuvasti pielessä. NO tsemppiä teille muillekin hätähousuille, onneks meitä taitaa olla melko monta tässä maailmassa ;)

        Siis tuo että kun mielenkiinto jo hiipuu, alkaa toinen vasta lämmetä, siinä sitä sitten todella ollaan. Näin kaksonen niitä sydämiä rikkoo. Siis mehän olemme niitä elämän pikajunia. Jotkut ehtii mukaan ja toiset jää asemalle. Jääköhän jotain ihanaa kokematta/näkemättä???


    • minä täällä

      Siis aivan totta. Mikään ei oo ärsyttävämpää kuin jahkailu ja odottelu. Ite oon 36 ja kärsimättömyys vaan pahenee vanhempana. Suorastaan välillä itseänikin ärsyttää se ettei malta odottaa vaan kaikki pitää saada nyt ja heti. Tsemppiä meille :)

    • tuplakaksonen

      Olen juuri samanlainen kärsimätön kaksonen. Kaiken pitää tapahtua heti. Inhoan hitaita ihmisiä, tuntuu kuin niitä pitäisi vauhdittaa ja töniä eteenpäin.
      Samoin kun alan seurustella, jos kaverista ei kuulu pariin päivään niin alan lähetellä viestejä ja olen kärsimätön. Jos tyyppi pitää viikon välin, esim. työn vuoksi niin minä jo soitan sille ja lemppaan sen. Toiselle viikko on lyhyt aika, minulle ikuisuus.

      • Kaksonen Nainen

        Olen huomannut näitä hätäilyn piirteitäni itsessäni ja jos en saa kaverilta viikkoon vastausta siihen että tuleeko jutusta mitään niin jatkan matkaa yksinäni ja toivotan toiselle hyvää jatkoa..
        Ehkäpä tämän takia olen ajautunut kuljetusalalle töihin koska siellä yksikään päivä ei ole samanlainen ja työ tahti on välillä nopeaa..


    • ihana juttu!

      Mä olen ihan just tota. Ja todellakin olen pilannut monta juttua hätäilyllä. Mutta kun höh ei mulle vaan sovi odottelu ja jahkailu. Teen päätöksen heti ja "joskus" se voikin olla väärä ;-)) (hei, myönsin ihan vaan joskus olevani väärässä...tänään liene hyvä päivä *naurua*)
      Ja voi että miten oma itse välillä ärsyttää jos joku ei mene niin kuin haluaa tai ei vaan osaa...
      Tuosta hitaudesta, siis minähän olen jo hieman vanhempi kaksosnainen, tyttäreni on härkä, HIDAS kuin mikä!! ;-)) Neidille pitää aina tuntia aiemmin sanoa että kohta lähdetään jotta ehtii mukaan.
      Ihanaa että meitä on muitakin.
      Meille kaikille IHANILLE ja muillekin oikein loistavaa kesän odotusta :)

      • täälläkin hätähousu

        Voi kun tämä oli ihanaa luettavaa!!! Minä olen aina kuvitellut että minussa on joku paha vika, minuun kun sopii kaikki nuo yllä kirjoitetut viestit... mutta että meitä on näin paljon... sainpa todella lohtua ja itsetuntoa näistä viesteistä! Kiitos kaikki hätähousu kaksoset!!!


      • LadyAvenue
        täälläkin hätähousu kirjoitti:

        Voi kun tämä oli ihanaa luettavaa!!! Minä olen aina kuvitellut että minussa on joku paha vika, minuun kun sopii kaikki nuo yllä kirjoitetut viestit... mutta että meitä on näin paljon... sainpa todella lohtua ja itsetuntoa näistä viesteistä! Kiitos kaikki hätähousu kaksoset!!!

        Kyllä täälläkin on yksi superkärsimätön kaksostyttö. Jotenkin tuntuu että miksi tähän nyt jämähtää kun ei oo mitään nähtävää ja kun muualla on vielä niin paljon nähtävää.

        Ihmissuhteita on kyllä tuon takia kariutunut todella todella monta. Tietyllä tavalla minulle on aina ollut helpompaa lähteä kuin jäädä, olipa kyse sitten kaukosuhteessa toisen luota lähtemisestä, tai koko suhteen päättämisestä. Lähtemisellä tietyllä tavalla pysyy asian kuin asian "päällä", sitä näennäisesti hallitsee, ja jos ei osaa hallita niin lähtemisellä sen saa takuulla hallintaan. Varsinkin suhteissa odottelu ja tutkailuvaihe on kaikista pahin, kun kärsivällisyys ei kestä odottelua ja pysähtyneisyyttä, kun sitä ei osaa hallita, on helpompi lähteä, koska sen homman tämä kaksostyttökin hallitsee.

        Jos jolloin olis myydä kärsivällisyyttä niin mielelläni sitä ostaisin n. 100 kiloa..näin ensihätään ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe