Mulla on ollut nokkosrokko-ongelmaa jo teini-iässä ja nyt alkoi vuodenvaihteessa uudestaan tuo kamala ihottuma. Tutkimuksissa ei ole koskaan syytä selvinnyt. Vähintään joka toinen päivä nousee urticariaa ja leviää nopeasti.
Viime yönä olin tiputuksessa, kun oli esim kaula täysin urticarian peitossa.
Onko kohtalotovereita?
Urticaria
3
1054
Vastaukset
- kurkku - urtikatria
Mulla tulee kaulaan ja rintaan urtikatria reaktio kun syön kurkkua.
Oli pitkään selvittämätön vaiva.
Sit sattumalta en ollut syönyt muuta.
Uusi kokeilu, ja sepä se!
Myös lomalla tuli reaktio >> tsatsikissa on kurkkua!
Se vois olla joku ruoka-aine?
Tsemppiä!!- ninni_
Hei,
Minulla on myös urticaria, jonka syytä ei tiedetä. Urtis alkoi aivan yllättäen ja nyt sen kanssa on elelty jo useita vuosia. Minulla ihottuma "leimahtaa" peittämään koko vartaloa ollessani flunssassa, mutta muuten iho reagoi rauhallisemmin. Nykyään syön Aeriusta kerran päivässä ja se riittää pitämään ihottuman poissa. Flunssassa annostusta on lisättävä. Olisikohan sinullekin apua antihistamiineista? Ne eivät paranna, mutta helpottavat oireita ja välillä urtiksen voi jopa unohtaa. :) Tsemppiä!
- arles
minä kärsin 4 vuotta urticariasta ja söin kutinan helpottamiseksi antihistamiininia kunnes kokeilin jättihelökinöljykapseleita ja hupsista vaan muutamassa viikossa helpotti ja kaikenkaikkiaan söin pari kuukautta eikä ole tullut takaisin.
muuita kutiavia näppylöitä on viime päivinä ollut, mutta ajattelin kokeilla niihinkin helokinöljykapseleita.....suosittelen muillekin kutinasta kärsiville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2156500Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa964912Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1144677"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste373175Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002847En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622255Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331767- 661739
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391674- 571507