ei parane sit millään......
Huonoo on....
18
633
Vastaukset
aina;)))
- minulla..
on silmässä roska ...=)))))))
- olla sinulla...
a-v kirjoitti:
kurkota vähän niin mä nuolasen sen pois;)
pitkä kieli..tai minulla kurahvin kaula...=)))))
olla sinulla... kirjoitti:
pitkä kieli..tai minulla kurahvin kaula...=)))))
sitte sulla se kaula;)))
No laita sitte hanan alle se silmä tai nuolase itte;)))- kylmää vettä....
a-v kirjoitti:
sitte sulla se kaula;)))
No laita sitte hanan alle se silmä tai nuolase itte;)))ämpärillä...=))))
kylmää vettä.... kirjoitti:
ämpärillä...=))))
pää ämpäriin ja räpyttele ankarasti. Nosta pää ämpäristä ja vedä henkeä. Upota taas ja räpyttele ankarasti.
Kyllä näillä eväillä pitäis roskan lähtee. Tai sitte se on tullu jäädäkseen...;)
Huonoo. Siis niin tätä, tätä, tätä, tätä. Ja huonoo.
huonoo..ja viä huononee...
- mitähän ne......
luulee minun ajattelevan....
- Ajankulu
siis ei mitään valoa näy, pimeetäkin ja kylmää ja väsyttää ja kaikki päin persusta,(((,mites tästä pääsee enää koskaan ylös,,(((?
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
mennää takas sänkyy..letittää vaikka:)))
letittääkää, ku ei jaksa edes silmiä auki pitää,,,,niin on huonoo,,,((,,tai osaisinkos letittää silmät kiinni,,,))?
Ajankulu kirjoitti:
letittääkää, ku ei jaksa edes silmiä auki pitää,,,,niin on huonoo,,,((,,tai osaisinkos letittää silmät kiinni,,,))?
sitä olla ilmanki...lettejä..
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
sitä olla ilmanki...lettejä..
helpompi,,,ei o niin paljon vaivaa,,,,))).
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
ponnari,sulle nuttura:))
ei kuiten ,,,sutturaa,,))).
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550