ei parane sit millään......
Huonoo on....
18
594
Vastaukset
aina;)))
- minulla..
on silmässä roska ...=)))))))
- olla sinulla...
a-v kirjoitti:
kurkota vähän niin mä nuolasen sen pois;)
pitkä kieli..tai minulla kurahvin kaula...=)))))
olla sinulla... kirjoitti:
pitkä kieli..tai minulla kurahvin kaula...=)))))
sitte sulla se kaula;)))
No laita sitte hanan alle se silmä tai nuolase itte;)))- kylmää vettä....
a-v kirjoitti:
sitte sulla se kaula;)))
No laita sitte hanan alle se silmä tai nuolase itte;)))ämpärillä...=))))
kylmää vettä.... kirjoitti:
ämpärillä...=))))
pää ämpäriin ja räpyttele ankarasti. Nosta pää ämpäristä ja vedä henkeä. Upota taas ja räpyttele ankarasti.
Kyllä näillä eväillä pitäis roskan lähtee. Tai sitte se on tullu jäädäkseen...;)
Huonoo. Siis niin tätä, tätä, tätä, tätä. Ja huonoo.
huonoo..ja viä huononee...
- mitähän ne......
luulee minun ajattelevan....
- Ajankulu
siis ei mitään valoa näy, pimeetäkin ja kylmää ja väsyttää ja kaikki päin persusta,(((,mites tästä pääsee enää koskaan ylös,,(((?
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
mennää takas sänkyy..letittää vaikka:)))
letittääkää, ku ei jaksa edes silmiä auki pitää,,,,niin on huonoo,,,((,,tai osaisinkos letittää silmät kiinni,,,))?
Ajankulu kirjoitti:
letittääkää, ku ei jaksa edes silmiä auki pitää,,,,niin on huonoo,,,((,,tai osaisinkos letittää silmät kiinni,,,))?
sitä olla ilmanki...lettejä..
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
sitä olla ilmanki...lettejä..
helpompi,,,ei o niin paljon vaivaa,,,,))).
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
ponnari,sulle nuttura:))
ei kuiten ,,,sutturaa,,))).
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138