ei parane sit millään......
Huonoo on....
18
613
Vastaukset
aina;)))
- minulla..
on silmässä roska ...=)))))))
- olla sinulla...
a-v kirjoitti:
kurkota vähän niin mä nuolasen sen pois;)
pitkä kieli..tai minulla kurahvin kaula...=)))))
olla sinulla... kirjoitti:
pitkä kieli..tai minulla kurahvin kaula...=)))))
sitte sulla se kaula;)))
No laita sitte hanan alle se silmä tai nuolase itte;)))- kylmää vettä....
a-v kirjoitti:
sitte sulla se kaula;)))
No laita sitte hanan alle se silmä tai nuolase itte;)))ämpärillä...=))))
kylmää vettä.... kirjoitti:
ämpärillä...=))))
pää ämpäriin ja räpyttele ankarasti. Nosta pää ämpäristä ja vedä henkeä. Upota taas ja räpyttele ankarasti.
Kyllä näillä eväillä pitäis roskan lähtee. Tai sitte se on tullu jäädäkseen...;)
Huonoo. Siis niin tätä, tätä, tätä, tätä. Ja huonoo.
huonoo..ja viä huononee...
- mitähän ne......
luulee minun ajattelevan....
- Ajankulu
siis ei mitään valoa näy, pimeetäkin ja kylmää ja väsyttää ja kaikki päin persusta,(((,mites tästä pääsee enää koskaan ylös,,(((?
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
mennää takas sänkyy..letittää vaikka:)))
letittääkää, ku ei jaksa edes silmiä auki pitää,,,,niin on huonoo,,,((,,tai osaisinkos letittää silmät kiinni,,,))?
Ajankulu kirjoitti:
letittääkää, ku ei jaksa edes silmiä auki pitää,,,,niin on huonoo,,,((,,tai osaisinkos letittää silmät kiinni,,,))?
sitä olla ilmanki...lettejä..
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
sitä olla ilmanki...lettejä..
helpompi,,,ei o niin paljon vaivaa,,,,))).
- Ajankulu
jussi383 kirjoitti:
ponnari,sulle nuttura:))
ei kuiten ,,,sutturaa,,))).
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku295037Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova641904HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1121803- 1111680
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291624Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p228937- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.43863Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54813- 53782