Mielipiteitä uudesta, kesällä Suomeenkin tulevasta Avengerista? Auto kiinnostaa kovasti vaikka vaan pelkkiä kuvia oon nähnyt ko.laitteesta tähän asti. Mun mielestä poikkeaa noin muotoilullisesti edukseen kilpailijoista.
Se lähinnä askarruttaa, että millanen mahtaa olla uusien jenkkiautojen laatu jne?
Eli lyhyesti, uskaltaako ostaa jos haluaa vaivattoman kulkupelin? (nykyinen kulkine mulla on Mazda 6Gt vm. 2004, joten luotettavuus pitäisi jatkossakin olla itsestäänselvyys:)
Dodge Avenger
4
2544
Vastaukset
- jenkki
luotettavuudessa Mazdan voittaa. Jenkkilässä autot tehdään ajamista varten eikä naapurien ärsyttämiseksi, kuten euroopassa ja ehkä jaappanissakin. Ja huomioi vielä, että jenkin lähtiessä anoppilaan, saattaa ajokilometrejä tulla yhteen suuntaan tuhat tai pari helpostikin. Ei siellä epäluotettavilla kaaroilla selviä.
- Jenkit
Jenkkilässä auton ja kaiken muunkin ulkuoli on se kaikkein tärkein. Se miltä näytät ja kuinka paljon pystyt rahalla elvistelemään on kaikkein tärkein.
MJenkit ei matkusta sen pidempia matkoja autoilla kun mekään. Siellä käytetään konetta. Lentojen hinnat samalla tasolla kuin jos menisin Suomessa Junalla.
Dodge on aina ollut se halppis auto, vähän kuin Skoda tai Seat on Volkkari konsernissa. Hyviä autoina mutta imago piedetään tarkoituksella alemmalla tasolla. - puhuttaessa
Jenkit kirjoitti:
Jenkkilässä auton ja kaiken muunkin ulkuoli on se kaikkein tärkein. Se miltä näytät ja kuinka paljon pystyt rahalla elvistelemään on kaikkein tärkein.
MJenkit ei matkusta sen pidempia matkoja autoilla kun mekään. Siellä käytetään konetta. Lentojen hinnat samalla tasolla kuin jos menisin Suomessa Junalla.
Dodge on aina ollut se halppis auto, vähän kuin Skoda tai Seat on Volkkari konsernissa. Hyviä autoina mutta imago piedetään tarkoituksella alemmalla tasolla.tarkoitetaan käyttövarmuutta ja siinä jenkit kyllä pärjäävät. Autojen koristelu eurooppalaiseen tapaan muovijäljitelmä jalopuulla ei kerro laadusta mitään, vaikka yksinkertaisemmat niin kuvittelevatkin.
- varaudu siihen...
Varmasti dodge kestää mutta viimeistely ei amerikkalaisilla ole eurooppalaisten/korealaisten/japanilaisten tasolla, tiedä sitten mikä mättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818