Voiko "tutulle" tytölle kertoa, että hän on kaunis?

Ei mitenkään tytön kaveri (...

No niin. Kysymys kuuluu: koulussa on tyttö, jonka mesen sain mun kaverilta, joka on tyttö. Sen tytön kanssa emme puhuneet melkein koskaan koulussa. Mesessä puhutaan välillä, kun se mesessä sattuu olevan. Nyt kuitenkin haluaisin tutustua tyttöön tarkemmin KAVERImielessä.

On käynyt mielessä sanoa mesessä Saanko kertoa sulle yhden jutun? Ja sit oot kaunis, kiva ja hyvä tyyppi. Tai jtn. Siis mesessä. Miten kysyn, pitääkö hän mua kaverina?

Ja ylipäätään kait nyt "tuntemattomallekin" tytölle voi sanoa, että se on söpö? Vaikkemme ennen ysträviä olleetkaan. Mitä muut tytöt on mieltä? Ja joo en missään nimessä hae siitä tyttöystävää vaan kaveria.

12

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei viestistä

      selvinnyt. Ja siis emme ole mielestäni ennen olleet kavereita missään vaiheessa.

    • Pistetäänpä uusiksi.. :)

      No niin. Kysymys kuuluu: koulussa on tyttö A, jonka mesen sain mun kaverilta B, joka on tyttö (Siis B). Sen tytön A kanssa emme puhuneet melkein koskaan koulussa. Mesessä puhutaan välillä, kun se A mesessä sattuu olevan. Nyt kuitenkin haluaisin tutustua tyttöön A tarkemmin KAVERImielessä. Tyttö B on jo mun kaveri ja sen kanssa meneekin ihan OK, vaikkemme koulussa kovinkaan usein puhukaan.

      • sadasdasd

        no rupea puhumaan sen kanssa sitte mesessä? :D vai kysytkö että saako sitä kehua nätiks,, miks pitäis jos vaa kaverimieles haluut sen kans olla? vaik kyl sitä varmaa saa mut se voi saada siit toisii ajatuksia


      • Täytyy sitten
        sadasdasd kirjoitti:

        no rupea puhumaan sen kanssa sitte mesessä? :D vai kysytkö että saako sitä kehua nätiks,, miks pitäis jos vaa kaverimieles haluut sen kans olla? vaik kyl sitä varmaa saa mut se voi saada siit toisii ajatuksia

        harkita tarkkaan mitä sanoo. Ilmeisesti jätä toi olet kaunis-juttu pois.

        Kiitos.


      • ladyfine
        Täytyy sitten kirjoitti:

        harkita tarkkaan mitä sanoo. Ilmeisesti jätä toi olet kaunis-juttu pois.

        Kiitos.

        Jos sä vaan kaveri mielessä haluat siihen tutustua niin älä mene sanomaan sitä kauniiksi, söpöksi yms, koska se on mun mielestä merkki siitä että haluaa jtn enemmän. Ja sitten voi sanoa sille sen että se on kaunis yms jos se vaan siinä mollaa itseään että se on hirveä yms. Mutta, varo että se ei tosiaan luule ettet halua mtn muuta. Muuten käy niin että tyttö ihastuu suhun tai sitten se juoksee karkuun kun luulee että sä oot ihastunu siihen tai jtn. Okei, joo, kumminkin. :D


      • Ketjun pystyttäjä
        ladyfine kirjoitti:

        Jos sä vaan kaveri mielessä haluat siihen tutustua niin älä mene sanomaan sitä kauniiksi, söpöksi yms, koska se on mun mielestä merkki siitä että haluaa jtn enemmän. Ja sitten voi sanoa sille sen että se on kaunis yms jos se vaan siinä mollaa itseään että se on hirveä yms. Mutta, varo että se ei tosiaan luule ettet halua mtn muuta. Muuten käy niin että tyttö ihastuu suhun tai sitten se juoksee karkuun kun luulee että sä oot ihastunu siihen tai jtn. Okei, joo, kumminkin. :D

        Taidan kuitenkin olla kertomatta tästä, koska se tosiaankin voi miettiä toista, mitä itse väitin..


    • ölkas

      Se on aika selkee merkki siitä että olisit kiinnostunut D: Paitsi jos tyttö vänkää olevansa hirveän ruma niin siihen voit kyllä heittää vaikka et "etkä oo, näytät just hyvältä" tai jsp.

      Mut tuntemattomia kehu koska aina jos mulle joku tuntematon sanoo jotain positiivista mun ulkonäöstä niin tulen vaan hirveen iloiseks :D

    • blessedchild

      No mä oon sanonu varmaa kaikile tytöille jotka on mun kavereit et ne on kauniit tai nätteij joskus et ei siin must ainakaamitää pahaa oo oon ajatellu et on melkein sama asia, ku sä pitäisit sun siskoos kauniina, mut ei ihan, mut melkein sama asia

      • Ketjun pystyttäjä.

        Ok. Kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista. Olen tullut siihen päätökseen, että kun emme hirveästi toisemme tunne, en ihan heti sano hänet kauniiksi, ettei se ajatttele, että yrittäsiin iskeä, vaikken yritä. Eiköhän sopivassa tilanteessa...


      • kyllä
        Ketjun pystyttäjä. kirjoitti:

        Ok. Kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista. Olen tullut siihen päätökseen, että kun emme hirveästi toisemme tunne, en ihan heti sano hänet kauniiksi, ettei se ajatttele, että yrittäsiin iskeä, vaikken yritä. Eiköhän sopivassa tilanteessa...

        oikein päätetty.. kyllä sen oikean tilanteen huomaa... ja tosiaan väärässä tilanteessa se saatta mennä puille... joten odota sitä oikeaa hetkeä..


    • ..sanot..

      ..tytölle että hän on kaunis ja jtn sinne päin, hän voi ottaa sen sillä tavalla että olisit kiinnostunut häsestä siinä mielessä.. itse olisin otettu jos poika sanoisi minua kauniiksi, mutta voisin käsittää sen myös väärin :) että ei sen kummempia, tee miten haluat :)

    • Anonyymi

      Kakki. Pitä. Olla. Ystäviä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe