Luotin sinuun kauris-nainen..

K.A.T.U.V.A

Kuuntelin ja ymmärsin sinua,
itkit olkaani vasten ja kerroit miten asiasi ovat.
Selitit, selitit ja selitit,
asian kuin asian
ja minä HÖLMÖ menin uskomaan!
Totuuden-portin auetessa tuulen puuskan auttaessa,
näen asiat nyt uudessa, OIKEASSA valossa:

- Valehtelit, valehtelit ja valehtelit,
käytit hyväksi kiltteyttäni,
annoin ystävyyteni muttet sitä itse antanut,
tuhlasin voimiani etkä vaivautunut koskaan niitä palauttamaan,
odotin parempaa aikaa mutta turhaan,
petit meidän kaikkien luottamuksen,
yritit olla syytön mutta syyllisenä se on mahdotonta,
halusit omistaa yksin tämän kaiken mitä maa päällään kantaa... jne..-

Terv. T.O.D.E.L.L.A pettynyt Ex- ystävä *kyyneleet silmissä*

Ps. Tarkoitukseni ei edes ollut tulla tänne yleistämään,
neuvoksi vain kaikille jotka omaavat näitä ex- ystäväni piirteitä
(vaikka kukapa niitä myöntäisi, edes itselleen) niin ajatelkaa nyt hemmetti vieköön muitakin kuin itseänne!
Ja jos tämän joku lukee joka epäilee ystävänsä tekoja/sanoja,
ota tästä opiksi ja melkeinpä suosittelen poistumaan takavasemmalle ennen kuin tunnet tämän saman tunteen. :´(

8

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävänkin

      Käytti pirulainen valtaa sinuun. Kauris voi todellakin myös nauttia tuollaisesta. Pitäisin tuota kyllä vähemmän tyypillisenä ilmiönä kauriille. Valtaa voi käyttää toisten kautta. Näitä löytyy juuri kaurisihmisistä. Se nauttii kohteistaan, ei niiden hankkimisesta. Usein vaan kohteena on maallinen omaisuus, mutta myös ihminen, jos siitä on välitöntä hyötyä. Jos se ei itse pysty, niin se liittoutuu toisen sopivan kyvyn omaavan kanssa. Sillä on tavoite ja sitä kohti se etenee määrätietoisesti.
      Voit lohduttautua sillä, että olet ollut pyyteetön (neitsyt?). Älä syytä itseäsi, vaan ole ylpeä siitä, että osaat auttaa tarvittaessa.

      • vierestä,

        mä en ole vielä koskaan tavannut pyyteetöntä neitsyttä. Nehän painivat vähintään samassa sarjassa kauriitten kanssa! :)
        No, kait heitäkin löytyy.


      • K.A.T.U.V.A

        Neitsyt.. Vaan vesimies-nainen (85)
        Todellakin hän halusi omistaa ja hetken kai omistikin.
        Toiset ystäväni eivät hänelle kelvanneet jos minä olin paikalla.
        Kaikista hänellä oli jotain pahaa sanottavaa.
        Mutta se on ohi nyt, tämän kokemuksen kolhimana ja opetettuna jatkan matkaani ja toivon löytäväni joskus.. todellisen ystävän.
        Toistan, ennen kuin puolustus puheet alkaa(selitykset, ei tätä juttua voi puolustaa edes asian ajajat)
        että en tahdo kauriita tässä henk. koht. yleistää tähän,
        vaikka eräs jättikin tällaisen katkeran palan sydämeeni ja sai luottamukseni ihmisiä kohtaan vieläkin enemmän vaaka laudalle..


    • vaan ihminen

      Haluan lohduttaa ja sanoa sinulle, ettei me kaikki kauriit onneksi tuollaisia olla. Mun lapsuuden ystäväni on vesimies. En merkkiin usko, mutta olemme edelleen hyvät ystävät.

      Tiedän miltä tuntuu, kun joku etsii hyötyä toisen kiltteydestä. Nyt ehkä tätä sinun on vaikea yskoa, mutta usko pois, et vielä tulee aika, kun et hänen tyhmää tekoaa enää murehdi, vaik kyl se särön sydeämmelle jättää. Voimia ja jaksamista! Tiedän miltä sinusta tuntuu. Olen saman asiaan kokenut.

      t. landeasukki

      • cauris

        ja vieläpä sanon, että minunkin ystäväpiirissä on vesimiehiä ja hyvin tullaan juttuun:)

        Itselle on periaatteessa käynyt niin kauriina, että minusta on yritetty hyötyä ja kohdeltu huonosti, joten toisinaan tällaisiinkin juttuihin löytyy sekä tekijöitä, että kokijoita.


    • kaurisWoman

      Jos kaurisN vuodattaa sulle tuntojaan, niin kandee iskee kiinni niinkuin sika limppuun, sillä kaurisN ei kerro tunteistaan, jos ei niitä ole. Jos ei tuu vastarakkautta, niin kaurisN:stä voi tulla katkera sarvipää, joka aikaa myöten kasvaa kieroon :). Sen huomaa kun näitä kieroonkasvaneita tulee vastaan esim. kadulla, tarkkaile niiden ilmeitä, huom! Ystävänä kaurisN on kuuden tähden luokkaa eli parhaimmistoa. Vedenpitävä!

      • K.A.T.U.V.A

        Uudestaan.
        Kuten jo sanoin, tätä juttua ei voi edes asian ajajat puolustaa uuteen valoon.
        HÄN ei ollut kuuden tähden luokkaa ystävänä.
        Ehkä näistä jutuista on vaikea hahmottaa miten tämä on tapahtunut, enkä tahdokaan tätä täällä yksityis kohtaisesti alkaa läpi käymään.
        Ymmärtää jotka ymmärtää.
        Mutta kiitos Teille, aiemmin vastanneille,
        nyt olen ainakin HYVIN vakuuttunut siitä ettei tämä ole mikään yleinen piirre kauris merkissä.
        Ei tietenkään, kukaan järkevä ihminen ei yleistä. :)


    • kauris-naikkos

      sinua kohtaan, tosi ystävä ei koskaan toimi noin. olen kauris, mutta aivan toisenlainen, todellisia ystäviä arvostan yli kaiken, joskus taitaa mennä jopa parisuhteen ohi...kauriissa (kuten kaikissa merkeissä tietysti) löytyy myös niitä kieroutuneita yksilöitä, joille oma napa on kaikkein tärkein. Mutta älä silti ryhdy kaurisvihaajaksi ;), parhaimmillaan kauriista löytyy tosi luotettavia ja hyväsydämisiä "valioyksilöitä" :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe